![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
miä en kyllä ikinä sinne mene enää.
Pidetään ne kommentit asiallisina silti.Kuten totesin on hyvä että autot käydään läpi niin ettei niistä aiheudu vaaraa muulle liikenteelle.Totta on myöskin se että samassa paikassa katsastettu auto edellisvuotena , ei ole vuodessa tietenkään sieltä pohjasta ruostunut.Kyse on vaan siitä että kuinka paljon tarttee käyttää aikaa sen pohjan koputtelemiseen, ja kuinkapaljon kantamattomien rakenteiden koputtamisella on merkitystä... yhtäkaikki te kaikki olette oikeassa , pettymys oli vaan suuri kun kuvittelin saavani auton siitä vielä ja se menikin sitten romuralliin...kulki kuulemma helvetin hyvin...nalleolut kirjoitti:tää keskustelu on yhtä turha ku keskustelu tonnarin konepellistä ja pesulinjoista.
eli ruostetta on ja se huomasi ne ihan oikein
avain ei pysy virtalukossa vika sekin on
kunnon sekotukset säiliöön ei pelkkää vettä = ilmanen vinkki
Vaikuttaa hyvältä konttorilta, yhdestäkään minun autosta ei ole tarkistettu turvavöitä kertaakaan missään konttorilla. Lähinnä ovat yrittäneet muljutella renkaita irti ja koittaneet saada meisseliä pohjasta läpi. Eräs nuorempi innokas katsuri kyllä huomautteli kaikesta turhasta, mm. konepellin kaasujouset eivät pidä peltiä ylhäällä, häikäisysuoja puuttuu (oli takapenkillä kun ei pysy yläasennossa, "manuaalikäytöllä"), takaluukku ei aukea (kahva poikki). Nuo ne varmaan onkin pirun tärkeitä ajaessa, häikäisysuoja tuli tarvittaessa laitettua paikoilleen ennen liikkeellelähtöä, mutta empä ole kenenkään nähnyt ajavan autolla konepelti ja takaluukku auki yläasennoissaan.joutilas kirjoitti:Hyvinkään a-katsastuksessa eräs nimeltämainitsematon setä käytti 45 minuuttia og-satkun katsomiseen. Survoi jopa itsensä takapenkille (3-ovinen malli) testaamaan turvavyöt, jollaista en ollut ennen nähnyt.