Ilmastoinnin huolto...(Turun seutu)
-
- "Hirsch"
Ilmastoinnin huolto...(Turun seutu)
Missäs kannattais ilmastointi huollattaa Turun seudulla? Kun ei tunnu puhkuvan yhtään kylmiä enää ja nyt rupee jo selkä hikoon penkissä. 

Keveästi lentävät viikot, mitä on tapahtunut? En käsitä. (Saab 900i 2.1)
Re: Ilmastoinnin huolto...(Turun seutu)
Olen itse käyttänyt http://www.pr-varustelu.fi/pr.htm, vanhoissa tonnarissa ja Aerostarissa saa kyllä ilmastoinnin täyttää vuosittain. VIimeksi viime viikolla, 150 per auto. Vanhoissa taitaa useimmiten olla jotain pientä vuotoa niin että en ole juuri koskaan saanut ajettua 2 kesää samalla täytöllä vaikka olen yrittänyt käyttää silloin tällöin talvikautenakin. Silleen homma on mennyt hyvin että ajoittain kun ollut epämääräisiä vuotoja, ovat tehneet niiden tutkimista ja korjauksia kohtuuhintaan.Saabisti-76 kirjoitti:Missäs kannattais ilmastointi huollattaa Turun seudulla? Kun ei tunnu puhkuvan yhtään kylmiä enää ja nyt rupee jo selkä hikoon penkissä.
Jos wesku on maksanut täytöstä 150 melkein vuosittain, niin oma ilmastoinninkorjaukseni 470 eurolla alkaa olla itsense maksanut.wesku kirjoitti:Vanhoissa taitaa useimmiten olla jotain pientä vuotoa niin että en ole juuri koskaan saanut ajettua 2 kesää samalla täytöllä vaikka olen yrittänyt käyttää silloin tällöin talvikautenakin.
Laitoin uuden lauhdutinkennon, kuivaimen, paisuntaventtiilin, uudet letkut prässättiin vanhoihin päihin ja järjestelmä täytettiin. Neljä kesää ajettu, viides alkoi nyt, ja vielä hyvin puhkuu kylmää. Ei varmaan tarvitse vielä tänä kesänäkään lähteä näyttämään huoltoon "varmuuden vuoksi".
Saab 99 GLi 5 Speed -82 • Saab 9000 T16A -87 • Saab 9000 CD 2,3T A -91 • Saab 9-5 2,3t A -00
Mistäs mahtaisi löytyä uusi kompura, kun tuo vanha vuotaa jostain.jus kirjoitti:Jos wesku on maksanut täytöstä 150 melkein vuosittain, niin oma ilmastoinninkorjaukseni 470 eurolla alkaa olla itsense maksanut.wesku kirjoitti:Vanhoissa taitaa useimmiten olla jotain pientä vuotoa niin että en ole juuri koskaan saanut ajettua 2 kesää samalla täytöllä vaikka olen yrittänyt käyttää silloin tällöin talvikautenakin.
Laitoin uuden lauhdutinkennon, kuivaimen, paisuntaventtiilin, uudet letkut prässättiin vanhoihin päihin ja järjestelmä täytettiin. Neljä kesää ajettu, viides alkoi nyt, ja vielä hyvin puhkuu kylmää. Ei varmaan tarvitse vielä tänä kesänäkään lähteä näyttämään huoltoon "varmuuden vuoksi".
Saabit: 9000 CS 2.3t -97, 9000 CSE 2.3T -98, 9-5 2.3t Sedan -02, 9-5 2.0T Biopower Wagon -07, 9-5 1.9TiD Wagon Vector Griffin -09, 9-3 1.9TiD Sedan, Saab Sonett II vm. -68
Paljon Saab 9000 osaa myynnissä! Kyselyt yv:nä.
Paljon Saab 9000 osaa myynnissä! Kyselyt yv:nä.