Ilmastoinnin huolto...(Turun seutu)

Yleinen autoiluun ja liikenteeseen liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
Saabisti-76
"Hirsch"

Ilmastoinnin huolto...(Turun seutu)

Viesti Kirjoittaja Saabisti-76 »

Missäs kannattais ilmastointi huollattaa Turun seudulla? Kun ei tunnu puhkuvan yhtään kylmiä enää ja nyt rupee jo selkä hikoon penkissä. :)
Keveästi lentävät viikot, mitä on tapahtunut? En käsitä. (Saab 900i 2.1)
saabi 2.0
"Tuplakaasari"

Viesti Kirjoittaja saabi 2.0 »

itse laitatin metro autossa ku on se tarjous 95e ja kylmä aineista erivelotus muistakseen 40e kilo. :)
9000CS...
"Hölösuu"
Viesti:

Viesti Kirjoittaja 9000CS... »

Tämä firma käsittääkseni tekee ilmastointihuoltoja/-täyttöjä.

LN-Auto Oy
Helsingink. 24
(02) 239 4118

Löytyy Verkahovin läheltä Helsinginkadun mutkasta, Euromasteria vastapäätä.
Valitettavasti juuri tällainen "joustavuus" on yksi vaarallisimpia ilmiöitä.
wesku
"Hölösuu"

Re: Ilmastoinnin huolto...(Turun seutu)

Viesti Kirjoittaja wesku »

Saabisti-76 kirjoitti:Missäs kannattais ilmastointi huollattaa Turun seudulla? Kun ei tunnu puhkuvan yhtään kylmiä enää ja nyt rupee jo selkä hikoon penkissä. :)
Olen itse käyttänyt http://www.pr-varustelu.fi/pr.htm, vanhoissa tonnarissa ja Aerostarissa saa kyllä ilmastoinnin täyttää vuosittain. VIimeksi viime viikolla, 150 per auto. Vanhoissa taitaa useimmiten olla jotain pientä vuotoa niin että en ole juuri koskaan saanut ajettua 2 kesää samalla täytöllä vaikka olen yrittänyt käyttää silloin tällöin talvikautenakin. Silleen homma on mennyt hyvin että ajoittain kun ollut epämääräisiä vuotoja, ovat tehneet niiden tutkimista ja korjauksia kohtuuhintaan.
jus
"Saabisti"

Viesti Kirjoittaja jus »

wesku kirjoitti:Vanhoissa taitaa useimmiten olla jotain pientä vuotoa niin että en ole juuri koskaan saanut ajettua 2 kesää samalla täytöllä vaikka olen yrittänyt käyttää silloin tällöin talvikautenakin.
Jos wesku on maksanut täytöstä 150 melkein vuosittain, niin oma ilmastoinninkorjaukseni 470 eurolla alkaa olla itsense maksanut.

Laitoin uuden lauhdutinkennon, kuivaimen, paisuntaventtiilin, uudet letkut prässättiin vanhoihin päihin ja järjestelmä täytettiin. Neljä kesää ajettu, viides alkoi nyt, ja vielä hyvin puhkuu kylmää. Ei varmaan tarvitse vielä tänä kesänäkään lähteä näyttämään huoltoon "varmuuden vuoksi".
Saab 99 GLi 5 Speed -82 • Saab 9000 T16A -87 • Saab 9000 CD 2,3T A -91 • Saab 9-5 2,3t A -00
Tuha
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja Tuha »

jus kirjoitti:
wesku kirjoitti:Vanhoissa taitaa useimmiten olla jotain pientä vuotoa niin että en ole juuri koskaan saanut ajettua 2 kesää samalla täytöllä vaikka olen yrittänyt käyttää silloin tällöin talvikautenakin.
Jos wesku on maksanut täytöstä 150 melkein vuosittain, niin oma ilmastoinninkorjaukseni 470 eurolla alkaa olla itsense maksanut.

Laitoin uuden lauhdutinkennon, kuivaimen, paisuntaventtiilin, uudet letkut prässättiin vanhoihin päihin ja järjestelmä täytettiin. Neljä kesää ajettu, viides alkoi nyt, ja vielä hyvin puhkuu kylmää. Ei varmaan tarvitse vielä tänä kesänäkään lähteä näyttämään huoltoon "varmuuden vuoksi".
Mistäs mahtaisi löytyä uusi kompura, kun tuo vanha vuotaa jostain.
Saabit: 9000 CS 2.3t -97, 9000 CSE 2.3T -98, 9-5 2.3t Sedan -02, 9-5 2.0T Biopower Wagon -07, 9-5 1.9TiD Wagon Vector Griffin -09, 9-3 1.9TiD Sedan, Saab Sonett II vm. -68

Paljon Saab 9000 osaa myynnissä! Kyselyt yv:nä.
Vastaa Viestiin