Hestec x32

Yleinen autoiluun ja liikenteeseen liittyvä keskustelu.
nugge
"Hölösuu"
Viestit: 2026
Liittynyt: La Loka 28, 2006 18:58
Paikkakunta: Porvoo - Helsinki - Espoo
Viesti:

Re: Hestec x32

Viesti Kirjoittaja nugge »

nipponkippo kirjoitti:Innolla odotan ettã aloitat 1000hp saabin rakentamisen. Kukin tekee tavallaan. Se että mikä on minkäkin arvoista... Mun ei tartte kun vaihtaa ahdin isompaan ja säätää niin saa lisää voimaa. itse en uskaltaisi kasata vanhoilla tiivisteillä, stefoilla, pulteilla ja laakereilla. Ne ei ollut listassa. onpas edullinen koneistamo siellä etelä suomessa. taidan seuraavaksi lähettää sinne osia kun jotain pitää tehdä. tãällä ei saa tolla rahalla kun kannen kuntoon ja tasapainoituksen.
Eipä se mun vika ole jos ylihintaiset koneistamot siellä ;)
9-3SS 1.8t Vector -08
Ex 9-3 Aero -02 1001HV, 9-3 Aero 3d -01, 9-3 Aero -01, 9000 2.0T -91, 900C -87, 9-3 SE -01, 900i -97, 9000 CS 2.0t -98, 9-3 Aero -01 B204/5i-R, 9-5 SE 2.3T -98 St3,
Muut Kawa Z900 -18 | TERVAAMO PURSISEURAN PJ
nipponkippo
Matalapaineturbo
Viestit: 175
Liittynyt: Su Joulu 04, 2011 20:00
Paikkakunta: Jalasjärvi

Re: Hestec x32

Viesti Kirjoittaja nipponkippo »

No se ku ei juo eikä polta niin ei tiedä mihin sen kaiken rahan laittaa. pakkohan se on johonki saada hukattua.
Jäsen 5478
Saab ng900 2.0t -96
Opel vectra c 1,9cdti -06
Menossa mukana:
JMO Racing
Keme
"Viggen"
Viestit: 660
Liittynyt: To Helmi 24, 2005 12:12
Paikkakunta: Rannikko

Re: Hestec x32

Viesti Kirjoittaja Keme »

like_a_glove kirjoitti:
jcarlson kirjoitti:Katotaan sitten kun Suomesta löytyy edes yksi kpl 1000hv Saabin neloskoneita että mitä se tuli maksamaan.. :)
katotaan vaan...
sanoinkin että siellä holtevilla, en yli sen, enkä ees sitä.
Pyöristyssääntöjen mukaan jo 500hv pyöristyy 1000hv jos pyöristellään tasatuhansiin. Eli eihän toi "1000hv" ole temppu eikä mikään yheksällätuhannella eurolla. Vai mikä ton "holtevilla" haarukka on?
jeeeeeee!
f-19
"Hölösuu"
Viestit: 1973
Liittynyt: Ma Syys 15, 2003 01:00
Paikkakunta: Turku

Re: Hestec x32

Viesti Kirjoittaja f-19 »

nugge kirjoitti:
JouniCSE kirjoitti:Tonnihepan koneen rakentaja voi ensimmäisenä koittaa homma seuraavat värkit:
Kiitos kun kerrot itsestäänselvyyksiä.
Tätä ketjua lukiessa tuntuu että kaikille asiJantuntiOillekaan ei ole itsestäänselvyyksiä :-)

Ja asiaa sivusta seuraavatkin harrastelijatkin varmaan mielellään lukevat myös tietoa aiheesta eikä pelkkää paskan länkytystä.
nugge
"Hölösuu"
Viestit: 2026
Liittynyt: La Loka 28, 2006 18:58
Paikkakunta: Porvoo - Helsinki - Espoo
Viesti:

Re: Hestec x32

Viesti Kirjoittaja nugge »

Vähän sellanen kutina että tän vois siirtää Off-Topicin puolelle...
9-3SS 1.8t Vector -08
Ex 9-3 Aero -02 1001HV, 9-3 Aero 3d -01, 9-3 Aero -01, 9000 2.0T -91, 900C -87, 9-3 SE -01, 900i -97, 9000 CS 2.0t -98, 9-3 Aero -01 B204/5i-R, 9-5 SE 2.3T -98 St3,
Muut Kawa Z900 -18 | TERVAAMO PURSISEURAN PJ
like_a_glove
"Hirsch"
Viestit: 944
Liittynyt: Pe Huhti 28, 2006 01:07
Paikkakunta: Vantaa

Re: Hestec x32

Viesti Kirjoittaja like_a_glove »

Keme kirjoitti:
like_a_glove kirjoitti:
jcarlson kirjoitti:Katotaan sitten kun Suomesta löytyy edes yksi kpl 1000hv Saabin neloskoneita että mitä se tuli maksamaan.. :)
katotaan vaan...
sanoinkin että siellä holtevilla, en yli sen, enkä ees sitä.
Pyöristyssääntöjen mukaan jo 500hv pyöristyy 1000hv jos pyöristellään tasatuhansiin. Eli eihän toi "1000hv" ole temppu eikä mikään yheksällätuhannella eurolla. Vai mikä ton "holtevilla" haarukka on?
tarkoitin 850-950hp...sinnepäin. vai ruvetaanko pilkkua siirtelemään? nus nus... :wink:
900 2.3T -95 RE85, BMW 335da -07
NF Metals ,Tech Line kitka- ja lämmönhallinta pinnoiteet. esim.pakosarjat, männät, palotilat, laakerit jne.
Vastaa Viestiin