Pakumersua ( 508 ) käytin viime kesänä niin ukko polki jarruja niin kauan lämpimiksi lämpimiksi jotta sai ne rekkapenkissä testistä läpi. Tämä oli mielestäni asiallista toimintaa

Taitaa olla vakiojuttu, viimeksi matkailumersun (407 vm. -77) katsastuksessa sama juttu. Ilman lämmitystä tulos on aina epätasainen.Jorppe kirjoitti:Pakumersua ( 508 ) käytin viime kesänä niin ukko polki jarruja niin kauan lämpimiksi lämpimiksi jotta sai ne rekkapenkissä testistä läpi. Tämä oli mielestäni asiallista toimintaa
Mitähän valoja mahtoi "poistattaa"?Ässä kirjoitti:viimeksi matkailumersun (407 vm. -77)...
Samalla katsastaja kuitenkin käski poistaa keulalta valoja, jotka ovat olleet autossa rakentamisesta eli 80-luvulta asti. Aina pitää ilmeisesti löytää jotakin sanottavaa ja keksiä uusia sääntöjä.
Hyvä näin, mutta olisihan paniikkitilanteessa Tikkakoskelta varmaan löytynyt "halvalla" ng satkun avon musta orkkis puskurisaabracing kirjoitti:puskuri on kondiksessahomma sujui ihmeen kivutomasti
Vehniältä ja puskuri on haettu vasta kyseisen tapahtuman jälkeenFrostgrey kirjoitti:Hyvä näin, mutta olisihan paniikkitilanteessa Tikkakoskelta varmaan löytynyt "halvalla" ng satkun avon musta orkkis puskurisaabracing kirjoitti:puskuri on kondiksessahomma sujui ihmeen kivutomasti
![]()
Kolme keltaista eteenpäin suunnattua valoa keskellä lähellä katon rajaa. Rekkavalot siis, kytkimen takana olevat perävaunun merkkivalot. Minulla ei ole käsitystä niiden aikaisemmasta laillisuudesta, viittaan edelliseen viestiini.Money For Nothing kirjoitti:Mitähän valoja mahtoi "poistattaa"?