Onko kukaan tuollaista ikinä koodannut? Onko mahdollinen ihan softaa muokkaamalla kun on kaiken maailman absit sun muut, niin lähtökohta kohdillaan? Eli kun seistään ylämäessä niin jarrut pysyvät vaikutettuna hetken aikaa vaikka jarrupoljin päästetään ylös ja sitten kun kytkintä nostetaan niin jarrutkin vapautuu?
Vastaavaahan muutkin valmistajat ovat jo vuosikausia tehneet.
Höh, johan tommonen on viistoistavuotta vanhassa Subarunrähjässäkin
Toki mekaaninen vekotin (ei sähköaivoja). Toimii siis niin, että kun painaa jarrua ja kytkintä yhtäaikaa ja auto on eteen tai taakse kallellaan muutaman asteen, niin jarru pysyy päällä vaikka jalan polkimelta nostaisikin niin kauan että kytkin nousee tarpeeksi.
-Ville
-Sähkövatkain model Y -24
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
V.J.S kirjoitti:Höh, johan tommonen on viistoistavuotta vanhassa Subarunrähjässäkin
Toki mekaaninen vekotin (ei sähköaivoja). Toimii siis niin, että kun painaa jarrua ja kytkintä yhtäaikaa ja auto on eteen tai taakse kallellaan muutaman asteen, niin jarru pysyy päällä vaikka jalan polkimelta nostaisikin niin kauan että kytkin nousee tarpeeksi.
Jep, Fiiateissakin jopa tuo ominaisuus on löytynyt jo vuosikausia, siksi ihmettelinkin kuinka sitä nyt ei tuohon allekirjoituksen Aeroon nyt ei ollut laitettu.
Rattivaihde kirjoitti:Tuohon on jo keksitty kovasti yksinkertaisempi ratkaisu, sitä kutsutaan automaattivaihteistoksi.
Se on kieltämättä yksi automaattilootan hyvistä puolista, mutta sanoisin kuitenkin että softan päivittäminen olisi vaihteiston vaihtamista helpompi vaihtoehto, kun kerrankin sain emännältäkin luvan vaihtaa automaatin manuaaliin
Anturitietoja ja muuta on tarjolla, mutta tarjoaako jarrujärjestelmällä mahdollisuutta painaa jarrua itsenäisesti? ABS:hän lähtökohtaisesti vapauttaa jarrua pyörien lukkiutuessa, mutta mites tuo hätäjarrutustehostin toimii?
Tuli vain mieleen, että tuohon osioon se voi kaatua, jos meinaa pelkällä ohjelmistolla avustimen tehdä OG9-5:een.
AZP kirjoitti:Anturitietoja ja muuta on tarjolla, mutta tarjoaako jarrujärjestelmällä mahdollisuutta painaa jarrua itsenäisesti? ABS:hän lähtökohtaisesti vapauttaa jarrua pyörien lukkiutuessa, mutta mites tuo hätäjarrutustehostin toimii?
Tuli vain mieleen, että tuohon osioon se voi kaatua, jos meinaa pelkällä ohjelmistolla avustimen tehdä OG9-5:een.