No mielestäni omaani ei missään nimessä olisi kuuluneet ne valkopohjaiset kilvet, koska auto ei ollut rekisterissä Suomessa siihen aikaan kun sellaisia autoissa oli.
Ihan mutua mutta siihen aikaan kun ekoja museokatsastettiin niin niissä T-voorteissa ja kumppaneissa oli varmaan kaikissa ollu mustat kilvet ja mahtoikohan kaikki ekat saada MR-tunnuksen ja noita muita otettiin vasta sitten käyttöön ku noi oli kaikki käytetty.Naxu kirjoitti:Pitäisi saada mustat eu-kilvet..![]()
Mistäköhän on tullut ajatus, että museoajoneuvo=mustat kilvet? Mustiahan on myös ei museo autoissa.
Mahollista, ite näin pohjosessa -76 mallisen tojotan mustilla. Tosin noita varastettuja kilpiä on käytetty aika hölmöstimeverkko kirjoitti:Riittiköhän niitä mustia kilpiä jossain jopa -77 tai -78 asti. Itse olen nähnyt Ford Fiestan mustilla kilvillä!
Tää oli joskus vuonna -97 tai 98. Rekisteri oli O:lla alkava, pohjoisesta siis.V-M kirjoitti:Mahollista, ite näin pohjosessa -76 mallisen tojotan mustilla. Tosin noita varastettuja kilpiä on käytetty aika hölmöstimeverkko kirjoitti:Riittiköhän niitä mustia kilpiä jossain jopa -77 tai -78 asti. Itse olen nähnyt Ford Fiestan mustilla kilvillä!joten varmaa ei voi sanoa kun ei ole rekkari otetta tullut katsottua noista uudemista mustakilpisistä jotka on tulleet vastaan.
V-M