Megasquirt

Autoja voi muokata ja säätää. Täällä voit vaihtaa mielipiteitä aiheesta.
Vastaa Viestiin
9000T CD
"Aero"
Viestit: 335
Liittynyt: Ma Elo 11, 2003 10:19
Paikkakunta: JNS

Megasquirt

Viesti Kirjoittaja 9000T CD »

Joko multa lähti näkö tai sit sain poistettua ko. koko viestiketjun äsken.

No asia koski tuota otsikon systeemiä eli onko kokemuksia? lueskelin tuossa myyjän sivuja ja ei se niin pahalta kuulostanut.

http://www.partco.fi/ms-tietoa.html
In Memorian: 9000CD 2.0T -89, 9000CD 2.0T -88
sheebu
"Viggen"
Viestit: 638
Liittynyt: La Touko 07, 2005 22:23
Paikkakunta: Savonlinna

Viesti Kirjoittaja sheebu »

Täälläpäin niitä squirtteja asennetaan melkein joka autoon eräässä turbobaijerissa squirtti ja se on ainakin siinä autossa ihan toimiva peli. Yhteen
turbodexuun squirtti on tekeillä. kaveri vaan noituu kun kaikki anturit pitää haalia jostain mikä mistäkin.
9-3 SC 1.9 TiD -08
Ex suapit, NG900 2.0T -96 laiteltu jotain pientä,
9-5 Aero -02, osina OG 9-3 Aero -01

#2592, STCF #43
vuorpe
"Hirsch"
Viestit: 992
Liittynyt: Ti Loka 07, 2003 10:58
Paikkakunta: Klaukkala

Viesti Kirjoittaja vuorpe »

http://www.finsquirt.net

Foorumilla on osio "Menestystarinat".
Saabiton saabisti
#1470
9000T CD
"Aero"
Viestit: 335
Liittynyt: Ma Elo 11, 2003 10:19
Paikkakunta: JNS

Viesti Kirjoittaja 9000T CD »

Lähinnä siitä olisin kiinnostunut, että mitä oleellisia muutoksia lamda anturin lisäksi tarvitaan tuohon DI 16v kokoonpanoon. Tietysti tuo itse ko. hässäkkä ja läppäri sen ohjelmointia varten.
In Memorian: 9000CD 2.0T -89, 9000CD 2.0T -88
Japso
"Hölösuu"
Viestit: 2081
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 22:15
Paikkakunta: Etelä-Savo

Viesti Kirjoittaja Japso »

9000T CD kirjoitti:Lähinnä siitä olisin kiinnostunut, että mitä oleellisia muutoksia lamda anturin lisäksi tarvitaan tuohon DI 16v kokoonpanoon. Tietysti tuo itse ko. hässäkkä ja läppäri sen ohjelmointia varten.
Potentiometri-tyylisen kaasuläpän asentoanturin, imuilman lämpöanturin (esim. VPV-motorracingin myymä nopea Bosch) ja ahdoista riippuen joko 2.5 tai 3bar mapin. DI:n kytkentä megaan ei välttämättä ole helppo projekti, tosin naapurimaassa on ainakin yksi onnistunut tapaus.
Helpoimmalla varmaan pääsisi sovittamalla Fordin Edis4 sytkän jos haluaa suorasytytyksen.

Omaan tonnariin pitäs alotella mega-projekti, boksi ja edis on hommattu jo valmiiksi. Ei puutu kuin 36-1 triggeripyörän sovitus kampiakselin hihnapyörään, niin pääsis asentelemaan.
Foxbody turbo
Vastaa Viestiin