Mustat museokilvet

Yleinen autoiluun ja liikenteeseen liittyvä keskustelu.
ng900aero
"Saabisti"

Re: Mustat museokilvet

Viesti Kirjoittaja ng900aero »

Niin no tuon mainitsemani 924:n toin Italiasta (joka nyt kuitenkin on EU:n esivaiheen perustajajäseniä), joten täten nuo eurokilvet olivat tietty perustellut, koska tallensivat tavallaan osan auton historiaa :D
No mielestäni omaani ei missään nimessä olisi kuuluneet ne valkopohjaiset kilvet, koska auto ei ollut rekisterissä Suomessa siihen aikaan kun sellaisia autoissa oli.
Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Naxu
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja Naxu »

Pitäisi saada mustat eu-kilvet.. :D
Mistäköhän on tullut ajatus, että museoajoneuvo=mustat kilvet? Mustiahan on myös ei museo autoissa.
Jäsen #4473, Tech 2
Saab 9-5 wagon 2.0t -07
Fiat 126 0.5 4v 2d -73, Ducati ST 2 -99.
tetammi
"Saabisti"

Viesti Kirjoittaja tetammi »

Naxu kirjoitti:Pitäisi saada mustat eu-kilvet.. :D
Mistäköhän on tullut ajatus, että museoajoneuvo=mustat kilvet? Mustiahan on myös ei museo autoissa.
Ihan mutua mutta siihen aikaan kun ekoja museokatsastettiin niin niissä T-voorteissa ja kumppaneissa oli varmaan kaikissa ollu mustat kilvet ja mahtoikohan kaikki ekat saada MR-tunnuksen ja noita muita otettiin vasta sitten käyttöön ku noi oli kaikki käytetty.

Ymmärrän kyllä niitä jotka haluaa mustat kilvet vähän tuoreempaanki niin tietävät naapuritki että autoon on upotettu aikaa/rahaa, toisaalta ite mainostaisin mahdollisimman vähän museorekisteröintii niin olis naapurin kirjanpito ees vähän hankalampaa. :mrgreen:
Teemu paimiosta
#1266,
Teemun edelliset avot ja nykyiset ooppelit
Opel Corsa-e 2023
Opel Corsa S 1.4T 2019
Projektina 900S 1992
meverkko
"Hölösuu"
Viesti:

Viesti Kirjoittaja meverkko »

Riittiköhän niitä mustia kilpiä jossain jopa -77 tai -78 asti. Itse olen nähnyt Ford Fiestan mustilla kilvillä!
Saab 9-5 2,3T -07
Saab 900S -92
H-D Road King -03
Nikon @ http://ralli.verkkonen.net #1474
V-M
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja V-M »

meverkko kirjoitti:Riittiköhän niitä mustia kilpiä jossain jopa -77 tai -78 asti. Itse olen nähnyt Ford Fiestan mustilla kilvillä!
Mahollista, ite näin pohjosessa -76 mallisen tojotan mustilla. Tosin noita varastettuja kilpiä on käytetty aika hölmösti :lol: joten varmaa ei voi sanoa kun ei ole rekkari otetta tullut katsottua noista uudemista mustakilpisistä jotka on tulleet vastaan.

V-M
Peug 505 -85 Turbo Inj.+ Opel Manta A -70 + Saab 9000 CSE 2.3TA -94 + 9-5 AERO 2.3TSA -00
+ Maserati 3200 GTA -01 + Opel Insignia 2L turbo 4x4 -10 #2135
meverkko
"Hölösuu"
Viesti:

Viesti Kirjoittaja meverkko »

V-M kirjoitti:
meverkko kirjoitti:Riittiköhän niitä mustia kilpiä jossain jopa -77 tai -78 asti. Itse olen nähnyt Ford Fiestan mustilla kilvillä!
Mahollista, ite näin pohjosessa -76 mallisen tojotan mustilla. Tosin noita varastettuja kilpiä on käytetty aika hölmösti :lol: joten varmaa ei voi sanoa kun ei ole rekkari otetta tullut katsottua noista uudemista mustakilpisistä jotka on tulleet vastaan.

V-M
Tää oli joskus vuonna -97 tai 98. Rekisteri oli O:lla alkava, pohjoisesta siis.

Mä olin kanssa ihan varma, että nuo kilvet ei kuulu kyseiseen autoon. Soitin jopa poliisillekin, joka katsoi samantien tietokoneelta auton tiedot, ja kyllä se kyseinen tunnus täsmäsi Fiestaan. Keskuspäivystäjä kyllä itsekin sanoi ensin, että ei voi pitää paikkaansa, mutta kone oli toista mieltä.

Nauroi kyllä, että tällä taitaa voittaa pullakahvit! :D
Saab 9-5 2,3T -07
Saab 900S -92
H-D Road King -03
Nikon @ http://ralli.verkkonen.net #1474
Vastaa Viestiin