Ehkä fiiatissa on kuitenkin enemmän vauhdintuntuaHaza kirjoitti:Pikaisesti katsottuna grande punton bensakoneista keskimmäisellä 0-100 about sama kuin iA:lla.. Eli kyllä voi olla laiskemping900aero kirjoitti: Noo pitää käydä koeajamassa kyseinen kampe, tuskin voi olla laiskempi kuin tuo nyt lainassa oleva 9000cc 2.0iA
Kiinalaiset ja turvattomuus (taas)
Niin no no niin no .... Fobia RS onkin VIISI ovinenAnsis kirjoitti: No takaisin aiheeseen; muutama vuosi sitten menin teltta-autoon Nummelaan kertoen haluavani kolmeovisen dieselin vetokoukulla, cruisella ja ilmastoinnilla. Myyjät siinä siten änkyttivät, ettei kukaan dieselautoa osta kolmeovisena, kehotin heitä katsomaan mm. klonkswakeneiden mallistoa. Tästä vittuuntuneena menin sitten Skeida kauppaan josta mulle myytiin fobia rs, johon piti saada sitten seuraavalla viikolla koukku ja cruise paikoilleen.
Kaide
No niinhän se olikin, tosin hinta oli sama kuin kolmeovisella StilollaKaide kirjoitti:
Niin no no niin no .... Fobia RS onkin VIISI ovinen
Kaide
Viisiovisen ovista olisi joutunut pulittamaan vanhan kymmitonnin enemmän.
Mitä eroa on Skodalla ja Saabilla? Keeron vastauksen tarvittaessa myöhemmin
96 M75 i12 5-speed
0-100 -ajasta en tiedä mutta ei maanpäältä takuulla löydy laiskempaa autoa kuin cc 2.0iA, meinaa jäädä tämän tästä vasemmalle käännyttäessä vastaantulijoiden alle, rampeista kiihdytettäessä palaa hiat ihan täysin kun joutuu painamaan jarrua koska kaasun painaminen ei vaikuta nopeuden kasvuun, jne.Haza kirjoitti:Pikaisesti katsottuna grande punton bensakoneista keskimmäisellä 0-100 about sama kuin iA:lla.. Eli kyllä voi olla laiskemping900aero kirjoitti: Noo pitää käydä koeajamassa kyseinen kampe, tuskin voi olla laiskempi kuin tuo nyt lainassa oleva 9000cc 2.0iA
Tuo ikivanhan mallinen automaattiloota on kyllä karsea käyttää, miettii, miettii miettii ja lopulta vaihtaa vihdoin viimein pienemmän pykälän (kun on jo liian myöhäistä ). Loota on 100% kunnossa ja yhtä karsea se oli 2.3-täyspaineisenkin kaverina.
Jokin 0.8l Suzukikin tuntuu tosi nopealta kun voi vaihtaa vaihteita itse ja kierrättää konetta kunnolla.
Ja tonnarissa vauhti tuntuu myöskin aika kovalta.
No puhutaan vaikka niistä kiinalaista, itse voisin ostaa sellaisen välittömästi kunhan tekevät kopion esim Porschesta
Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Tai jos ihan oikein niin 123-koppaisella.CC Aero kirjoitti:Arvon kanssasaabistien pitäisi käydä pikku koeajolla vaikkapa 124-korisella 200D automaatti Meisselillä, jolla on rullattu vaikka se perinteiset 1-2 miljoonaa kilometriä. Tuon jälkeen tietää mitä on todellinen kiihtyvyys.
Sen jälkeen tuntuu toimistotuolikin välillä kiihtyvän..
123 koppaisen 200D:n kyydistä olen nauttinut vain takapenkiltä käsin. 54-hevosvoimaiselle ja vajaan tonnin painoiselle diesel-Escortille luvataan kiihtyvyyttä sataseen huikeat 18,7s, joten osaan kyllä kuvitella muutaman sata kiloa painavamman Mesen kulkuhaluja.
Eipä tuota 200D Mersua suotta kutsuta piippumiehen autoksi.
Tuossa tunnelmointia 240D:llä
Eipä tuota 200D Mersua suotta kutsuta piippumiehen autoksi.
Tuossa tunnelmointia 240D:llä
Svc, Saabiton saabisti
Citroën C5 2.0 HDi -11
Citroën C5 2.0 HDi -11
Tähän kiihtyvyyskeskusteluun haluan ehdottomasti tuoda vielä yhden kokemuksen; W108 mb 190d automaatti, 1+4 noin 100-kilosta äijjää kyytissä, kiihtyvyys 0-100kmph ei saavutettu... automaatti vaihtoi kolmoselle vasta ensimmäisessä kunnon alamäessä...
-------------------------8<----------->8--------
#1395
#1395
Näin silmämääräisesti fiilistelleen tuo mese kiihtyy 0-70km/h paremmin kun mun 900c. Johtuu kai siitä, että mulla ei nuo vaihteet toimi ollenkaan noin sutjakkaasti. Mutta kun saan 4. vaihteen silmään niin 70-100km/h mun 900c kiihtyy paremmin.Svc kirjoitti:Mersua suotta kutsuta piippumiehen autoksi.
Tuossa tunnelmointia 240D:llä