Haza kirjoitti:ng900aero kirjoitti:
Noo pitää käydä koeajamassa kyseinen kampe, tuskin voi olla laiskempi kuin tuo nyt lainassa oleva 9000cc 2.0iA
Pikaisesti katsottuna grande punton bensakoneista keskimmäisellä 0-100 about sama kuin iA:lla.. Eli kyllä voi olla laiskempi

0-100 -ajasta en tiedä mutta ei maanpäältä takuulla löydy laiskempaa autoa kuin cc 2.0iA, meinaa jäädä tämän tästä vasemmalle käännyttäessä vastaantulijoiden alle, rampeista kiihdytettäessä palaa hiat ihan täysin kun joutuu painamaan jarrua koska kaasun painaminen ei vaikuta nopeuden kasvuun, jne.
Tuo ikivanhan mallinen automaattiloota on kyllä karsea käyttää, miettii, miettii miettii ja lopulta vaihtaa vihdoin viimein pienemmän pykälän (kun on jo liian myöhäistä

). Loota on 100% kunnossa ja yhtä karsea se oli 2.3-täyspaineisenkin kaverina.
Jokin 0.8l Suzukikin tuntuu tosi nopealta kun voi vaihtaa vaihteita itse ja kierrättää konetta kunnolla.
Ja tonnarissa vauhti tuntuu myöskin aika kovalta.
No puhutaan vaikka niistä kiinalaista, itse voisin ostaa sellaisen välittömästi kunhan tekevät kopion esim Porschesta
