Paras iskurepliikki
Jaa-a, olen itse ollut aina todella huono noissa iskurepliikeissä vaikka tuo suu muuten tuntuukin välillä käyvän.... Tosin minulle on heitetty yksi, joka silloin sai aikaan pienimuotoisen paniikkikohtauksen mikä ei tainnut olla lausahtajan toivoma reaktio. Taustana kerrottakoon senverran, että olin itse ravintolassa selvinpäin. Repliikin lausujalla sekä reippaasti liikaa alkoholia veressä että painoindeksissä lukuja:
"Mitäs sanoisit jos sun alusvaatteet löytyisivät aamulla minun makuuhuoneeni lattialta?"
"Mitäs sanoisit jos sun alusvaatteet löytyisivät aamulla minun makuuhuoneeni lattialta?"
------------------------------------------------------>
9-3 2001 Aero Cabriolet
" Sairauden oireet pysyvät kurissa kunhan lääkityksellä saavutetaan terapeuttinen taso"
9-3 2001 Aero Cabriolet
" Sairauden oireet pysyvät kurissa kunhan lääkityksellä saavutetaan terapeuttinen taso"
Sinulla taisi olla samanlainen ilme kuin avattaressasi on nyt. Sen jälkeen kun nainen sinulle tuohon malliin tokaisi...Mahouney kirjoitti:Jaa-a, olen itse ollut aina todella huono noissa iskurepliikeissä vaikka tuo suu muuten tuntuukin välillä käyvän.... Tosin minulle on heitetty yksi, joka silloin sai aikaan pienimuotoisen paniikkikohtauksen mikä ei tainnut olla lausahtajan toivoma reaktio. Taustana kerrottakoon senverran, että olin itse ravintolassa selvinpäin. Repliikin lausujalla sekä reippaasti liikaa alkoholia veressä että painoindeksissä lukuja:

Viimeksi muokannut Tuha, Ti Heinä 26, 2005 15:17. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Saabit: 9000 CS 2.3t -97, 9000 CSE 2.3T -98, 9-5 2.3t Sedan -02, 9-5 2.0T Biopower Wagon -07, 9-5 1.9TiD Wagon Vector Griffin -09, 9-3 1.9TiD Sedan, Saab Sonett II vm. -68
Paljon Saab 9000 osaa myynnissä! Kyselyt yv:nä.
Paljon Saab 9000 osaa myynnissä! Kyselyt yv:nä.
-
- "Hirsch"
- Viesti:
Uskon sen, kyllä päät kääntyivät sinne päin eikä itse illan esintyjää kohtiMäksä kirjoitti:mutta se jätkä joka tuli sil moukarimiehel lykkää rahat kouraan siit suorituksesta Hasselhoff paita pääl ni se keräs kans katseitaSledgeHammer kirjoitti:Yeah, se kaveri kyllä osas laulaa niinku Steven Seagal parhaimmillaanMäksä kirjoitti: näin on, ja se jota kuunnellaan on aina se huonoin vaihtoehto, kuten viimeviikonloppuna kun kaveria kuunneltiin ja mentiin lomasäkylään...keski-ikä oli jotain 85v..tosin se laski 83vuoteen ku me mentiin paikal
mut sain kaverin laulamaan rahasta mikko alatalon - mä maailaispoika oon...ei oo ikinä karaokessa yleisö tolleen nauranu

Saab 9-5 Aero SC BP MY04
PAHA heitto! Siinä tilanteessako kaverisi nappasi tuon avattaren kuvasi...?Mahouney kirjoitti:Jaa-a, olen itse ollut aina todella huono noissa iskurepliikeissä vaikka tuo suu muuten tuntuukin välillä käyvän.... Tosin minulle on heitetty yksi, joka silloin sai aikaan pienimuotoisen paniikkikohtauksen mikä ei tainnut olla lausahtajan toivoma reaktio. Taustana kerrottakoon senverran, että olin itse ravintolassa selvinpäin. Repliikin lausujalla sekä reippaasti liikaa alkoholia veressä että painoindeksissä lukuja:

EDIT: Ai, Tuha ehti ensin...

Huomattavaa alkoholin väärinkäyttöä: Saab 9-5 Linear Wagon 2.0t Biopower -06
Voin kuvitella sen ollaan about tuonlainen.... kaverini ainakin repesi aivan täysin. Joskus se muistaa vieläkin kettuilla siitä tilanteesta vaikka siitä on toista vuotta...
ps. kuka tunnistaa mistä legendaarisesta (ainakin pienellepiirille) Tv-sarjasta tuo on kaapattu?

