Tässä oleellinen sisältö meilistä minkä oli laittanut:
"Olen saanut tietooni että mua ilmeisesti on kusetettu autokaupoissa. ja nyt
olen kuullut että olen niin kuin itse itseäni kusettanu ja sinä olet tämän
aikaan saanut."
"MIKSET OLE JUMALAUTA SOITTANUT JOS SULLA ON OLLUT TUOLLAISTA TIETOA!!!!"
"oletko sinä ohjelmoinu mun auton mittarin uusiks,
tiedätkö jotain tästä ?minne möit auton ? epäilen ettei noita mittareita voi
kotikonstein räpeltää."
"auto ei joka tapauksessa ole myynnissä enään. pidän sen itselläni ja sillä
siisti."
"asia on näin... maksoin hyvän hinnan saabista ja annoin vielä entisen autoni vaihdossa."
"jatkossa jos alat sabotoimaan mun toimintaa niin katson että loukkaat
kunniaani...
minä en ole missään tehnyt väärin. mua on kusetettu, ja alahan korjata
asioita!"
Ja tässä vastaukseni kokonaisuudessaan:
"Morjens morjens!
Juuh, mähän laitoin sulle kyssärin nettiauton ilmoitukseen, jonka itse poistit...
Oli vielä tyyliin että pystyn todistamaan kilometrit, että taidat itse puhua paskaa
Olen vieläkin valmis/tulen olemaan kun auto siirtyy seuraavalle omistajalle, todistamaan kilometrit ja löytyyhän ne kenelle tahansa myös AKE:n rekisteristä pientä maksua vastaan.
Sinulla tuskin on puhtaita jauhoja pussissasi kun ilmoittelet autoa väärällä rekisterinumerolla ja muiden nimissä, täyttää muuten rikosnimikkeen huijaamisen yritys.
Jos nyt kuitenkin tunnet olosi huijatuksi, niin ota ihmeessä yhteyttä puhelimitse ensin liikkeeseen joka osti auton minulta, eli Nokian Käyttöautoon puh: 040 700 6642 ja sen jälkeen minuun.
Yhteystietoni löytyvät viestin lopusta.
Olisi tosiaankin mukava selvittää kuka on mittaria ruuvannut, kerrothan kun saat selville. Sitä ennen auton myyminen saattaa olla hieman vaikeaa.
Kunnianloukkaustahan tästä ei saa tekemälläkään. Muita rikosnimikkeitä sen sijaan täytyy, tosin vain sinun puoleltasi.
Sateisin Terveisin"
Ettän näin meillä