saba90 kirjoitti:dj_pirtu kirjoitti:radioantenni on poikki... Biltemasta tai motonetistä varmaan löytyy.
Mites olisi jos ostaisit PCS:ltä uuden piiskaosan joka maksaa muistaakseni 17e?
lucaf kirjoitti: olisiko sinne mahdollista asentaa joku piilokytkin jonka päälläollessa toimisi vain matalapaineturbona?

Jos ottaisi yhden sulakkeen irti niin voisi auttaa
Tuppaa tuo PCS aina unohtumaan... Joo, pitääpi katella tarkemmin että mistä kohtaa tuo nyt ensinnäkin on poikki. Niin aivan, sulakkeen tilalle kytkin.
Nyt on saabilla ajettu ensimmäiset 50km ja ei ole riemulla rajaa. Ainoot valittamisen aiheet tulee pyörien lievästä epätasapainosta eli ratin tärinää esiintyy yli 120km/h vauhdissa. Sitten kuskin oven välistä suhisee aika selvästi, syytä en vielä tiedä. Pikkuasioita. Vaan parasta herkkua on ajella eleettömästi ja hymäillä itsekseen että eipä nuo muut tiedä miten tämä lähtee. Pienellä polkaisulla herää taas siihen ajamisen meininkiin. Turbon vieno vihellys, ahh...
Termostaatti näyttäis olevan finaalissa, lämmöt ei nouse kuin maksimissaan neljänneksen. Ei liene haittaa? Muuta kuin talvella sitten tietysti...
Vähän on opettelua kuitenkin tuon kytkimen kanssa, nytkähtää ikävästi ykkösvaihteella jos kaasupoljin on ylhäällä ja painaa kytkintä. Pitää kaasun kanssa tasata vaihtoja...
Alusta on kyllä turhan löysä, tempoo ja huojuu koko auto kun vähän kiihdyttelee. Etupää alkaa "kellumaan".
Nyt: korealainen...
Ex-Bååssit: 9-5 Aero AT sedan -00 BioPower, 9000CSE 2.0t -95 RE85, 9-5 Aero AT sedan -01 BioPower, 9000CDE 2.0t -96 RE85, 9000CS 2.0t -97, 232.7kW / 430.2Nm, 900i8 -88 AT