
Tosin varmasti ihan jokaisesta autosta tulee klassikko vanhempana.
50- ja 60-lukujen(tai vanhempiakin) tuotoksia alkuperäisiksi entisöityinä on ilo katsella merkistä riippumatta

Vanhat jenkit on kyllä nykyään upeen näkösiä, nykyset näyttää lähinnä samalta kuin japanilaiset, joitain poikkeuksia lukuun ottamatta.
Ja tähän nykyautot vs. vanhemmat:
kannattaa ottaa huomioon, että nykyinen superhypertekniikka kuuluu jo 20-vuoden päästä historiaan. Silloin näiden nykyisten elektroniikkapalikoiden valmistus on halpaa kuin saippua, eri asia tietenkin kuka niitä enää silloin valmistaa, jos kysyntää riittää, niin riittää valmistajiakin.
Ruostesuojauksien osalta ruotsalaiset on ihan keskitasoa.. Volvokin prkl meni huonontamaan S80:n suojausta faceliftin yhteydessä. (S60 muuten sai vieläkin täydet tähdet



Myös moni muu merkki näyttää tinkivän ruostesuojasta. Poikkeuksiakin löytyy: Renault oli 90-luvun lopussa heikoiten menestyviä autoja ruostesuojauksen suhteen, nyt ovat ottaneet asian tosissaan, ja Renault näyttäisi olevan ainut merkki, jonka suojaus nykymallien osalta on 5 tähteä jokaiselle

http://www.vibilagare.se/rostregistret.asp