Paras iskurepliikki

Kaikki autoiluun liittymätön, mutta muuten HYÖDYLLINEN keskustelu.
Sana on MELKEIN vapaa.
Vastaa Viestiin
Mahouney
"Kaasari"

Viesti Kirjoittaja Mahouney »

Jaa-a, olen itse ollut aina todella huono noissa iskurepliikeissä vaikka tuo suu muuten tuntuukin välillä käyvän.... Tosin minulle on heitetty yksi, joka silloin sai aikaan pienimuotoisen paniikkikohtauksen mikä ei tainnut olla lausahtajan toivoma reaktio. Taustana kerrottakoon senverran, että olin itse ravintolassa selvinpäin. Repliikin lausujalla sekä reippaasti liikaa alkoholia veressä että painoindeksissä lukuja:

"Mitäs sanoisit jos sun alusvaatteet löytyisivät aamulla minun makuuhuoneeni lattialta?"
------------------------------------------------------>
9-3 2001 Aero Cabriolet
" Sairauden oireet pysyvät kurissa kunhan lääkityksellä saavutetaan terapeuttinen taso"
Tuha
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja Tuha »

Mahouney kirjoitti:Jaa-a, olen itse ollut aina todella huono noissa iskurepliikeissä vaikka tuo suu muuten tuntuukin välillä käyvän.... Tosin minulle on heitetty yksi, joka silloin sai aikaan pienimuotoisen paniikkikohtauksen mikä ei tainnut olla lausahtajan toivoma reaktio. Taustana kerrottakoon senverran, että olin itse ravintolassa selvinpäin. Repliikin lausujalla sekä reippaasti liikaa alkoholia veressä että painoindeksissä lukuja:

"Mitäs sanoisit jos sun alusvaatteet löytyisivät aamulla minun makuuhuoneeni lattialta?"
Sinulla taisi olla samanlainen ilme kuin avattaressasi on nyt. Sen jälkeen kun nainen sinulle tuohon malliin tokaisi... :lol: :lol:
Viimeksi muokannut Tuha, Ti Heinä 26, 2005 15:17. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Saabit: 9000 CS 2.3t -97, 9000 CSE 2.3T -98, 9-5 2.3t Sedan -02, 9-5 2.0T Biopower Wagon -07, 9-5 1.9TiD Wagon Vector Griffin -09, 9-3 1.9TiD Sedan, Saab Sonett II vm. -68

Paljon Saab 9000 osaa myynnissä! Kyselyt yv:nä.
SledgeHammer
"Hirsch"
Viesti:

Viesti Kirjoittaja SledgeHammer »

Mäksä kirjoitti:
SledgeHammer kirjoitti:
Mäksä kirjoitti: näin on, ja se jota kuunnellaan on aina se huonoin vaihtoehto, kuten viimeviikonloppuna kun kaveria kuunneltiin ja mentiin lomasäkylään...keski-ikä oli jotain 85v..tosin se laski 83vuoteen ku me mentiin paikal :D

mut sain kaverin laulamaan rahasta mikko alatalon - mä maailaispoika oon...ei oo ikinä karaokessa yleisö tolleen nauranu :D
Yeah, se kaveri kyllä osas laulaa niinku Steven Seagal parhaimmillaan 8)
mutta se jätkä joka tuli sil moukarimiehel lykkää rahat kouraan siit suorituksesta Hasselhoff paita pääl ni se keräs kans katseita 8)
Uskon sen, kyllä päät kääntyivät sinne päin eikä itse illan esintyjää kohti :?
Saab 9-5 Aero SC BP MY04
Haikara
"Hirsch"

Viesti Kirjoittaja Haikara »

Mahouney kirjoitti:Jaa-a, olen itse ollut aina todella huono noissa iskurepliikeissä vaikka tuo suu muuten tuntuukin välillä käyvän.... Tosin minulle on heitetty yksi, joka silloin sai aikaan pienimuotoisen paniikkikohtauksen mikä ei tainnut olla lausahtajan toivoma reaktio. Taustana kerrottakoon senverran, että olin itse ravintolassa selvinpäin. Repliikin lausujalla sekä reippaasti liikaa alkoholia veressä että painoindeksissä lukuja:

PAHA heitto! Siinä tilanteessako kaverisi nappasi tuon avattaren kuvasi...? :D :D :D

EDIT: Ai, Tuha ehti ensin... :D
Huomattavaa alkoholin väärinkäyttöä: Saab 9-5 Linear Wagon 2.0t Biopower -06
Mahouney
"Kaasari"

Viesti Kirjoittaja Mahouney »

Voin kuvitella sen ollaan about tuonlainen.... kaverini ainakin repesi aivan täysin. Joskus se muistaa vieläkin kettuilla siitä tilanteesta vaikka siitä on toista vuotta... :roll:

ps. kuka tunnistaa mistä legendaarisesta (ainakin pienellepiirille) Tv-sarjasta tuo on kaapattu?
------------------------------------------------------>
9-3 2001 Aero Cabriolet
" Sairauden oireet pysyvät kurissa kunhan lääkityksellä saavutetaan terapeuttinen taso"
-Luigi-
"Kaasari"

