Myllytys?

Yleinen autoiluun ja liikenteeseen liittyvä keskustelu.
Jyrki73
"Turbo"
Viestit: 233
Liittynyt: Ti Syys 16, 2003 09:39
Paikkakunta: Espoo

Re: Myllytys?

Viesti Kirjoittaja Jyrki73 »

Maikki kirjoitti:
Bilteman cyclokopio 17-088 on enemmän kuin hintansa arvoinen aloittelijalle. Biltsun laikat voi heittää samantien roskiin mutta kunnon laikoilla ja aineilla tuolla pystyy jo myllyttämäänkin kun tuossa vahva moottori ja portaaton nopeudensäätö. Pelkkään vahanlevitykseenkin tuo on oikein mukava laite.

Tuolla biltsun koneella, all-round laikoilla ja Meguiarsin #80:llä joka on aika mieto aine myllytin ihan totaalisen liituutuneen corollan uudenveroiseksi. Aikaahan tuossa meni 5 tuntia kun kunnolla teki.
Terve,
Huomasin, että olin "vahingossa" ostanut juuri tuollaisen Bilteman koneen (hankin sen keväällä veneen kylkien kiillottamiseen, on auton vahaamiseen verrattuna iso urakka).
Jos sitä uskaltautuisi käyttämään autonkin vahaamiseen, niin mitä laikkoja suosittelisit. Saako kunnon laikkoja ja Muguairsin aineita jostakin läjellä PK-seutua?
911 turbo manuaali, Boxster PDK. Saab-historia: from two stroke to turbo
IamTheStig
"Aero"
Viestit: 372
Liittynyt: Ke Joulu 28, 2005 00:22
Paikkakunta: Espoo

Re: Myllytys?

Viesti Kirjoittaja IamTheStig »

Kyllä se myllytys aika hintansa väärti on jos vanha maalipinta on ottanut itseensä. Kaveri myllytteli tikkurilassa mun ex-kärryn ja tuli kyllä ku uus :) Konepeltiin oli palanut tosin jotain kiinni, luultavasti pihkaa tms. johon ei sitten viitsitty tuhlata hirveämmin aikaa (mun valinta).

http://ezzy.1g.fi/fbcof/ponutakaa.jpg
Maikki
"Hölösuu"
Viestit: 1120
Liittynyt: Su Helmi 15, 2004 22:52
Paikkakunta: Oulu

Re: Myllytys?

Viesti Kirjoittaja Maikki »

Potkuhousuhan noita sopivia laikkoja myy :D

Katso www.meguiars.fi lähin jälleenmyyjä
9-5 2.0t wagon biopower linear sport - 05, 900i 16valve 3d - 93

detailing...sitä korrekmies ei voi ymmärtää.
essal
"Aero"
Viestit: 312
Liittynyt: To Marras 13, 2008 15:55
Paikkakunta: Tampere

Re: Myllytys?

Viesti Kirjoittaja essal »

Pakko vähän sorkkia...

Korrek tekee mielestäni ihan hyvää tuotetta HINTALAATU-suhteella mitattuna. Jos vertaa esim autoglymiin, ei kummonen laatu verrattuna hintaan.

No mulla kyseessä ei ole näyttelypelit...

Ja mitä tuohon myllyttämiseen tulee niin harjoittelemallahan sen oppii. Ja ihan perusaineilla ja -vermeillä pääsee usein RIITTÄVÄN hyvään lopputulokseen. Hifistelyt on sitten aina asia erikseen.
"Hyvä on liian kallista ja halpa liian huonoa"
Vastaa Viestiin