Onkos 9-3 ja 9-5 Trionic8 malleissa jo paremmat eli kestävämmät männät kuin T7 malleissa?
Löytyykös Suomesta keneltäkään T8 autoa johon vaihdettu isompaa ahdinta sun muuta, mutta männät edelleen vakiot?
Trionic8
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 1095
- Liittynyt: Pe Elo 12, 2005 19:18
- Paikkakunta: Hyvinkää - Espoo
Re: Trionic8
og9-3 ovat joko Trionic 5 tai Trionic 7 ja kaikki 9-5 ovat Trionic 7.testing1 kirjoitti:Onkos 9-3 ja 9-5 Trionic8 malleissa jo paremmat eli kestävämmät männät kuin T7 malleissa?
Löytyykös Suomesta keneltäkään T8 autoa johon vaihdettu isompaa ahdinta sun muuta, mutta männät edelleen vakiot?
Trionic 8 tuli vasta 9-3 SportSedanin myötä.
T5-männät ovat yleisen mielipiteen mukaan kestävämmät kuin T7 joissa monet puhuvat tuon 300hv olevan se "kipukynnys". Sinänsä huvittavaa että tästä 300hv on tullut niin maaginen luku koska tuossa on niin monen muun asian yhteisvaikutus joka vaikuttaa siihen kestääkö männät tai ei. Tiedossa on montakin T7 konetta joilla on ajettu ongelmitta vakiomännillä, isommalla ahtimella ja +300hv tehoilla. Toki jos haluaa pelata varman päälle nuo männät kannattaa kyllä vaihtaa jos T7 meinaa enemmänkin viritellä.
Trionic 8 en osaa sanoa mitään : P Tuskin kovin montaa enemmän viritettyä SS:ää tässä maassa on
