Mulla on vw -94 1.9 td ja tämmöttis oon kokeillu:
Hukkaportin letku lukkopiheillä tukkoon+ syötöt niin täysille kun sielu sietää.
Ahtopainemittari menee pohjaan (2bar), musta savu tulee putkesta huomattavalla voimalla (maahan jää kolmas musta vana), ja moottori vetää jokseenkin hyvin. Tää oli ihan vaan pikatesti, eli 2 km sessio yksityistiellä.
Kilon ahdoilla ja sopivalla syötöllä (savuttamisen rajamailla) oon ajanu ehkä 4 kk, 15tkm yksityistiellä, ainoa ongelma oli vanha kytkin joka toimi luistamisen rajamailla.
Joskus oon säätäny syöttöö isommalle enkä oo kehannu ruuvata hukkaporttia, ei oo haitannu.
Mulla oli pari viikkoa sitten se katti vai mikälie irti, kun katkes juuresta.
Ei siinä ollu havaittavissa silminnähtävää sulamista tai muuta.
Tällä mun autolla on ajettu 460tkm. yksityistiellä
Kokemuksia hain tällä ruuvailulla ja niitä sain.yksityistiellä
Kestää 1bar ahdoilla normaaliajossa (jos kytkin pitää), mutta myös syöttöä on lisäätävä. Vakiothan siellä on 0.7bar.yksityistiellä
En suosittele syystä että:
Ahtopainemittari on ehdoton.yksityistiellä
Alkuperäissäätöjen takaisinhaku hankalaa.yksityistiellä
Vakiosäädöillä voi vetää perävaunua huoletta kaasu pohjassa, yksityistiellä "säädetyllä" arveluttaa pitkissä ylämäissä.yksityistiellä
Ruuvailu on laitonta, muutosrekisteröinti tai katsastus pitäis tehä.
En tiedä:
Pakokaasujen lämpötiloista, jos se saa keittoa niin se kai vähän jäähdyttää, siis syötöt mieluummin isolle kuin pienelle.
Sylinterinkansi. Monen merkin heikoin lenkki, kuten myös volsun.yksityistiellä
Kytkin. En tiedä paljonko maksaa mut oma työnsä remontoida.yksityistiellä
Olen siinä mielessä onnellisessa asemassa, että meillä on parin kilometrin yksityistie, siinä on hyvä testejä tehdä.
Yleisellä tiellä en ole ajanut autoa, josta olisi tehoja nosteltu.
Ota siitä sitten selvää
