Fiilistelykuvia

Kaikki autoiluun liittymätön, mutta muuten HYÖDYLLINEN keskustelu.
Sana on MELKEIN vapaa.
Lukittu
Tri-Lo
"Hölösuu"
Viestit: 5117
Liittynyt: Pe Maalis 12, 2004 19:25
Paikkakunta: Mustasaari
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tri-Lo »

Hane_81 kirjoitti:
Tri-Lo kirjoitti:Eikö hansilla ole bypassia..?(nurmi-letku)
Hans ei moista tarvitse, koska tahtoo ahtimen olevan terävimmillään kokoajan. Myöskään Hansin ahdin ei pienestä sakkailusta ole moksiskaan.
Ahaa, kerro jaksamisia Hansille!
Japso
"Hölösuu"
Viestit: 2080
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 22:15
Paikkakunta: Etelä-Savo

Viesti Kirjoittaja Japso »

saabracing kirjoitti:
btw. ja ilman jotakin ohivuotoventtiiliä ei ahdin ole kovin "terävimmillään" vaihetta vaihtaessa, edes hanssilla 8O
Nyt tarvii perusteluja tälle...Hansin venäjällä asuva serkkukin on todennut ohivuotoventtiilin hidastavan ahtimen heräämistä pykälänvaihdossa. Tuon ohivuodon tarkoitushan on lähinnä pienentää turbon siiville tulevaa paineiskua, mitä pilleriahtimet ei tahdo kestää antautumatta ennen pitkää.
Foxbody turbo
tomaatti
"Saabisti"
Viestit: 3231
Liittynyt: Su Syys 21, 2003 00:34

Viesti Kirjoittaja tomaatti »

Eipä niissä turboautoissa ollut ennenkään mitään by-pässejä.Tosin ei kyllä ollut mitään juuttuvasiipisiä ahtimiakaan.Mulla ei ole ollut yhdessäkään 900- og saabissani pässiä.Ihan ekaks kun auto ostetaan niin se repästään pois.Ei ne orkkikset kuitenkaan kestä kunnon paineita ja käyntihäiriöt ovat taattuja.Ja jos turbo hajoaa niin uusia saa sentään monestakin vauhtiputkasta.. :wink:
Tri-Lo
"Hölösuu"
Viestit: 5117
Liittynyt: Pe Maalis 12, 2004 19:25
Paikkakunta: Mustasaari
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tri-Lo »

tomaatti kirjoitti:Eipä niissä turboautoissa ollut ennenkään mitään by-pässejä.Tosin ei kyllä ollut mitään juuttuvasiipisiä ahtimiakaan.Mulla ei ole ollut yhdessäkään 900- og saabissani pässiä.Ihan ekaks kun auto ostetaan niin se repästään pois.Ei ne orkkikset kuitenkaan kestä kunnon paineita ja käyntihäiriöt ovat taattuja.Ja jos turbo hajoaa niin uusia saa sentään monestakin vauhtiputkasta.. :wink:
Ja samalla logiikalla ranetat luonnollisesti wg:n pois samalla..? :wink:
tomaatti
"Saabisti"
Viestit: 3231
Liittynyt: Su Syys 21, 2003 00:34

Viesti Kirjoittaja tomaatti »

Mua vaan ei voisi vähempää kiinnostaa taistella vuotavien pässejen kanssa.Siinä syy poisottoon.

Ps.Miten ne turbot ennenvanhaan kesti kuitenkin kasassa eikä kukaan edes tietänyt mistään sakkauksista yhtään mitään..Ja kovilla paineilla on varmasti ennenkin ajettu.
Aksu900
"Hölösuu"
Viestit: 1451
Liittynyt: To Syys 11, 2003 10:03
Paikkakunta: Oulu/Kälviä

Viesti Kirjoittaja Aksu900 »

Ennenvanhaan turbot oli vankkaa tekoa, kuten Hansin holsettikin. Nykyaikainen 300tuhattarpm pyörivä tulitikkuakselinen ihQherkkäalavääntöahdin saattaa taittaakin akselin kunnon paineiskusta.
Aki Peltola #1132
HM
"Aero"
Viestit: 417
Liittynyt: Pe Huhti 30, 2004 08:47
Paikkakunta: Peräpönkkölä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja HM »

