nipponkippo kirjoitti:Innolla odotan ettã aloitat 1000hp saabin rakentamisen. Kukin tekee tavallaan. Se että mikä on minkäkin arvoista... Mun ei tartte kun vaihtaa ahdin isompaan ja säätää niin saa lisää voimaa. itse en uskaltaisi kasata vanhoilla tiivisteillä, stefoilla, pulteilla ja laakereilla. Ne ei ollut listassa. onpas edullinen koneistamo siellä etelä suomessa. taidan seuraavaksi lähettää sinne osia kun jotain pitää tehdä. tãällä ei saa tolla rahalla kun kannen kuntoon ja tasapainoituksen.
Eipä se mun vika ole jos ylihintaiset koneistamot siellä
9-3SS 1.8t Vector -08
Ex 9-3 Aero -021001HV, 9-3 Aero 3d -01, 9-3 Aero -01, 9000 2.0T -91, 900C -87, 9-3 SE -01, 900i -97, 9000 CS 2.0t -98, 9-3 Aero -01 B204/5i-R, 9-5 SE 2.3T -98 St3,
Muut Kawa Z900 -18 | TERVAAMO PURSISEURAN PJ
jcarlson kirjoitti:Katotaan sitten kun Suomesta löytyy edes yksi kpl 1000hv Saabin neloskoneita että mitä se tuli maksamaan..
katotaan vaan...
sanoinkin että siellä holtevilla, en yli sen, enkä ees sitä.
Pyöristyssääntöjen mukaan jo 500hv pyöristyy 1000hv jos pyöristellään tasatuhansiin. Eli eihän toi "1000hv" ole temppu eikä mikään yheksällätuhannella eurolla. Vai mikä ton "holtevilla" haarukka on?
jcarlson kirjoitti:Katotaan sitten kun Suomesta löytyy edes yksi kpl 1000hv Saabin neloskoneita että mitä se tuli maksamaan..
katotaan vaan...
sanoinkin että siellä holtevilla, en yli sen, enkä ees sitä.
Pyöristyssääntöjen mukaan jo 500hv pyöristyy 1000hv jos pyöristellään tasatuhansiin. Eli eihän toi "1000hv" ole temppu eikä mikään yheksällätuhannella eurolla. Vai mikä ton "holtevilla" haarukka on?
tarkoitin 850-950hp...sinnepäin. vai ruvetaanko pilkkua siirtelemään? nus nus...
900 2.3T -95RE85, BMW 335da -07 NF Metals ,Tech Line kitka- ja lämmönhallinta pinnoiteet. esim.pakosarjat, männät, palotilat, laakerit jne.