Eipä se mun vika ole jos ylihintaiset koneistamot siellänipponkippo kirjoitti:Innolla odotan ettã aloitat 1000hp saabin rakentamisen. Kukin tekee tavallaan. Se että mikä on minkäkin arvoista... Mun ei tartte kun vaihtaa ahdin isompaan ja säätää niin saa lisää voimaa. itse en uskaltaisi kasata vanhoilla tiivisteillä, stefoilla, pulteilla ja laakereilla. Ne ei ollut listassa. onpas edullinen koneistamo siellä etelä suomessa. taidan seuraavaksi lähettää sinne osia kun jotain pitää tehdä. tãällä ei saa tolla rahalla kun kannen kuntoon ja tasapainoituksen.
Hestec x32
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 2026
- Liittynyt: La Loka 28, 2006 18:58
- Paikkakunta: Porvoo - Helsinki - Espoo
- Viesti:
Re: Hestec x32
9-3SS 1.8t Vector -08
Ex 9-3 Aero -02 1001HV, 9-3 Aero 3d -01, 9-3 Aero -01, 9000 2.0T -91, 900C -87, 9-3 SE -01, 900i -97, 9000 CS 2.0t -98, 9-3 Aero -01 B204/5i-R, 9-5 SE 2.3T -98 St3,
Muut Kawa Z900 -18 | TERVAAMO PURSISEURAN PJ
Ex 9-3 Aero -02 1001HV, 9-3 Aero 3d -01, 9-3 Aero -01, 9000 2.0T -91, 900C -87, 9-3 SE -01, 900i -97, 9000 CS 2.0t -98, 9-3 Aero -01 B204/5i-R, 9-5 SE 2.3T -98 St3,
Muut Kawa Z900 -18 | TERVAAMO PURSISEURAN PJ
-
- Matalapaineturbo
- Viestit: 175
- Liittynyt: Su Joulu 04, 2011 20:00
- Paikkakunta: Jalasjärvi
Re: Hestec x32
No se ku ei juo eikä polta niin ei tiedä mihin sen kaiken rahan laittaa. pakkohan se on johonki saada hukattua.
Jäsen 5478
Saab ng900 2.0t -96
Opel vectra c 1,9cdti -06
Menossa mukana:
JMO Racing
Saab ng900 2.0t -96
Opel vectra c 1,9cdti -06
Menossa mukana:
JMO Racing
Re: Hestec x32
Pyöristyssääntöjen mukaan jo 500hv pyöristyy 1000hv jos pyöristellään tasatuhansiin. Eli eihän toi "1000hv" ole temppu eikä mikään yheksällätuhannella eurolla. Vai mikä ton "holtevilla" haarukka on?like_a_glove kirjoitti:katotaan vaan...jcarlson kirjoitti:Katotaan sitten kun Suomesta löytyy edes yksi kpl 1000hv Saabin neloskoneita että mitä se tuli maksamaan..
sanoinkin että siellä holtevilla, en yli sen, enkä ees sitä.
jeeeeeee!
Re: Hestec x32
Tätä ketjua lukiessa tuntuu että kaikille asiJantuntiOillekaan ei ole itsestäänselvyyksiänugge kirjoitti:Kiitos kun kerrot itsestäänselvyyksiä.JouniCSE kirjoitti:Tonnihepan koneen rakentaja voi ensimmäisenä koittaa homma seuraavat värkit:
Ja asiaa sivusta seuraavatkin harrastelijatkin varmaan mielellään lukevat myös tietoa aiheesta eikä pelkkää paskan länkytystä.
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 2026
- Liittynyt: La Loka 28, 2006 18:58
- Paikkakunta: Porvoo - Helsinki - Espoo
- Viesti:
Re: Hestec x32
Vähän sellanen kutina että tän vois siirtää Off-Topicin puolelle...
9-3SS 1.8t Vector -08
Ex 9-3 Aero -02 1001HV, 9-3 Aero 3d -01, 9-3 Aero -01, 9000 2.0T -91, 900C -87, 9-3 SE -01, 900i -97, 9000 CS 2.0t -98, 9-3 Aero -01 B204/5i-R, 9-5 SE 2.3T -98 St3,
Muut Kawa Z900 -18 | TERVAAMO PURSISEURAN PJ
Ex 9-3 Aero -02 1001HV, 9-3 Aero 3d -01, 9-3 Aero -01, 9000 2.0T -91, 900C -87, 9-3 SE -01, 900i -97, 9000 CS 2.0t -98, 9-3 Aero -01 B204/5i-R, 9-5 SE 2.3T -98 St3,
Muut Kawa Z900 -18 | TERVAAMO PURSISEURAN PJ
-
- "Hirsch"
- Viestit: 944
- Liittynyt: Pe Huhti 28, 2006 01:07
- Paikkakunta: Vantaa
Re: Hestec x32
tarkoitin 850-950hp...sinnepäin. vai ruvetaanko pilkkua siirtelemään? nus nus...Keme kirjoitti:Pyöristyssääntöjen mukaan jo 500hv pyöristyy 1000hv jos pyöristellään tasatuhansiin. Eli eihän toi "1000hv" ole temppu eikä mikään yheksällätuhannella eurolla. Vai mikä ton "holtevilla" haarukka on?like_a_glove kirjoitti:katotaan vaan...jcarlson kirjoitti:Katotaan sitten kun Suomesta löytyy edes yksi kpl 1000hv Saabin neloskoneita että mitä se tuli maksamaan..
sanoinkin että siellä holtevilla, en yli sen, enkä ees sitä.
900 2.3T -95 RE85, BMW 335da -07
NF Metals ,Tech Line kitka- ja lämmönhallinta pinnoiteet. esim.pakosarjat, männät, palotilat, laakerit jne.
NF Metals ,Tech Line kitka- ja lämmönhallinta pinnoiteet. esim.pakosarjat, männät, palotilat, laakerit jne.