Nettiauton "mestarimyyjät"

Yleinen autoiluun ja liikenteeseen liittyvä keskustelu.
dq
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja dq »

lucaf kirjoitti:kadulla vastaantulijalle: "hei, lähdetkö koeajamaan mun kanssa uusia autoja" :)
Vois kyllä varmaan tulla muutamia kummastuneita katseita aluksi. :D Toisaalta, se tyttö joka empimättä lähtisi mukaan omaisi selvästi jonkinmoista potentiaalia pidempiaikaiseksi seuralaiseksikin. :wink:
Sakari Satku
"Tuplakaasari"

Viesti Kirjoittaja Sakari Satku »

V.J.S kirjoitti:
lucaf kirjoitti: liikkeeseen kannattaa siis pyytää kumppaniksi suunnilleen samanikäinen vastakkaista sukupuolta oleva henkilö :)
kadulla vastaantulijalle: "hei, lähdetkö koeajamaan mun kanssa uusia autoja" :)
Kannattaa tosiaan tarkentaa, että autoista on kyse...Saattaa tulla nenu kipeäksi jos menee vastaantulevalle neidolle ehdottelemaan pelkkää "koeajoa" :? :oops:
:lol:

Voihan olla, että joku lähestymäni neito lähtisikin Metro-Autoon koeajolle. Mutta todennäköisesti ainoastaan, koska olettaisi, että Biimereitä sinne katsomaan menisimme. Saabit (tai niiden kuskit)kun eivät naisia yleensä oikein kiinnosta. Tänään tosin kyyditsin kolmea sievää vaihto-opiskelijatyttöä, jotka kyllä hämmästelivät sitä miten kaikkien kantamukset mahtuivat helposti CDE:n takaluukkuun. Minä ---> :D

No olen ihan tyytyväinen tähän turbotonnariin, joten ei ole varmasti vähään aikaan tarvetta käydä autoliikkeessä vaivaamassa myyjiä tyhjätaskuisella olemuksellani.
Vastaa Viestiin