Onko Saabini aito Saab..
-
Firges9000
- "Saabisti"
-
Subonaattori
- "Aero"
Mulla oli 2kpl fiat cromia ja voin kyllä sanoa että on eroa tonnariin kuin mummolla ja papalla. molemmat oli -88 mallisia ja toisella oli ajettu 220tkm ja toisella 290tkm. Vertailu kohteena äiteen tonnari -88 ajettu 320tkm.
Kyllä kun hyppäs fiiun ratista tonnariin ne ei vois uskoa eroa! Saabista huokuu se laatu jotenkin aivan eritavalla ja se hiljaisuus ja jämäkkyys...
Kyllä kun hyppäs fiiun ratista tonnariin ne ei vois uskoa eroa! Saabista huokuu se laatu jotenkin aivan eritavalla ja se hiljaisuus ja jämäkkyys...
ylipaine=ylivoimaa!
SAAB 9-5 Wagon Automatic BioPower MY02
SAAB 9-5 Wagon Automatic BioPower MY02
[quote="Subonaattori"]Mulla oli 2kpl fiat cromia ja voin kyllä sanoa että on eroa tonnariin kuin mummolla ja papalla. molemmat oli -88 mallisia ja toisella oli ajettu 220tkm ja toisella 290tkm. Vertailu kohteena äiteen tonnari -88 ajettu 320tkm.
Kyllä kun hyppäs fiiun ratista tonnariin ne ei vois uskoa eroa! Saabista huokuu se laatu jotenkin aivan eritavalla ja se hiljaisuus ja jämäkkyys...[/quote]
Niinhän se on, vaikka autoja piirretään samalla pöydällä, niin eipä se tarkoita samaa tuotantolaatua! Tähän asiaan saa valaistusta vaikkapa vertailemalla 9k:n ja croman vaihtoarvoa, autojen kuntoa ja paljonko niitä on edelleen liikenteessä.
Kyllä kun hyppäs fiiun ratista tonnariin ne ei vois uskoa eroa! Saabista huokuu se laatu jotenkin aivan eritavalla ja se hiljaisuus ja jämäkkyys...[/quote]
Niinhän se on, vaikka autoja piirretään samalla pöydällä, niin eipä se tarkoita samaa tuotantolaatua! Tähän asiaan saa valaistusta vaikkapa vertailemalla 9k:n ja croman vaihtoarvoa, autojen kuntoa ja paljonko niitä on edelleen liikenteessä.
Kyllä jos katsotaan vaikka ton aikaisten merssujen tai vaikka jaguaarien hintoja niin on ne tippunu %-määräisesti varmaan enemmänkin..
Toisekseen käytetyllä autolla se käyttöarvo ratkaisee, ainakin minulle..
Ettei menis täysin offtopic, niin kysynpä onko M1992 satkun laatikko "saabin laatikko" siinä kun komeilee numerosarjan edessä GM
Toisekseen käytetyllä autolla se käyttöarvo ratkaisee, ainakin minulle..
Ettei menis täysin offtopic, niin kysynpä onko M1992 satkun laatikko "saabin laatikko" siinä kun komeilee numerosarjan edessä GM
Saabilla jo vuodesta 1995. 90>900>9000>9000>NG9-3
Joskus useampikin samaan aikaan.
Joskus useampikin samaan aikaan.
-
Pekka Valtanen
- "Hirsch"
Ei ole Saabin oma laatikko. "Ensimmäiset 40 vuotta" -kirjan mukaan se on Triumphilta ja uusimman Klassiker -lehden mukaan juuret juontavat Fordille. Mutta väliäkö hällä.Teemu kirjoitti: Ettei menis täysin offtopic, niin kysynpä onko M1992 satkun laatikko "saabin laatikko" siinä kun komeilee numerosarjan edessä GM
900c Combi Coupe -88
9⁵ Aero Wagon -03
900c Combi Coupe -88
9⁵ Aero Wagon -03