Tottawesku kirjoitti:Kyllä tuolla liikenteessä on melkoisesti "ajokunnottomia" tyyppejä...

Anteeksi, oli pakko

wesku kirjoitti:Itse olen puhaltanut nollat vähintään kolme kertaa rattijuopumusilmiantojen perusteella tehdyissä pysäytyksissä...
Tottawesku kirjoitti:Kyllä tuolla liikenteessä on melkoisesti "ajokunnottomia" tyyppejä...
wesku kirjoitti:Itse olen puhaltanut nollat vähintään kolme kertaa rattijuopumusilmiantojen perusteella tehdyissä pysäytyksissä...
Niinpä, itsekin olen siis monen mielestä "ajokunnoton". Ehkä joskus vaikka sopivan pienellä paikkakunnalla voisi tulla taas joku sellainen tilanne jossa joku paikallinen "kyläviisas" ei päässyt ohi uudenkarhealla loistoautollaan, joutui jarruttamaan tmv., Ehkä olisin vielä sattunut käymään sopivasti paikallisella huoltiksella ostamaan kylmää olutta mukaan. Siinä samalla olisin tankannut ja "horjahdellut" kumartuessani tarkastamaan renkaiden kuntoa ja pudonnutta tankinkorkkia. Silmien ja pupillien peittämiseksi käytin auringossa lähes läpinäkymätömiksi tummuvia silmälaseja. Vessakäynti kesti kummallisen kauan. Pari valtatiellä kävellyttä paikallista olisi vielä nähnyt kun ajoin epävarmasti jarruttaessani valtatiellä etuajo-oikeutettuun risteykseen tullessa. Huoltiksella joku olisi myös nähnyt hantsarin penkillä olleen paketin jossa oli kolmiollista yskänlääkettä. Läheiselle mökille ajaessani olisin hidastellut ja kiihdytellyt omituisesti ja ajolinjatkin olisivat hiukan näyttäneet epävarmoilta etsiskellessäni missähän se pikkutie oikein olikaan johon pitäisi kääntyä. Mökille saavuttuani joku paikallinen olisi nähnyt pyöriväni auton ympärillä horjahdelleen jälleen tavaroita nostellessani välillä jouden auton katolla olleesta olutpullosta. Yllättäen oliisinkin hävinnyt paikalta poliisien saavuttua paikalle koska olin sattunut saamaan juuri silloin puhelun kaverilta että olivatkin toisessa paikassa lähistöllä ja päätin ajaa sinne koska olin yhden oluen jälkeen vielä ajokunnossa.9000CS... kirjoitti:Tottawesku kirjoitti:Kyllä tuolla liikenteessä on melkoisesti "ajokunnottomia" tyyppejä...
Anteeksi, oli pakko
Ei välttämättä, saatetaan tarvita lisätodisteita tuomion saamiseksi. Kannattaisi silti kiinnittää ajoon enemmän huomiota jos noinkin paljon samalta päivää saisi palautetta epävarmasta ja töppäilevästä ajosta.wesku kirjoitti: Tuosta kun mentäisiin käräjille ja kaikki ns. "luotettavat silminnäkijähavainnot" loksahtaisivat yhteen, olisi tuomio ja vankeusarngaistus törkeä rattijuopumus ilmeisen hyvin perusteltu
Onkohan tämä ihme, jos tapana on "kouluttaa" muita tielläliikkujiawesku kirjoitti:Itse olen puhaltanut nollat vähintään kolme kertaa rattijuopumusilmiantojen perusteella tehdyissä pysäytyksissä...