Vois kyllä varmaan tulla muutamia kummastuneita katseita aluksi.lucaf kirjoitti:kadulla vastaantulijalle: "hei, lähdetkö koeajamaan mun kanssa uusia autoja"
Nettiauton "mestarimyyjät"
-
Sakari Satku
- "Tuplakaasari"
V.J.S kirjoitti:Kannattaa tosiaan tarkentaa, että autoista on kyse...Saattaa tulla nenu kipeäksi jos menee vastaantulevalle neidolle ehdottelemaan pelkkää "koeajoa"lucaf kirjoitti: liikkeeseen kannattaa siis pyytää kumppaniksi suunnilleen samanikäinen vastakkaista sukupuolta oleva henkilö
kadulla vastaantulijalle: "hei, lähdetkö koeajamaan mun kanssa uusia autoja"![]()
Voihan olla, että joku lähestymäni neito lähtisikin Metro-Autoon koeajolle. Mutta todennäköisesti ainoastaan, koska olettaisi, että Biimereitä sinne katsomaan menisimme. Saabit (tai niiden kuskit)kun eivät naisia yleensä oikein kiinnosta. Tänään tosin kyyditsin kolmea sievää vaihto-opiskelijatyttöä, jotka kyllä hämmästelivät sitä miten kaikkien kantamukset mahtuivat helposti CDE:n takaluukkuun. Minä --->
No olen ihan tyytyväinen tähän turbotonnariin, joten ei ole varmasti vähään aikaan tarvetta käydä autoliikkeessä vaivaamassa myyjiä tyhjätaskuisella olemuksellani.