Eipä niissä turboautoissa ollut ennenkään mitään by-pässejä.Tosin ei kyllä ollut mitään juuttuvasiipisiä ahtimiakaan.Mulla ei ole ollut yhdessäkään 900- og saabissani pässiä.Ihan ekaks kun auto ostetaan niin se repästään pois.Ei ne orkkikset kuitenkaan kestä kunnon paineita ja käyntihäiriöt ovat taattuja.Ja jos turbo hajoaa niin uusia saa sentään monestakin vauhtiputkasta..
tomaatti kirjoitti:Eipä niissä turboautoissa ollut ennenkään mitään by-pässejä.Tosin ei kyllä ollut mitään juuttuvasiipisiä ahtimiakaan.Mulla ei ole ollut yhdessäkään 900- og saabissani pässiä.Ihan ekaks kun auto ostetaan niin se repästään pois.Ei ne orkkikset kuitenkaan kestä kunnon paineita ja käyntihäiriöt ovat taattuja.Ja jos turbo hajoaa niin uusia saa sentään monestakin vauhtiputkasta..
Ja samalla logiikalla ranetat luonnollisesti wg:n pois samalla..?
Mua vaan ei voisi vähempää kiinnostaa taistella vuotavien pässejen kanssa.Siinä syy poisottoon.
Ps.Miten ne turbot ennenvanhaan kesti kuitenkin kasassa eikä kukaan edes tietänyt mistään sakkauksista yhtään mitään..Ja kovilla paineilla on varmasti ennenkin ajettu.
Kenialainen ystäväni Lipapwiche lähetti kuvia uudesta kuuppaprojektistaan. Hän uskoo vakaasti rikkovansa Nairobin virallisen nopeusennätyksen ja kiitävänsä posket lepattaen, kertaheitolla Kenian juhlituimpien sankarien joukkoon.
Kenialainen ystäväni Lipapwiche lähetti kuvia uudesta kuuppaprojektistaan. Hän uskoo vakaasti rikkovansa Nairobin virallisen nopeusennätyksen ja kiitävänsä posket lepattaen, kertaheitolla Kenian juhlituimpien sankarien joukkoon.
Kuuppaan tarvii ainakin piikkirenkaat alle tai nandi-veljet jolkuttelevat paljain jaloin ohi kuin karibut konsanaan