ps. kuka tunnistaa mistä legendaarisesta (ainakin pienellepiirille) Tv-sarjasta tuo on kaapattu?
------------------------------------------------------>
9-3 2001 Aero Cabriolet
9-3 2001 Aero Cabriolet
Jepa,
Kyllä se naama tais tuolla Mahouneyllä olla hieman vihreämpi ja punaisempi ja lisäksi en ole nähnyt kaverin lähtevän baarista sellaisella vauhdilla ikinä ennen!
Mitä tuohon kuvaan tulee, niin kyseinen sarja on tullut kyllä tahkottua läpi muutamaan kertaan.. (sisäpiirin tietoa siis, ei voi vastata)
Jaa juu, näistä iskurepliikeistä piti kertomani taas kerran tällainen 'kaverin käyttämä': Otatkos poskeen vai kiikunko selkään?
Kyllä se naama tais tuolla Mahouneyllä olla hieman vihreämpi ja punaisempi ja lisäksi en ole nähnyt kaverin lähtevän baarista sellaisella vauhdilla ikinä ennen!
Mitä tuohon kuvaan tulee, niin kyseinen sarja on tullut kyllä tahkottua läpi muutamaan kertaan.. (sisäpiirin tietoa siis, ei voi vastata)
Jaa juu, näistä iskurepliikeistä piti kertomani taas kerran tällainen 'kaverin käyttämä': Otatkos poskeen vai kiikunko selkään?
'Saabismi on sairautta,
mutta ei sitä muiden vikojen seasta edes huomaa!'
NG900 T 185 hb
'Saabismi on sairautta,
mutta ei sitä muiden vikojen seasta edes huomaa!'
NG900 T 185 hb
repliikki
Toimi ainakin pari kertaa, yleensä vain kauheat naurut sain
"Neiti, hei mä olen katsellut sua jo parin viikon ajan ja todennut, että näytät kauniimmalta joka kerta kun sut nään. Heitetäänkö tittelit pois ja lähtään meille naimaan?
Muutaman kerran vedonlyönnin tuloksena esittänyt naisille....
Toinen ihan yhtä huono:" Lähdetäänkö meille? leikitään että ollaan ruotsalaisia?
Tyttö: TÄH; MITÄ?"
" No syödään pullaa, puhutaan ruotsia ja ollaan alasti minun sängyssä vaikka päällekkäin ja sisäkkäin!!"
Ja taas toiminut pari kertaa, sata kertaa varmaan naurua

"Neiti, hei mä olen katsellut sua jo parin viikon ajan ja todennut, että näytät kauniimmalta joka kerta kun sut nään. Heitetäänkö tittelit pois ja lähtään meille naimaan?
Muutaman kerran vedonlyönnin tuloksena esittänyt naisille....
Toinen ihan yhtä huono:" Lähdetäänkö meille? leikitään että ollaan ruotsalaisia?
Tyttö: TÄH; MITÄ?"
" No syödään pullaa, puhutaan ruotsia ja ollaan alasti minun sängyssä vaikka päällekkäin ja sisäkkäin!!"
Ja taas toiminut pari kertaa, sata kertaa varmaan naurua
-
- "Hirsch"
Eräs ystäväni on näitä "torttupäitä" ja oltiin paikallisessa "rokkibaarissa" viettämässä iltaa.....eräs naikkonen tuli sanomaan kaverilleni että "katohan,en tiennytkään että Elvis elää vielä" ja kävi naureskelemaan,mutta nauru loppu lyhyeen kun kaveri tokas sille takasin että "Ai,en minäkään tiennyt että lehmät osaa puhua......" juu kyllä kaveri sai kovan ISKUN käsilaukusta......eli oli täydellinen ISKUrepliikki 

Paras iskurepliikki
"-Etsiikö neiti hyvää seuraa?"
"-En!"
"-No ottakaa sitten minut"
"-En!"
Re: Paras iskurepliikki
ja jos neidin vastaus olisi "kyllä"Tebi kirjoitti:"-Etsiikö neiti hyvää seuraa?"
"-En!"
niin sinä sanoisit että: "selvä, ei mahda mitään sitten. minä taidan tästä sitten lähteä kotiin nukkumaan"

BMW 525iA Touring Executive
-
- "Kaasari"
-
- "Hirsch"
Ehdottomasti yksi parhaimmista: Hei, käyks mä usein täällä. -Toimii joka kerta.
Ei vielä testattu: Etsii baaritiskin läheltä parhaimman näköisen misun ja kysyy: Voisit sä tarjota mulle oluen tai jos haluaa esittää fiksulta vaikka lasillisen valkoviiniä...
(Kavereilta näitä juttuja olen kuullut ja niitä ohjastanut, mitä mä näillä iskurepliikeillä itse muka tekisin, naimisissa ja kahden lapsen isä..
)
terv Sami R.
Ei vielä testattu: Etsii baaritiskin läheltä parhaimman näköisen misun ja kysyy: Voisit sä tarjota mulle oluen tai jos haluaa esittää fiksulta vaikka lasillisen valkoviiniä...

(Kavereilta näitä juttuja olen kuullut ja niitä ohjastanut, mitä mä näillä iskurepliikeillä itse muka tekisin, naimisissa ja kahden lapsen isä..

terv Sami R.