--
Viimeksi muokannut HM, Su Syys 02, 2007 17:35. Yhteensä muokattu 5 kertaa.
#2274
snuggles
"Hölösuu"
Viestit: 1140
Liittynyt: Ma Marras 29, 2004 07:45

Viesti Kirjoittaja snuggles »

Mimmi kirjoitti:Ruattinmaalla.
Väärä vastaus.
Kuvan pienestä koosta huolimatta tarkkasilmäisimmät huomannevat Suomen tunnukset rungossa ja siivissä.
Lisää arvauksia? :)

Jos koneen numero erottuisi, niin olisikin jo helppo homma googlettaa oikea sijainti.
Johnny V4
"Viggen"
Viestit: 623
Liittynyt: To Loka 30, 2003 21:32
Paikkakunta: Hämeenlinna

Viesti Kirjoittaja Johnny V4 »

Hane_81 kirjoitti:Aiemmin mainitsemani Belgialaisen ystäväni...
Kenialainen ystäväni Lipapwiche lähetti kuvia uudesta kuuppaprojektistaan. Hän uskoo vakaasti rikkovansa Nairobin virallisen nopeusennätyksen ja kiitävänsä posket lepattaen, kertaheitolla Kenian juhlituimpien sankarien joukkoon.

Kuva
#2277
Saabinsti
"Hölösuu"
Viestit: 2397
Liittynyt: To Touko 13, 2004 19:47
Paikkakunta: Suomi

Viesti Kirjoittaja Saabinsti »

Kuva
Fiilistellään nyt täälläkin 8)
96GL V4 Super -78 ikuisuus projekti
99T16 Petro -81
9-3 1.8t SC man. BioPower -10

#2713
Japso
"Hölösuu"
Viestit: 2080
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 22:15
Paikkakunta: Etelä-Savo

Viesti Kirjoittaja Japso »

Johnny V4 kirjoitti:
Hane_81 kirjoitti:Aiemmin mainitsemani Belgialaisen ystäväni...
Kenialainen ystäväni Lipapwiche lähetti kuvia uudesta kuuppaprojektistaan. Hän uskoo vakaasti rikkovansa Nairobin virallisen nopeusennätyksen ja kiitävänsä posket lepattaen, kertaheitolla Kenian juhlituimpien sankarien joukkoon.
Kuuppaan tarvii ainakin piikkirenkaat alle tai nandi-veljet jolkuttelevat paljain jaloin ohi kuin karibut konsanaan :lol:
Foxbody turbo
Tri-Lo
"Hölösuu"
Viestit: 5117
Liittynyt: Pe Maalis 12, 2004 19:25
Paikkakunta: Mustasaari
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tri-Lo »

Johnny V4 kirjoitti:
Hane_81 kirjoitti:Aiemmin mainitsemani Belgialaisen ystäväni...
Kenialainen ystäväni Lipapwiche...
Kuva
Simo_V
Matalapaineturbo
Viestit: 154
Liittynyt: Su Kesä 25, 2006 14:14

Viesti Kirjoittaja Simo_V »

Talvea odotellessa
Kuva
Hane_81
"Hirsch"
Viestit: 719
Liittynyt: Ti Touko 24, 2005 18:26
Paikkakunta: Kokkola

Viesti Kirjoittaja Hane_81 »

vähä paskaset nii ei taho oikee kiiltää :(

Kuva
628hv/650Nm
Remonttiapua saabisteille!
hewidero
"Hölösuu"
Viestit: 1453
Liittynyt: To Touko 22, 2003 15:55
Paikkakunta: Vaasa

Viesti Kirjoittaja hewidero »

Hane_81 kirjoitti:vähä paskaset nii ei taho oikee kiiltää :(
Onko nää Hanssin kans???
#2013
1×90+1×(9-3)+2×(9-5)+1×96+4×99+9×900+4×9000=44696
Lukittu