Mä ehin jo korjata ton linkin tos Viggen postissa
Nakkiaihe
Hyvät Renkaat ostit Vigge !! Mulla on noi F1:set pelanneet toosi hyvin,
( ja pelaa vieläkin ) vaikka nyt ostinkin Contit toiseksi setiksi.
Mulle tuli toimitus Saksasta kyllä toosi nopeasti. Ne haluaa aina varmistaa tilauksen vielä sähköpostitse,
joten jos et vastaa niiden sähköpostiin, niin sitten ei renkaitakaan kuulu...
Se sähköpostin otsikko on tosin sellainen, että 90 % ostajista kyllä varmaan luulee, että kyseessä on Spämmi,
sillä se meni jotenkin näin: Re: Your address for RD 441428 - 101 / Verification,
mutta siihen kun vastaa, että vahvistan sekä laskutus että toimitusosoitteet ja laittaa ne vielä uudelleen näkyville,
niin renkaathan tulee parissa päivässä...
( Mulla meni varmaan koko hommaan ~6 pv )
( ja pelaa vieläkin ) vaikka nyt ostinkin Contit toiseksi setiksi.
Mulle tuli toimitus Saksasta kyllä toosi nopeasti. Ne haluaa aina varmistaa tilauksen vielä sähköpostitse,
Se sähköpostin otsikko on tosin sellainen, että 90 % ostajista kyllä varmaan luulee, että kyseessä on Spämmi,
sillä se meni jotenkin näin: Re: Your address for RD 441428 - 101 / Verification,
mutta siihen kun vastaa, että vahvistan sekä laskutus että toimitusosoitteet ja laittaa ne vielä uudelleen näkyville,
niin renkaathan tulee parissa päivässä...
t. IP-2 #1502
2*9-5 Aero. Sedan ja farkku.
2*9-5 Aero. Sedan ja farkku.
Tuo on hyvä palvelu kaikille jotka asuvat syrjäkylillä, eikä rengasliikkeitä ole joka kulman takana ja siten kilpailu laske hintoja (kuten viggeVigge kirjoitti:Aluksi ajattelin tilata Saksasta 4*134,80 EUR + 4*18Eur= 611 Eur,
mutta päädyin sitten kotimaiseen ratkaisuun. Tomittaja
http://www.kymppirengas.fi, hintaa setillä 686Eur lähimpään postiin toimitettuna.
Persnettoa tuli jonkun verran, mutta toimituksen pitäisi sujua neljässä päivässä (varmistin maililla). Muuten olisin tilannut Saksasta mutta Paden kiekot oli matkalla turhan kauan ja en halunnut ottaa sitä riskiä että gummit on täällä juhannuksena ja mulla iso tatti otsassa.
Suosittelen katsomaan kymppirenkaan hinnaston, on milestäni suht kilpailukykyisiä hintoja.
9-3 SC 2.0t vector -07
# 1781
# 1781
Näin. Mä hain vielä vähän extremeä ja tilasin gummit saksalaiselta puolelta ja ihan pihalla niistä meileistä ilman sanakirjaasaabisti2 kirjoitti:Mulle tuli toimitus Saksasta kyllä toosi nopeasti. Ne haluaa aina varmistaa tilauksen vielä sähköpostitse,
niin renkaathan tulee parissa päivässä...![]()
No ihan hyvä että jotku tukee näitä kotimaisiakin firmoja
Offtopikkina mainittakoon että sattuneesta syystä kaikki viimeisimmät suuremmat hankinnat on tehty netin kautta saksasta:
nyt kumit (=renkaat!), digikamera ja autocd
Saab 9-3x 2.0T BioPower -10
Kerrankin satuin tilaamaan jotain paikasta, missä ilmeisesti panostetaan asiakaspalveluun.
Alkuperäisen toimituspäivän piti olla perjantai, mutta tuolloin ei mitään tullut
Ehdin tässä hieman pelkäämään että taas haukkas sitä kuuluisaa janakit jäi matkalle, mutta äsken sain soiton kymmpirenkaalta. Kaveri pahoitteli että toimitus on hieman myöhässä, mutta tarjoutui tuomaan renkaat suoraan kotiin/töihin vielä tänään.
Nakit siis tulossa ja rauha maassa...
Nakit siis tulossa ja rauha maassa...
500whp.net member
500whp.net member
Ensimmäiset 10 km takana Nokian Nrvi:llä, kokona 215/45/17, alla konisport alusta, autossa lastu (tosin vain saabin oma) ja vanteina aeron orggis vanteet
kyllä on euforian täytteinen fiilis, kun 185/15 talvikiekot ja saa heittää mäkeen ja kesäkumit alle..ah mihin tässä enää seksiä tarvitaan
kyllä on euforian täytteinen fiilis, kun 185/15 talvikiekot ja saa heittää mäkeen ja kesäkumit alle..ah mihin tässä enää seksiä tarvitaan
9-3 SC 2.0t vector -07
# 1781
# 1781