Nakkiaihe

Yleinen autoiluun ja liikenteeseen liittyvä keskustelu.
pade
"Hölösuu"
Viesti:

Viesti Kirjoittaja pade »

saabracing kirjoitti:
http://www.kymppirengas.com/

Toimii paremmin :wink:

Ihan hyvä hintatataso :D
Mä ehin jo korjata ton linkin tos Viggen postissa ;)
saabisti2
"Hirsch"

Viesti Kirjoittaja saabisti2 »

Hyvät Renkaat ostit Vigge !! Mulla on noi F1:set pelanneet toosi hyvin,
( ja pelaa vieläkin ) vaikka nyt ostinkin Contit toiseksi setiksi. :oops:

Mulle tuli toimitus Saksasta kyllä toosi nopeasti. Ne haluaa aina varmistaa tilauksen vielä sähköpostitse,
joten jos et vastaa niiden sähköpostiin, niin sitten ei renkaitakaan kuulu...
Se sähköpostin otsikko on tosin sellainen, että 90 % ostajista kyllä varmaan luulee, että kyseessä on Spämmi,
sillä se meni jotenkin näin: Re: Your address for RD 441428 - 101 / Verification,
mutta siihen kun vastaa, että vahvistan sekä laskutus että toimitusosoitteet ja laittaa ne vielä uudelleen näkyville,
niin renkaathan tulee parissa päivässä... :D
( Mulla meni varmaan koko hommaan ~6 pv )
t. IP-2 #1502
2*9-5 Aero. Sedan ja farkku.
pertti666
"Viggen"

Viesti Kirjoittaja pertti666 »

Vigge kirjoitti:Aluksi ajattelin tilata Saksasta 4*134,80 EUR + 4*18Eur= 611 Eur,
mutta päädyin sitten kotimaiseen ratkaisuun. Tomittaja
http://www.kymppirengas.fi, hintaa setillä 686Eur lähimpään postiin toimitettuna.

Persnettoa tuli jonkun verran, mutta toimituksen pitäisi sujua neljässä päivässä (varmistin maililla). Muuten olisin tilannut Saksasta mutta Paden kiekot oli matkalla turhan kauan ja en halunnut ottaa sitä riskiä että gummit on täällä juhannuksena ja mulla iso tatti otsassa.

Suosittelen katsomaan kymppirenkaan hinnaston, on milestäni suht kilpailukykyisiä hintoja.
Tuo on hyvä palvelu kaikille jotka asuvat syrjäkylillä, eikä rengasliikkeitä ole joka kulman takana ja siten kilpailu laske hintoja (kuten vigge :P :P ), saa suunnilleen oikeaan hintaan kumia, eikä hinnat ihan pahat ole, (tosin itse maksoin omista 215/45/17 Nokian NRVI-renkaistani Turkulaisessa rengasliikkeessä parikybää vähemmän töineen kuin mitä nuo pyytää ilman postikuluja)
9-3 SC 2.0t vector -07
# 1781
NG900T
"Saabisti"

Viesti Kirjoittaja NG900T »

saabisti2 kirjoitti:Mulle tuli toimitus Saksasta kyllä toosi nopeasti. Ne haluaa aina varmistaa tilauksen vielä sähköpostitse,
joten jos et vastaa niiden sähköpostiin, niin sitten ei renkaitakaan kuulu...
Se sähköpostin otsikko on tosin sellainen, että 90 % ostajista kyllä varmaan luulee, että kyseessä on Spämmi,
sillä se meni jotenkin näin: Re: Your address for RD 441428 - 101 / Verification,
mutta siihen kun vastaa, että vahvistan sekä laskutus että toimitusosoitteet ja laittaa ne vielä uudelleen näkyville,
niin renkaathan tulee parissa päivässä... :D
( Mulla meni varmaan koko hommaan ~6 pv )
Näin. Mä hain vielä vähän extremeä ja tilasin gummit saksalaiselta puolelta ja ihan pihalla niistä meileistä ilman sanakirjaa :D En tosiaan osannut odottaa mitään varmistusmeilejä ja ne jäi postilaatikkoon lonnimaan.

No ihan hyvä että jotku tukee näitä kotimaisiakin firmoja :wink:

Offtopikkina mainittakoon että sattuneesta syystä kaikki viimeisimmät suuremmat hankinnat on tehty netin kautta saksasta:
nyt kumit (=renkaat!), digikamera ja autocd
Saab 9-3x 2.0T BioPower -10
saabisti2
"Hirsch"

Viesti Kirjoittaja saabisti2 »

Continentalit olisi nyt alla Fondmetallin vanteilla... 8)
Olisivatkohan ihan hitusen verran äänekkäämmät, kuin Goodyearit (?)... mene ja tiedä.
Jokatapauksessa nyt saa kesä mun puolesta tulla! :D
t. IP-2 #1502
2*9-5 Aero. Sedan ja farkku.
pade
"Hölösuu"
Viesti:

Viesti Kirjoittaja pade »

No nyt on mullakin uudet kesänakit alla ja ensivaikutelma ainakin on hyvin positiivinen 8) Pitoo tuntuis olevan ja ennen kaikkee noi on hiljaset..
Nyt vaan alusta kuntoon niin kaikki hyvin vähän aikaa eteenpäin :D
Vigge
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja Vigge »

Kerrankin satuin tilaamaan jotain paikasta, missä ilmeisesti panostetaan asiakaspalveluun. :lol: Alkuperäisen toimituspäivän piti olla perjantai, mutta tuolloin ei mitään tullut :evil: Ehdin tässä hieman pelkäämään että taas haukkas sitä kuuluisaa janakit jäi matkalle, mutta äsken sain soiton kymmpirenkaalta. Kaveri pahoitteli että toimitus on hieman myöhässä, mutta tarjoutui tuomaan renkaat suoraan kotiin/töihin vielä tänään.
Nakit siis tulossa ja rauha maassa...
500whp.net member
pertti666
"Viggen"

Viesti Kirjoittaja pertti666 »

Ensimmäiset 10 km takana Nokian Nrvi:llä, kokona 215/45/17, alla konisport alusta, autossa lastu (tosin vain saabin oma) ja vanteina aeron orggis vanteet 8) 8) 8)

kyllä on euforian täytteinen fiilis, kun 185/15 talvikiekot ja saa heittää mäkeen ja kesäkumit alle..ah mihin tässä enää seksiä tarvitaan :P
9-3 SC 2.0t vector -07
# 1781
Vastaa Viestiin