Ja voiko uusia 99 turbon jousia katkoa surutta noin kierroksen ilman että raapivat pyöränkaariin tms?

Tarkoitit varmaan että takapään jouset on kuoleentunu kun keulii.jariha kirjoitti:Kysytäänpä tässä samalla yksi mieltäni vaivannutta asiaa. Kun tupliksissa tapaa tämän tästä sitä, että keula on paljon korkeammalla kuin perä, niin johtuuko se löysistä etujousista vai lopussa olevista etuiskareista? Toisinkysyen, auttaako siihen jousen katkaiseminen vai pitääkö ihan käydä ostoksilla?
Joo, tätäkin mä mietin, että takapääkö se näissä sitten aiheuttaa keulimista. Eli etupäälle ei välttämättä tarvii tehdä mitään, mutta jos vaihtais taakse uudet jouset, niin auto tasapainoittuis. Ajattevuutta en huonona koe, ulkonäöllisesti tuo lähinnä kiusaa. Kiitos tästätetammi kirjoitti:Tarkoitit varmaan että takapään jouset on kuoleentunu kun keulii.
Hyshys, älä nyt kerro sille, että niiden puristimien kanssa pulaaminen on _todella_ vit...ikävää hommaatetammi kirjoitti: vaikka VJS:n selostuksen mukaan vaikuttaakin helpolta.![]()
Tai sitten motoon on tullu tosi asiallisia puristimia.
Mutta siis yo proseduurilla sain kaasarisaapista silti jouset pois suht. kivuttomastitetammi kirjoitti: Itsellä vaikka olenkin laittanu vääntiöosan ylöspäin että sais mahdollisimman ylhäältä kiinni niin en ole saanut yhdellä parilla vakiojousia niin läjään että olisivat pudonneet pois mutta ehkä en vaan osaa.
Voihan se olla , että ainakin aloittelijoilta jää noilla työkaluilla irroittamatta.ecopower kirjoitti:Etupäässä ei tarvi puristimia välttämättä ollenkaan!!!![]()
Riitää 3kpl lataraudan pätkää johon on taivutettu koukku kumpaakin päähän.näillä jousi irtoaa 5:dessä minuutissa!
"koukku sarja" kuuluu ihan saabin omiin korjaamo erikoistyökaluihin!!moksu kirjoitti:Voihan se olla , että ainakin aloittelijoilta jää noilla työkaluilla irroittamatta.ecopower kirjoitti:Etupäässä ei tarvi puristimia välttämättä ollenkaan!!!![]()
Riitää 3kpl lataraudan pätkää johon on taivutettu koukku kumpaakin päähän.näillä jousi irtoaa 5:dessä minuutissa!