dimebak kirjoitti:meverkko kirjoitti:Vielä kun tekee raudasta irrotettavan ja sähköt vaikka peräkärrypistokkeella konehuoneen puolelta niin ei tarvitse neuvotella inssin kanssa...
Poliisin kanssa voi joutua. Poliisisetä on niin kiva herra, että kirjoittaa rekkariotteeseenkin tapahtuneen, varsinkin jos reffit ylittyy.
En tarkoittanutkaan että mitään härskiä pitäisi rakentaa. Esim toi mun paketti neljällä Rallye tonnilla (2 pitkää ja 2 sumaria) oli täysin laillinen. Jos ihan tarkkoja ollaan niin reunoilla olleet sumarit saattoivat tulla hieman auton omien valojen valokuvion eteen. Tarkka inssi/poliisisetä saattaisi tästä mainita.
Aika harvoin lisävalot mitään erityisiä kaunistuksia keulalla ovat, joten saapahan suuren osan talvesta ajella normaalin näköisellä autolla ilman ämpäreitä keulalla. Tilanteessa jossa valoja sitten tarvitsee, siellä on ne isot ja tehokkaat valot ulkonäöstä piittaamatta, pimeässä niitä ei kuitenkaan näe.
Harmi kun mulla ei taida olla yhtään valokuvaa tuosta systeemistä mikä mulla oli aikanaan. Sama rauta hieman modifioituna oli kiinni sekä D- että E-mallin Kadetissa. Minuutissa irti ja minuutissa kiinni. Valoissa ei koskaan ollut kosteutta sisällä koska niitä säilytettiin aina välillä sisätiloissa.
Eikä varastettu yhtään valoa. Oikeastaan ajatus irroitettavasta raudasta lähti siitä, kun parkkipaikalla keulalta varastettiin pari Rallye 1000 -pitkiä.