-01 Aerossa ainakin, toki johdotukset juotui tekemään, niitä ei ollut valmiina.
IP
Nykyiset: Saab 900 2.0 T16 -92, Honda VFR750F -93, Volvo V50 -04 2.0 TD
EXÄT: Saab 9-3T -00 SE "Silverbullet" (Powered by jcarlson)
Saab 9000 2.0t CS -96 Powered by T5Suite
Saab 900 2.0 T16 -93
Saab 9-5 Aero -01 BioPower by Suokko
-01 Aerossa ainakin, toki johdotukset juotui tekemään, niitä ei ollut valmiina.
IP
Tai no jokaiseen -98 - 01 femmaan saa sivupakkivalot etuvilkkuihin vaihtamalla jenkkimallin etuvilkku-umpiot, joissa polttimon paikat on valmiina tai sit poraamalla "vakioumpioista" pakkivalon polttimon paikat auki ja vetämällä virran esim takakontin koukkupistokkeelta.
IP
Nykyiset: Saab 900 2.0 T16 -92, Honda VFR750F -93, Volvo V50 -04 2.0 TD
EXÄT: Saab 9-3T -00 SE "Silverbullet" (Powered by jcarlson)
Saab 9000 2.0t CS -96 Powered by T5Suite
Saab 900 2.0 T16 -93
Saab 9-5 Aero -01 BioPower by Suokko
Vaihdoin 9-3 :n laturin. Sinne sujahti itse kunnostamaani 140A Bosch.
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin) exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
En tehnyt itse mut kai tää tänne sopii silti. Männä viikolla Femmaan vastapuolen vak.yhtiön piikkiin P-osana oik. takaovi ja takaloksun oikaisu + maalaukset. Omalla rahalla vas. takaloksun ja oik, etuoven alaosan maalaus.
Imasin ohjaustehostimen nestesäiliön tyhjäksi ja täytin Redlinen öljyllä. Pieni ajelu ja toistin vielä homman.
Melkoisen tummaa oli vanha öljy, täytyy vielä ottaa joku kerta uusiksi.
Tonnarin takajarrut alkoi rohisemaan niin nostin tänään perseen ylös ja vaihdoin palat + herkistelin paikkoja. Samalla rytinällä talvirenkaat alle. 5v vanhat Hankookit on menettänyt jo aika paljon nastoja.
Femman lohkolämmittimen johtoon pistin lämpösuojan. On sen verran kuuma paikka ettei näköjään piuhat kestä ilman sitä. Imuroin lämppärin puhaltimen ympäristöstä lehdet pois, jos nyt loppuisi ajoittain kuuluvat sivuäänet. Kuin olisi ollut räpättimet, kuin polkupyörässä konsanaan, kun niitä kloppina sinne värkättiin.
Paljon vähemmän olis elämässä hubia ilman Saab klubia
9-5 2,0 4D sedan, aut/turbo 1998 ja 9-5 2,0 StW aut/turbo 2003
Femman pakoputken lämpökilpi oli irtoamassa takakontin alta. Parilla itseporautuvalla ruuvilla ranetin sen kiinni varapyöräkoteloon. Samalla kauhisteli tuon pian 330tkm rullatun korin huonoa kuntoa. Hyvin on yhtynyt happeen... Onneksi leimaa on vielä 10kk.
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin) exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01