Viesti Kirjoittaja -Luigi- »

Jepa,
Kyllä se naama tais tuolla Mahouneyllä olla hieman vihreämpi ja punaisempi ja lisäksi en ole nähnyt kaverin lähtevän baarista sellaisella vauhdilla ikinä ennen!
Mitä tuohon kuvaan tulee, niin kyseinen sarja on tullut kyllä tahkottua läpi muutamaan kertaan.. (sisäpiirin tietoa siis, ei voi vastata)

Jaa juu, näistä iskurepliikeistä piti kertomani taas kerran tällainen 'kaverin käyttämä': Otatkos poskeen vai kiikunko selkään?
'Saabismi on sairautta,
mutta ei sitä muiden vikojen seasta edes huomaa!'
NG900 T 185 hb
wepetus
"Ruisku"

repliikki

Viesti Kirjoittaja wepetus »

Toimi ainakin pari kertaa, yleensä vain kauheat naurut sain :(
"Neiti, hei mä olen katsellut sua jo parin viikon ajan ja todennut, että näytät kauniimmalta joka kerta kun sut nään. Heitetäänkö tittelit pois ja lähtään meille naimaan?
Muutaman kerran vedonlyönnin tuloksena esittänyt naisille....
Toinen ihan yhtä huono:" Lähdetäänkö meille? leikitään että ollaan ruotsalaisia?
Tyttö: TÄH; MITÄ?"
" No syödään pullaa, puhutaan ruotsia ja ollaan alasti minun sängyssä vaikka päällekkäin ja sisäkkäin!!"
Ja taas toiminut pari kertaa, sata kertaa varmaan naurua
Ismo
"Ruisku"

Viesti Kirjoittaja Ismo »

Mahouney kirjoitti: ps. kuka tunnistaa mistä legendaarisesta (ainakin pienellepiirille) Tv-sarjasta tuo on kaapattu?
No linnunradan käsikirja liftareille, hitchhiker's guide to the galaxy.
Vaimot elävät miehiään pidempään, koska heidän ei tarvitse olla naimisissa naisen kanssa.
izengard@irc
Puistokemisti
"Hirsch"

Viesti Kirjoittaja Puistokemisti »

Eräs ystäväni on näitä "torttupäitä" ja oltiin paikallisessa "rokkibaarissa" viettämässä iltaa.....eräs naikkonen tuli sanomaan kaverilleni että "katohan,en tiennytkään että Elvis elää vielä" ja kävi naureskelemaan,mutta nauru loppu lyhyeen kun kaveri tokas sille takasin että "Ai,en minäkään tiennyt että lehmät osaa puhua......" juu kyllä kaveri sai kovan ISKUN käsilaukusta......eli oli täydellinen ISKUrepliikki :lol:
Tebi
"Kaasari"

Paras iskurepliikki

Viesti Kirjoittaja Tebi »

"-Etsiikö neiti hyvää seuraa?"
"-En!"
"-No ottakaa sitten minut"
Mäksä
"Saabisti"
Viesti:

Re: Paras iskurepliikki

Viesti Kirjoittaja Mäksä »

Tebi kirjoitti:"-Etsiikö neiti hyvää seuraa?"
"-En!"
"-No ottakaa sitten minut"
ja jos neidin vastaus olisi "kyllä"

niin sinä sanoisit että: "selvä, ei mahda mitään sitten. minä taidan tästä sitten lähteä kotiin nukkumaan" :D
BMW 525iA Touring Executive
Aero tonnari
"Kaasari"

Viesti Kirjoittaja Aero tonnari »

Eli voi heittää et "panekko vastaan jos mä panen sua",vastaus jokatapauksessa melkovarmasti "joo".... 8O 8O
900classic-93 99gl-80 2x99gl-76 90LUMIKKO 99 gl -81 petro
vilpertti
"Aero"

Viesti Kirjoittaja vilpertti »

"Paljo sun mutsi työntää kuulaa?"
MtSound
"Viggen"

Viesti Kirjoittaja MtSound »

"Sitä tässä oon vaan miettinyt, että jos lehmät osais lentää, oisko maidon hinta nykyistä korkeemmalla?"
jussi
Saab 9³X -10 #2508
OG 900 Cab -87
Red Dragon
"Hirsch"

Viesti Kirjoittaja Red Dragon »

Ehdottomasti yksi parhaimmista: Hei, käyks mä usein täällä. -Toimii joka kerta.

Ei vielä testattu: Etsii baaritiskin läheltä parhaimman näköisen misun ja kysyy: Voisit sä tarjota mulle oluen tai jos haluaa esittää fiksulta vaikka lasillisen valkoviiniä...:?:

(Kavereilta näitä juttuja olen kuullut ja niitä ohjastanut, mitä mä näillä iskurepliikeillä itse muka tekisin, naimisissa ja kahden lapsen isä.. :oops: )

terv Sami R.
Vastaa Viestiin