Juuri näin, siinä olisi asentaja vaarassa korjatessaan katkennutta kaapelia kun loppupäästä syötetäänkin vastapalloon sähköä, joten varavoimat ja pienvoimalat pitää irrottaa sähköverkosta jos verkkosähkö tipahtaa. Ja se akkukin tyhjenisi aika nopeasti, jos siitä kiskoisi varavoimaa muutama naapuritalokin.
Sinänsä tämä ei ole ongelma, se on vaan tiedostettava hankintaa tehdessä että millaista settiä on hakemassa. Ratkaisuita on olemassa ja laitteita, jotka hoitaa automaattisen irtikytkennän. Erillisen automaattisen erotuskytkimen hinta on kuulemma luokkaa tonni kun olen noita kysellyt, toiminto voi toki olla myös integroituna inverttereiin.
Mutta se talouspuoli on tosiaan vähän haastavampi laskea, etenkin sellaiseksi että voi kutsua hyväksi sijoitukseksi pidemmän päälle.
Sähköautoista yleensä
Re: Sähköautoista yleensä
Salaisen agentin työ on vaivalloisempaa kuin trigonometristen yhtälöiden soveltaminen käytännön höpsismiin.
-Agentti Tuplanolla
-Agentti Tuplanolla
On kyl tukevasti offtopiikkii jossei ajattele tulevaa tehomaksuu ettei voi ladata ja lämmittää samaan aikaan
Mulla on 80-luvun vesitakka, ei oikein hyvä, tosin siinä ei ollut varsinaisesti latauspiirii kuten nykyään asennetaan.
Mut oon asentanut yhden nykyaikaisen vesitakan missä vesi kiertää takkasydämmen ympärillä, mahtuu suurimpaan osaan avotakoista. Se on tehokkaampi eikä lämmitä huonetta niin paljon mut vaateis kyllä sen varaajan..
Teemu paimiosta
#1266,
Teemun edelliset avot
Muut menopelit
Opel Corsa-e 2023
Opel Corsa S 1.4T 2019
Projektina 900S 1992
#1266,
Teemun edelliset avot
Muut menopelit
Opel Corsa-e 2023
Opel Corsa S 1.4T 2019
Projektina 900S 1992
Kyllä mie tällä kokemuksella ostan seuraavaksi isommalla akulla ja esilämmitettävällä akulla ja pikalatauksella olevan käytetyn täyssähkön. Ihan iloisesti on tulleet itäsuomalaisen ulottuville. Zoella on nyt 50tonnia kurvailtu ja toistaiseksi on ollut halpaa kyytiä.
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
Toyota Corolla STW 1,3M -99 (opetuslupa-auto)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
Toyota Corolla STW 1,3M -99 (opetuslupa-auto)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01