Mitä näit liikenteessä tänään topic
Re: Mitä näit liikenteessä tänään topic
Kolmipyöräisen CanAmin ja carinamiehen jolla pää täynnä tuota em. nestettä...
Saab 9-3 2.0t BioPower 5d se -02 --Mikkeli--
Ex Volvo v40 2.0t Classic Aut. -04. Ex Saab 9-3 2.0 3d se -99. Ex Saab 9-3 2.0 5d se -99.
Ex Volvo v40 2.0t Classic Aut. -04. Ex Saab 9-3 2.0 3d se -99. Ex Saab 9-3 2.0 5d se -99.
Re: Mitä näit liikenteessä tänään topic
Tuli e36 cabrio bemari katto alhaalla vastaan. Ite en kyllä ehkä olis lähteny. Tai no olihan silloin ehkä 15 astetta lämmintä. ![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
I'm your turbo lover!
Ex: Ng 900SE Turbo '95
Audi Ur-S6 2,2t
Ex: Ng 900SE Turbo '95
Audi Ur-S6 2,2t
Re: Mitä näit liikenteessä tänään topic
Mistä noita nutaajia oikein riittää. Tuossa pari tuntia sitten yksikin vanhempi mies oli kovasti sitä mieltä että on täysin asiallista liittyä satasta kulkevan liikenteen sekaan kiihdytyskaistalta 50km/h ![Shocked 8O](./images/smilies/icon_eek.gif)
![Shocked 8O](./images/smilies/icon_eek.gif)
Aivan sama lähteekö juosten vaiko letkuissa kituen
Re: Mitä näit liikenteessä tänään topic
Näinpä tänään komean 600 fiatin ,värikin oli kun postilaatikossa .
Saab 1974 L. 4d. 1.85L. Oranssi , rekistöröity uudelleen 28.4-09. Jäsen 3689. Renu Megane 1.9dci ja LT volsu asuntoauto.
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 1406
- Liittynyt: To Kesä 25, 2009 00:37
- Paikkakunta: Hellsinki
Re: Mitä näit liikenteessä tänään topic
Kyllähän narkkarit saava pomppia autojen tielle itä-helsingissä. Harmi ku kerkesi tyttö painamaan jarrua ennen kohtaamistaAzanovix kirjoitti:Totta. Ensimmäistä autoa ajanut ainoastaan jarrutti, joten voisin kuvitella, että pääsyyllinen oli toisessa tai kolmannessa autossa istunut kuljettaja, kun meni ajamaan ensimmäisen perään. Ihmettelen vain, että kun tuolla tienpätkällä on 40km/h rajoitus koko matkalla, minkä lisäksi siihen on kylvetty muutamia hidastetöyssyjä suojateiden yhteyteen, niin ketjukolari tuntuu aika mielenkiintoiselta lopputulokselta. Varsinkin neljän aikaan aamuyöstä. Voi Itä-Helsinki, minkä jälleen teit, kun ajoit kunnon kansalaisesi moiseen tilanteeseen!9-5T kirjoitti:Tässä muka itsensäpaljastaja aiheutti kolarin mutta en keksi miten suojatiellä keskaria näyttävä tyyppi aiheuttaa kolarin.
http://www.vartti.fi/artikkeli/0494dbda ... 3ab09249f7
Jonkun lähteen mukaan ensimmäisen auton kuljettaja kertoi itsensäpaljastelijan "murjoneen ja rusikoineen" auton konepeltiä.
Oli kyllä harvinaisen viihdyttävä ajomatka tiistaiaamuna koululle, kun kuunteli tätä uutista.
