Trionic8

Autoja voi muokata ja säätää. Täällä voit vaihtaa mielipiteitä aiheesta.
Vastaa Viestiin
testing1
"Aero"
Viestit: 430
Liittynyt: To Heinä 20, 2006 12:34

Trionic8

Viesti Kirjoittaja testing1 »

Onkos 9-3 ja 9-5 Trionic8 malleissa jo paremmat eli kestävämmät männät kuin T7 malleissa?
Löytyykös Suomesta keneltäkään T8 autoa johon vaihdettu isompaa ahdinta sun muuta, mutta männät edelleen vakiot?
Saabisti -77
"Hölösuu"
Viestit: 1095
Liittynyt: Pe Elo 12, 2005 19:18
Paikkakunta: Hyvinkää - Espoo

Viesti Kirjoittaja Saabisti -77 »

Eikös 9-5:n oo vielä T7 koneella, vai olenko väärässä? :oops:
Nykyiset: Saab 900 2.0 T16 -92, Honda VFR750F -93, Volvo V60 B4 MHEV -21
EXÄT: Saab 9-3T -00 SE Powered by jcarlson
Saab 9000 2.0t CS -96 Powered by T5Suite
Saab 900 2.0 T16 -93
Saab 9-5 Aero -01 BioPower by Suokko
Volvo V50 2.0 TD
pade
"Hölösuu"
Viestit: 5150
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 23:04
Paikkakunta: hki
Viesti:

Re: Trionic8

Viesti Kirjoittaja pade »

testing1 kirjoitti:Onkos 9-3 ja 9-5 Trionic8 malleissa jo paremmat eli kestävämmät männät kuin T7 malleissa?
Löytyykös Suomesta keneltäkään T8 autoa johon vaihdettu isompaa ahdinta sun muuta, mutta männät edelleen vakiot?
og9-3 ovat joko Trionic 5 tai Trionic 7 ja kaikki 9-5 ovat Trionic 7.
Trionic 8 tuli vasta 9-3 SportSedanin myötä.

T5-männät ovat yleisen mielipiteen mukaan kestävämmät kuin T7 joissa monet puhuvat tuon 300hv olevan se "kipukynnys". Sinänsä huvittavaa että tästä 300hv on tullut niin maaginen luku koska tuossa on niin monen muun asian yhteisvaikutus joka vaikuttaa siihen kestääkö männät tai ei. Tiedossa on montakin T7 konetta joilla on ajettu ongelmitta vakiomännillä, isommalla ahtimella ja +300hv tehoilla. Toki jos haluaa pelata varman päälle nuo männät kannattaa kyllä vaihtaa jos T7 meinaa enemmänkin viritellä.

Trionic 8 en osaa sanoa mitään : P Tuskin kovin montaa enemmän viritettyä SS:ää tässä maassa on :roll:
Vastaa Viestiin