-01 Aerossa ainakin, toki johdotukset juotui tekemään, niitä ei ollut valmiina.
IP
Tai no jokaiseen -98 - 01 femmaan saa sivupakkivalot etuvilkkuihin vaihtamalla jenkkimallin etuvilkku-umpiot, joissa polttimon paikat on valmiina tai sit poraamalla "vakioumpioista" pakkivalon polttimon paikat auki ja vetämällä virran esim takakontin koukkupistokkeelta.
IP
Nykyiset: Saab 9-5 Aero -01 Biopower, Saab 900 2.0 T16 -92, Honda VFR750F -93, VW Golf mk3 TD -98
EXÄT: Saab 9-3T -00 SE "Silverbullet" (Powered by jcarlson)
Saab 9000 2.0t CS -96 Powered by T5Suite
Saab 900 2.0 T16 -93
En tehnyt itse mut kai tää tänne sopii silti. Männä viikolla Femmaan vastapuolen vak.yhtiön piikkiin P-osana oik. takaovi ja takaloksun oikaisu + maalaukset. Omalla rahalla vas. takaloksun ja oik, etuoven alaosan maalaus.
Imasin ohjaustehostimen nestesäiliön tyhjäksi ja täytin Redlinen öljyllä. Pieni ajelu ja toistin vielä homman.
Melkoisen tummaa oli vanha öljy, täytyy vielä ottaa joku kerta uusiksi.
Toyota Prius -08
Saab 9000 CS 2.0 1997. Huoleton turboton.
Tonnarin takajarrut alkoi rohisemaan niin nostin tänään perseen ylös ja vaihdoin palat + herkistelin paikkoja. Samalla rytinällä talvirenkaat alle. 5v vanhat Hankookit on menettänyt jo aika paljon nastoja.
Laitatin biopower softan siihen ja lurautin tankin viinaa täyteen.
Paljon vähemmän olis elämässä hubia ilman Saab klubia
Laiska mutta varma -Saab 9000 2,0i cc vm.1993 ja nuorempi velipoika 9-5 2,0 4D sedan, aut/turbo 1998
Femman lohkolämmittimen johtoon pistin lämpösuojan. On sen verran kuuma paikka ettei näköjään piuhat kestä ilman sitä. Imuroin lämppärin puhaltimen ympäristöstä lehdet pois, jos nyt loppuisi ajoittain kuuluvat sivuäänet. Kuin olisi ollut räpättimet, kuin polkupyörässä konsanaan, kun niitä kloppina sinne värkättiin.
Paljon vähemmän olis elämässä hubia ilman Saab klubia
Laiska mutta varma -Saab 9000 2,0i cc vm.1993 ja nuorempi velipoika 9-5 2,0 4D sedan, aut/turbo 1998
Femman pakoputken lämpökilpi oli irtoamassa takakontin alta. Parilla itseporautuvalla ruuvilla ranetin sen kiinni varapyöräkoteloon. Samalla kauhisteli tuon pian 330tkm rullatun korin huonoa kuntoa. Hyvin on yhtynyt happeen... Onneksi leimaa on vielä 10kk.
# 1771 - Mikko Mertanen
9-3 2,0t a -01 (KA) (Mitsu-ahdin + Biopower)
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower) exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98