bilsport nro 4
-
- "Turbo"
- Viestit: 274
- Liittynyt: La Syys 13, 2003 14:45
- Paikkakunta: lohja
bilsport nro 4
Uudessa Bilsportissa on juttua Maptunun viimeiseen vinttiin viilatuista Saabeista. Tais kaikki olla tonnareita. Siinä kalpenee meidän steg3 jne...
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 7321
- Liittynyt: To Maalis 13, 2003 18:37
- Paikkakunta: Helsinki
No ostele Bilsportia ja ruotsalaista AMS:sää, niin kyllä se kielitaito siitä paranee. Mä kyllä ymmärrän lähes kaiken, mitä ruotsalaisissa autolehdissä tai "pääkaupungin ruotsinkielisessä sanomalehdessä" lukee, mutta oman puheen ja tekstin tuottaminen on työlästä ja sijamuodot "vaikeita". Sitten kun on "selkää seinää vasten" -tilanne, niin kyllä sitten puhuu ruotsiakinMilli kirjoitti:F**k! Alkanut ruostuun tuo svedu kieli ku sitä ei oikeen tartte missään.Pitää alkaa vissiin enemmän oleen yhteydessä maptunin reetuun.

#1438
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
Jaak tykker at finska sprookika eer mykke petre!
-dimebak-
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 7321
- Liittynyt: To Maalis 13, 2003 18:37
- Paikkakunta: Helsinki
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 7321
- Liittynyt: To Maalis 13, 2003 18:37
- Paikkakunta: Helsinki
Kyllä täytyy tosta Bilsportin Maptunin jutusta sanoa, että "hats off to Maptun!"
Kavereilla on huipputehokkaat Saabit alkuperäisellä Trionic 5 -moottorinohjausjärjestelmällä, kun taas vähän aika sitten Bilsportissa esitetty P-A Johanssonin NG900:ssa oli 604 hv, mutta kisabensalla ja eri moottorinohjausjärjestelmällä (muistaakseni Hestec, ei Trionic). Kysymys kuuluukin, kumpi on aidompaa "saabismia" ja kumpaa arvostaa enemmän:
itse arvostan henk. koht. enemmän Maptunin saavutuksia. He osaavat tosiaan "ruuvata" Trionicista irti kaikista parhaan mahdollisen suorituskyvyn ja autotkin ovat ulkoapäin ihan sleepereita, eli meininki on "go over show!"


Kavereilla on huipputehokkaat Saabit alkuperäisellä Trionic 5 -moottorinohjausjärjestelmällä, kun taas vähän aika sitten Bilsportissa esitetty P-A Johanssonin NG900:ssa oli 604 hv, mutta kisabensalla ja eri moottorinohjausjärjestelmällä (muistaakseni Hestec, ei Trionic). Kysymys kuuluukin, kumpi on aidompaa "saabismia" ja kumpaa arvostaa enemmän:
itse arvostan henk. koht. enemmän Maptunin saavutuksia. He osaavat tosiaan "ruuvata" Trionicista irti kaikista parhaan mahdollisen suorituskyvyn ja autotkin ovat ulkoapäin ihan sleepereita, eli meininki on "go over show!"


#1438
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007