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
9-3 Ss - 07 Post apocalypse. og900 - 91 Steamsprocket
"parempi kumin haju risteyksessä,kuin ruumiin haju"
thorhammer.sc@gmail.com
"parempi kumin haju risteyksessä,kuin ruumiin haju"
thorhammer.sc@gmail.com
Re: Mitä näit liikenteessä tänään topic
Bemarin jonka rekkari oli pol-15
Ajoi kuin euroopan omistaja
![Shocked 8O](./images/smilies/icon_eek.gif)
Ajoi kuin euroopan omistaja
Saab 9-3 Cabriolet 2.0t Vector A MY07
Saab NG9-5 2.0T Aero A Biopower MY11
Saab NG9-5 2.0T Aero A Biopower MY11
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 8089
- Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 06:09
- Paikkakunta: Ihmiskunnan kehto: Paippinen
Re: Mitä näit liikenteessä tänään topic
Melkein näin hälytysajossa olleen ambulanssin ja nuoren naisen operoiman japanialaisen henkilökuljettimen yhteentörmäyksen valoristeyksessä. Kaikki muut punaisilla vuoroaan odottaneet kuulivat / näkivät hälytysajoneuvon ja jäivät paikoilleen odottamaan vihreäksi vaihtuneesta valosta huolimatta, paitsi kyseinen neito, joka ilmeisen tietämättömänä ambulanssista ajoi risteykseen. Onneksi oli -lanssikuski hereillä ja napakalla jarrutuksella ja vatasmaisella väistöliikkeellä vältti yhteentörmäyksen. Hetken jo kylmäsi itseäni, että nytkö napsahtaa...Katsoin vielä tarkkaan tuota autoa kuljettanutta henkilöä koko "tilanteen" ajan (ajoi toiseen suuntaan menevien kaistoilla ja ambulanssi tuli tähän autoon nähden oikealta risteävää tietä) ja hän oli kyllä autuaan tietämätön tapahtumasta (jatkoi silmääkään räpäyttämättä matkaa) tai sitten omaa tämän vuosisadan jäätävimmät hermot.
Noh, loppu hjuvin kaikki hjuvin, ei osunut tällä kertaa.
Noh, loppu hjuvin kaikki hjuvin, ei osunut tällä kertaa.
-Ville
-Ford Kuga Vignale 2.5 PHEV -20
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
-Ford Kuga Vignale 2.5 PHEV -20
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
-
- "Hirsch"
- Viestit: 790
- Liittynyt: Ti Loka 30, 2007 11:07
- Paikkakunta: Seinäjoki
Re: Mitä näit liikenteessä tänään topic
Itse näin Pasilan virastotalon edessä mazdan jonka rekkari EU-1.99 GL kirjoitti:Bemarin jonka rekkari oli pol-15![]()
Ajoi kuin euroopan omistaja
![Confused :?](./images/smilies/icon_confused.gif)
Saab 9-5 2,3tA 2003 RE85
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 8089
- Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 06:09
- Paikkakunta: Ihmiskunnan kehto: Paippinen
Re: Mitä näit liikenteessä tänään topic
Eipä ollut känny korvalla, ellei sitten joku bluutuuth-kikkare ollut käytössä. Tosiaan sen verta hyvän tovin kerkesin kuskia tuijottamaan. No, ehkä mielessä pyöri jo tärkeämmät asiat kuin muuhun liikenteeseen keskittyminen, minkäs sille mahtaa...Mimmi kirjoitti:Ko. nuori naiskuski taisi juoruta känny korvalla.
-Ville
-Ford Kuga Vignale 2.5 PHEV -20
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
-Ford Kuga Vignale 2.5 PHEV -20
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
Re: Mitä näit liikenteessä tänään topic
http://www.youtube.com/watch?v=VCNDeMi2qdA Kohta 2. näistä, kenties?V.J.S kirjoitti:Eipä ollut känny korvalla, ellei sitten joku bluutuuth-kikkare ollut käytössä. Tosiaan sen verta hyvän tovin kerkesin kuskia tuijottamaan. No, ehkä mielessä pyöri jo tärkeämmät asiat kuin muuhun liikenteeseen keskittyminen, minkäs sille mahtaa...Mimmi kirjoitti:Ko. nuori naiskuski taisi juoruta känny korvalla.
-dimebak-
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
Re: Mitä näit liikenteessä tänään topic
Kävelin Espoossa suojatiellä punaisen Meganen eteen niin että naiskuljettaja joutui pysähtymään ja soittamaan torvea.
Re: Mitä näit liikenteessä tänään topic
Olin valoissa kääntymässä vasemmalle paikassa jossa kääntyjälle eri valot. Suoraan menijöille valot vaihtuivat punaisiksi ja samalla hetkellä keskikorokkeella ollut jo toisen puolikkaan ajoradasta punaisilla ylittänyt pyöräilijä lähti liikkeelle joko siinä uskossa että hänelle vaihtuu vihreät tai ainakin siinä uskossa ettei ajoradalta enää tule ketään ja tie punaisia päin on avoin. Samaan aikaan kuitenkin minulle vaihtui vihreät, lähdimme liikkeelle jokseenkin samanaikaisesti ja törmäys oli niin lähellä ettei ehkä sunnuntain Hesari olisi mahtunut väliin.
