aattelin muuttaa viistokeulan -88 pystäriksi, kumpaan mahtaa sopia kelpommin vanhempi tonnarin ic?
IC:n asennus pystykeulasatkuun
-
saabastelija
- "Hirsch"
- Viestit: 786
- Liittynyt: La Huhti 23, 2005 07:52
- Paikkakunta: orivesi
Pystärissä on ainakin aika mukavasti tilaa etupuskurin ja spoilerin takana.saabastelija kirjoitti:tuo hopea väri on täys kymppi satkussa![]()
aattelin muuttaa viistokeulan -88 pystäriksi, kumpaan mahtaa sopia kelpommin vanhempi tonnarin ic?
Leikkisaabisti & kansainvälisesti tunnettu kollo.
'84 900T8 Museoautoprojekti
'84 900T8 Museoautoprojekti
Ei taida kumpaankaan sopia tonnarin vanha iicee. Lukkopelti tuossa tulee ongelmaksi ja ic:n päätyjen/lähtöjen sijainti. En suosittele.saabastelija kirjoitti: aattelin muuttaa viistokeulan -88 pystäriksi, kumpaan mahtaa sopia kelpommin vanhempi tonnarin ic?
Viimeksi muokannut f-19, Ma Kesä 05, 2006 01:50. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
saabastelija
- "Hirsch"
- Viestit: 786
- Liittynyt: La Huhti 23, 2005 07:52
- Paikkakunta: orivesi
kyllähän noita on tietääkseni laiteltuf-19 kirjoitti:OFFTOPIC:Ei taida kumpaankaan sopia tonnarin vanha iicee. Lukkopelti tuossa tulee ongelmaksi ja ic:n päätyjen/lähtöjen sijainti. En suosittele.saabastelija kirjoitti: aattelin muuttaa viistokeulan -88 pystäriksi, kumpaan mahtaa sopia kelpommin vanhempi tonnarin ic?
no ensi viikolla olen viisaampi asian suhteen
Cabbe -88 projekti, 99 3d -77 projekti,
99 -71 ke, vaimokkeen
99 -70 projekti,
900 F -80 täydellinen raato
900 -83 3d Lux projekti, 900 S -90 3D käyttis
99 -71 ke, vaimokkeen
900 F -80 täydellinen raato
Onhan noita laiteltu, mutta kannattaako se enää. Uudempi tonnarin ic on kuulopuheiden mukaan huomattavasti parempi ja uudet "kiina-ic:t" ovat myös kohtalaisen halpoja.saabastelija kirjoitti: kyllähän noita on tietääkseni laiteltu![]()
no ensi viikolla olen viisaampi asian suhteen
Leikkisaabisti & kansainvälisesti tunnettu kollo.
'84 900T8 Museoautoprojekti
'84 900T8 Museoautoprojekti
-
saabastelija
- "Hirsch"
- Viestit: 786
- Liittynyt: La Huhti 23, 2005 07:52
- Paikkakunta: orivesi
Taitaa olla yleisnimitys noille viripuljujen myymille tarvikecoolereille.saabastelija kirjoitti:kiina ic?
Ne kaiketi hitsataan kasaan tuolla kiinan suunnassa mistä nimi.
Reilulla parilla sadalla on tarjolla monen näköistä ja kokoista cooleria että sen puoleen ei kannattane tuota vanhempaa tonnarin ic:tä asentaan.
Teemu paimiosta
#1266,
Teemun edelliset avot
Muut menopelit
Opel Corsa-e 2023
Opel Corsa S 1.4T 2019
Projektina 900S 1992
#1266,
Teemun edelliset avot
Muut menopelit
Opel Corsa-e 2023
Opel Corsa S 1.4T 2019
Projektina 900S 1992
-
saabastelija
- "Hirsch"
- Viestit: 786
- Liittynyt: La Huhti 23, 2005 07:52
- Paikkakunta: orivesi
vältän dynon muutoskatsastuksen yhteydessä jos käytän tonnarin osia.
nurkissa makaa 240 volvon r-sportin turbotussarjaan kuuluva ic. pitää sovitella sitä. eroa tonnarin cooleriin tuskin huomaan katsastuksessa.
nurkissa makaa 240 volvon r-sportin turbotussarjaan kuuluva ic. pitää sovitella sitä. eroa tonnarin cooleriin tuskin huomaan katsastuksessa.
Cabbe -88 projekti, 99 3d -77 projekti,
99 -71 ke, vaimokkeen
99 -70 projekti,
900 F -80 täydellinen raato
900 -83 3d Lux projekti, 900 S -90 3D käyttis
99 -71 ke, vaimokkeen
900 F -80 täydellinen raato
-
saabastelija
- "Hirsch"
- Viestit: 786
- Liittynyt: La Huhti 23, 2005 07:52
- Paikkakunta: orivesi
tullee vaihdettua leiman jälkeen parempaanAksu900 kirjoitti:Samalla vältät hyvän ahtoilman jäähdytyksen. En missään nimessä suosittele vanhan mallin 9000 cooleria enää nykypäivänä kun kunnollisetkin on halpoja. Työtä on paljon ja kenno aika heikko.
tavoitteena kun on huimat 300 hp
Cabbe -88 projekti, 99 3d -77 projekti,
99 -71 ke, vaimokkeen
99 -70 projekti,
900 F -80 täydellinen raato
900 -83 3d Lux projekti, 900 S -90 3D käyttis
99 -71 ke, vaimokkeen
900 F -80 täydellinen raato
Tuon minäkin haluaisin tietää.. meinaan satku luetaan eri malliksi kuin tonnari.. kuten tuplis ja noppakin, eikä tiedot/vertailumoottorit/tehot/speksit meinaa yhtään mitään.Jokke A kirjoitti:Mihin tämä väite perustuu?saabastelija kirjoitti:vältän dynon muutoskatsastuksen yhteydessä jos käytän tonnarin osia.
Nimim. v*ttuuntunut katsastuskonttoreihin kun 99:iä sekä 900 on saatavilla ahtimella mut noppaan sitä ei saa kunnialla..
Edit: Saas muuten nähdä puuttuvatko seur.katsastuksessa kattoluukkuun.. kun sitä alunperin ei ole ollut ja luukku tulee olemaan toisesta saab-mallista. Ei meinaan jaksaisi yhtään ihmetyttää sekään niistä r***kareista, riippuen tietty että kuka sattuu vuoroon ja millä konttorilla(mut liki jokaisella lähiseudun konttorilla on ainakin 1 m*lkku töissä).
90i -85(VA), 900S -90(KA), 9000i -87(VA), 9000turbo -86(??), Lada 1300S -80(PR)