Ja ainoa vilpitön ilo!Rommitommi kirjoitti:Vahingonilo on paras ilo

Juuri näinStressfläkt kirjoitti:Kahtelinki että sinäkö se siinä vedät tonnaria narunpäässähma kirjoitti:No viimeksi eilen hinailin toista hopeanväristä CS tonnaria täällä Oulussa parkkikselta kotiinsa...![]()
Ite juuri kotia menossa.
Sulle saa varmaan tuoda omat saabit korjaukseen?Scania kirjoitti:Saa olla vahingoniloinenJa tiedoksi: 10 vuotta Saabilla eikä kertaakaan jättänyt tien päälle.
Kerran tosin kävi näin: Ajellessa ekalla Saabilla (99) ajoin parkkiin ja kävin röökillä ja siinä samalla manasin että pitäis viedä paaliin koko auto (syystä että: en tiedä, oli ihan jumalattoman hieno ja hyvin kulkeva peli).
Noh, siinä sitten röökin jälkeen menin starttaamaan autoa, eikä se inahtanutkaanKokeilin monta kertaa, ei mitään eloa. Hyppäsin ulos autosta ja mietin että mitähän hittoa mä nyt teen? Noh, silitin 99:n takaluukkua ja sanoin että en mä sua mihinkään paaliin vie, hyvä autohan sä olet. Hyppäsin takasin autoon ja ekalla käyntiin....
Joo, mulla on magic touchRynnäkkösämpylä kirjoitti:Sulle saa varmaan tuoda omat saabit korjaukseen?Scania kirjoitti:Saa olla vahingoniloinenJa tiedoksi: 10 vuotta Saabilla eikä kertaakaan jättänyt tien päälle.
Kerran tosin kävi näin: Ajellessa ekalla Saabilla (99) ajoin parkkiin ja kävin röökillä ja siinä samalla manasin että pitäis viedä paaliin koko auto (syystä että: en tiedä, oli ihan jumalattoman hieno ja hyvin kulkeva peli).
Noh, siinä sitten röökin jälkeen menin starttaamaan autoa, eikä se inahtanutkaanKokeilin monta kertaa, ei mitään eloa. Hyppäsin ulos autosta ja mietin että mitähän hittoa mä nyt teen? Noh, silitin 99:n takaluukkua ja sanoin että en mä sua mihinkään paaliin vie, hyvä autohan sä olet. Hyppäsin takasin autoon ja ekalla käyntiin....