-
- "Turbo"
- Viestit: 202
- Liittynyt: Su Joulu 26, 2004 02:48
- Paikkakunta: Vantaa
Re: Mitä näit liikenteessä tänään topic
Keimolan portin parkkipaikalla harvinaisen tyylikkään värisen moottoripyörän.
Maali rapsittu pois ja kauttaaltaan pintaruosteessa. En tiedä miksi, mutta juuri tuommoiset "fallout/mad max" henkiset laitteet iskevät hyvinkin voimakkaasti omaan makuuni
Ehdottomasti komeimpia ilmestyksiä mitä olen tien päällä nähnyt taas vähään aikaan.
Maali rapsittu pois ja kauttaaltaan pintaruosteessa. En tiedä miksi, mutta juuri tuommoiset "fallout/mad max" henkiset laitteet iskevät hyvinkin voimakkaasti omaan makuuni
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Ehdottomasti komeimpia ilmestyksiä mitä olen tien päällä nähnyt taas vähään aikaan.
MY07 Saab 9-3 SC Aero
'74 Saab Sonett 3
'99 Honda CBR600 F4
(ex #4551)
'74 Saab Sonett 3
'99 Honda CBR600 F4
(ex #4551)
Re: Mitä näit liikenteessä tänään topic
Nopeusmittaustaulun mikä oli ihan kuutamolla
Mikkelin pohjoispuolen taulu näytti aamuvarhaisella Tonnarille 78 km/h vaikka ajoin mittarin mukaan tasan 90.
Ja olin ainoa koko tiellä, joten mittaus oli takuulla minulle![Shocked 8O](./images/smilies/icon_eek.gif)
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Mikkelin pohjoispuolen taulu näytti aamuvarhaisella Tonnarille 78 km/h vaikka ajoin mittarin mukaan tasan 90.
Ja olin ainoa koko tiellä, joten mittaus oli takuulla minulle
![Shocked 8O](./images/smilies/icon_eek.gif)
"Ihmiset, jotka luulevat tietävänsä kaiken, ärsyttävät meitä, jotka tiedämme kaiken."
Re: Mitä näit liikenteessä tänään topic
Eilen illalla Kantatie 54:n alussa Hollolan päässä sain tutustua varsin mielenkiintoiseen tapaukseen liikenteessä.
Kaveri tulee bussipysäkiltä vilkkua näyttämättä eteeni, eikä ole mikään kiire alta pois. Sen verran lähelle eteen tuo tuli, että piti tosissaan jarrupoljintakin Saabista etsiä. Jarrutuksen jälkeen välimatka oli ehkä hieman alle viitisen metriä, mutta aloin jättämään hieman rakoa. Siinäpä tuo ajeli noin 70km/h edelläni rajoituksen ollessa jopa 80km/h. Odottelin sitten sopivaa suoranpätkää, sillä kyseinen tie ei ole minulle kovinkaan tuttu.
Nopeusrajoitus vaihtui 100km/h ja kyllä se Passatti nyt kiihtyi aika hätäisesti, tosin vain 90km/h nopeuteen. Sopiva suora näytti olevan aluillaan ja aloin normaaliin tapaan vilkuttaa vasemmalle ja vaihdoin kaistaa samalla kiihdyttäen. 110km/h nopeutta jo hetken vasemmalla ajaneena aloin ihmettelemään, että Passattia ei näy missään peileissä, sehän ajaa samaa nopeutta vierellä. Painan hitusen lisää kaasua ja nopeus nousee tässä vaiheessa jo riittävän korkealle, Passatti tosin on edelleen vierellä. Totesin, ettei tästä ohituksesta tällä kertaa tule mitään ja aloin hidastamaan vauhtia, että voin palata Passatin taakse. Olihan edessä "pimeä" mutka ja vastaantulijan valotkin kajastivat.
