Ei muuta kun kaverin volvolla hinaten korjaamolle. Jos haetaan jotain positiivista niin huoltoon oli varattu aika 9.30 airbagin tarkastusta varten. Tiskillä kysyin onko DI-kasetteja varastossa johon vastaus "kyllä niitä yleensä on". Auto sisälle ja asentaja hommiin. Sanoin että DI hajonnut ja kaveri löi tech2 kiinni ja vikakoodi DI:ltä. Varastossa ei tietenkään ollu kasetteja. Tech 2:lla airbägin kimppuun ja sitten keskikonsolin purku ja yksikön vaihto. Aikaa kului tähän 1h 20min.
Autoa työntämään ulos, jolloin toinen korjaaja sanoo hyllyssä olevan kasetin vaikka ei pitäiskään olla. "minuutin päästä kasetti paikallaan ja auto ulos ja kaikki ok.
Nyt alkaa hauska osuus. Meen hakeen laskua kassalta jolloin äijä kassalla mutisee että se ois puolet ja puolet. Mä kysyin mitä. "Puolet 1 1/2 tunnista airbagille ja puolet kasetille (airbagin tarkistuskutsu ilmainen). Mä sanoin että ei se niin ollu.Äijä siinä mutisemaan että 2 mittausta tech 2:lla yleensä 30euroa /kerta. Mä sanoin että mittari oli kerran kiinni ja sanoin teidän varmaan tarvitsevan jatkossakin huollossakävijiä eikä tämä palvelu oikein vakuuttanut. Lopulta 20 min kasetin työlle.
Lasku ei tullu mulle, vaan autossa käytetyn takuu voimassa. Jos ois tullu mulle, ja oisin suostunut maksamaan mukisematta niin 25euroa ois tullu itelle maksettavaa enemmän kuin valittamalla.
Olin kaverin kanssa pihalla, kun muistin että purettaessa keskikonsolia oli virtalukon ympärillä ollut muovi hajonnu. Marssin sisälle ja sanoin "että kun tälle linjalle on lähdetty niin tilatkaa mulle uus tällänenkun kerran hajotitte." Myyjä vaan nyökkäili eikä uskaltanut sanoa vastaan. Johtuskohan siitä kun olen niin "pieni"

Täytyy sanoa että jäi paskanmaku suuhun.
Kysymyksiä :
1.Onko musta kasetti huonompi kun punanen?
2.Paljonko on kasetin takuu?
3.Tapahtumapaikkaa paljastamatta

Huh tulipas vuodatus!