Ja ainoa vilpitön ilo!Rommitommi kirjoitti:Vahingonilo on paras ilo
Saako olla vahingoniloinen?
-
Hitain Pohjois-Suomessa
- "Hirsch"
Juuri näinStressfläkt kirjoitti:Kahtelinki että sinäkö se siinä vedät tonnaria narunpäässähma kirjoitti:No viimeksi eilen hinailin toista hopeanväristä CS tonnaria täällä Oulussa parkkikselta kotiinsa...![]()
Ite juuri kotia menossa.
Epäilyt kohdistuu vahvasti DI:n suuntaan. Ylläripylläri.
Heikki Manninen
Saab 9-3X 2.0T A -10
Saab 9-5 2.3t BioPower A Vector SportCombi -07 (ex)
Saab 9-5 Aero A Sedan -05 (ex)
Saab 9000 2.3T A50 -98 (ex)
Saab 9-3X 2.0T A -10
Saab 9-5 2.3t BioPower A Vector SportCombi -07 (ex)
Saab 9-5 Aero A Sedan -05 (ex)
Saab 9000 2.3T A50 -98 (ex)
-
ruohonet80
- "Hölösuu"
-
plussapallo
- "Kaasari"
Eilen koin vahingoniloa vähän vastaavassa tapauksessa kuin Mawerick. Hinausauto oli kolmostien varressa nostamassa armeijan ajoneuvoa kyytiin. Rakkineesta nouseva savu näkyi jo kilometrien päähän ja sitä oli paljon.
Alkaa nääs meitsillä tammikuussa toi intti.
Alkaa nääs meitsillä tammikuussa toi intti.
Volvo XC70 D5 -04
Mitsubishi Outlander PHEV -14
Ex-Saabit: 4x 900, 6x 9000, 2x 9-5
Mitsubishi Outlander PHEV -14
Ex-Saabit: 4x 900, 6x 9000, 2x 9-5
-
Saabisti-76
- "Hirsch"
Saa olla vahingoniloinen
Ja tiedoksi: 10 vuotta Saabilla eikä kertaakaan jättänyt tien päälle.
Kerran tosin kävi näin: Ajellessa ekalla Saabilla (99) ajoin parkkiin ja kävin röökillä ja siinä samalla manasin että pitäis viedä paaliin koko auto (syystä että: en tiedä, oli ihan jumalattoman hieno ja hyvin kulkeva peli).
Noh, siinä sitten röökin jälkeen menin starttaamaan autoa, eikä se inahtanutkaan
Kokeilin monta kertaa, ei mitään eloa. Hyppäsin ulos autosta ja mietin että mitähän hittoa mä nyt teen? Noh, silitin 99:n takaluukkua ja sanoin että en mä sua mihinkään paaliin vie, hyvä autohan sä olet. Hyppäsin takasin autoon ja ekalla käyntiin....
Kerran tosin kävi näin: Ajellessa ekalla Saabilla (99) ajoin parkkiin ja kävin röökillä ja siinä samalla manasin että pitäis viedä paaliin koko auto (syystä että: en tiedä, oli ihan jumalattoman hieno ja hyvin kulkeva peli).
Noh, siinä sitten röökin jälkeen menin starttaamaan autoa, eikä se inahtanutkaan
Homo Saabiens
-
Rynnäkkösämpylä
- "Viggen"
Sulle saa varmaan tuoda omat saabit korjaukseen?Scania kirjoitti:Saa olla vahingoniloinenJa tiedoksi: 10 vuotta Saabilla eikä kertaakaan jättänyt tien päälle.
Noh, siinä sitten röökin jälkeen menin starttaamaan autoa, eikä se inahtanutkaanKokeilin monta kertaa, ei mitään eloa. Hyppäsin ulos autosta ja mietin että mitähän hittoa mä nyt teen? Noh, silitin 99:n takaluukkua ja sanoin että en mä sua mihinkään paaliin vie, hyvä autohan sä olet. Hyppäsin takasin autoon ja ekalla käyntiin....
Kyllä jokaisella itseään kunnioittavalla miehellä tulee löytyä täysin mätä 96!
Joo, mulla on magic touchRynnäkkösämpylä kirjoitti:Sulle saa varmaan tuoda omat saabit korjaukseen?Scania kirjoitti:Saa olla vahingoniloinenJa tiedoksi: 10 vuotta Saabilla eikä kertaakaan jättänyt tien päälle.
Noh, siinä sitten röökin jälkeen menin starttaamaan autoa, eikä se inahtanutkaanKokeilin monta kertaa, ei mitään eloa. Hyppäsin ulos autosta ja mietin että mitähän hittoa mä nyt teen? Noh, silitin 99:n takaluukkua ja sanoin että en mä sua mihinkään paaliin vie, hyvä autohan sä olet. Hyppäsin takasin autoon ja ekalla käyntiin....
Homo Saabiens