Tästä alkoi sen verran mielenkiintoiset tapahtumat, että oksat pois. Pudotin vauhtini alle sataan, Passatti on edelleen vierellä. Nyt alkaa jo vastaantulija olla pelottavan lähellä. Painoin tosissani Saabin jarruja ja nyt alkoi jäädä mustaa viivaa asfalttiin. Passati hidastaa edelleen oikealla, mutta ehdin juuri pois vastaantulevan auton alta.
Nyt oli siis takaisin tämän Sankarin perässä. Vilautin pitkiä hänelle merkiksi, etten tykännyt tästä lainkaan. Varsinkin, kun nyt ajettiin 30km/h tieosuudella jossa on se sama 100km/h rajoitus. Parin mutkan jälkeen aukeaa taas suora. Tällä kertaa hieman räväkämpi ohitukseen lähtö, mutta Passatti yrittää taas blokata sitä. Viime kerrasta oppineena painoin vasemmalla jalallani jarrua ja pykälsin vaihdetta pienemmälle. Vauhdit hidastui, mutta taisi Sankari häkeltyä miten Saabi ampaisikin viereltä ohitse. Aivan päinvastoin kuin hän olisi ajatellut.
Hetken aikaa tuo ajoi aivan perässä roikkuen vilkutellen pitkiä, mutta sen jälkeen alkoi taasen jäädä ja taisi pudottaa sen nopeutensa siihen 90km/h mitä ajeli ennen ensimmäistä ohitusyritystä. Rakoa oli päässyt kertymään jo noin kilometri verran kun vielä näin Passatin valojen vilkkuva takana.
Noin puolentoista tunnin päästä kotiin pääsyni jälkeen, eli noin 1:40 puhelimeni soi ja täysin vieras numero ruudussa. Päätin jättää vastaamatta ja naputtelin eniron hakuun samalla numeroa. Todennäköisyys, että tämä soittaja oli juurikin tämä sankari on kohtalaisen suuri, sillä asuinpaikka viittaisi tähän, vaikkakaan en tiedä mistä hän numeroni on saanut. Kyseinen auto, jolla liikkeessä olin on isäni nimissä ja puhelinliittymä omallani.
Harmi kun en itse huomannut ottaa rekisterinumeroa ylös, mutta tummanharmaa uusinta korimallia oleva farmarimalli oli tämä. Varustettuna todennäköisesti 2.0 TFSI -moottorilla. (Tai muulla, jolla pysyy hyvin T16 og:n vauhdissa.)
Kaveri tulee bussipysäkiltä vilkkua näyttämättä eteeni, eikä ole mikään kiire alta pois. Sen verran lähelle eteen tuo tuli, että piti tosissaan jarrupoljintakin Saabista etsiä. Jarrutuksen jälkeen välimatka oli ehkä hieman alle viitisen metriä, mutta aloin jättämään hieman rakoa. Siinäpä tuo ajeli noin 70km/h edelläni rajoituksen ollessa jopa 80km/h. Odottelin sitten sopivaa suoranpätkää, sillä kyseinen tie ei ole minulle kovinkaan tuttu.
Nopeusrajoitus vaihtui 100km/h ja kyllä se Passatti nyt kiihtyi aika hätäisesti, tosin vain 90km/h nopeuteen. Sopiva suora näytti olevan aluillaan ja aloin normaaliin tapaan vilkuttaa vasemmalle ja vaihdoin kaistaa samalla kiihdyttäen. 110km/h nopeutta jo hetken vasemmalla ajaneena aloin ihmettelemään, että Passattia ei näy missään peileissä, sehän ajaa samaa nopeutta vierellä. Painan hitusen lisää kaasua ja nopeus nousee tässä vaiheessa jo riittävän korkealle, Passatti tosin on edelleen vierellä. Totesin, ettei tästä ohituksesta tällä kertaa tule mitään ja aloin hidastamaan vauhtia, että voin palata Passatin taakse. Olihan edessä "pimeä" mutka ja vastaantulijan valotkin kajastivat.
Tästä alkoi sen verran mielenkiintoiset tapahtumat, että oksat pois. Pudotin vauhtini alle sataan, Passatti on edelleen vierellä. Nyt alkaa jo vastaantulija olla pelottavan lähellä. Painoin tosissani Saabin jarruja ja nyt alkoi jäädä mustaa viivaa asfalttiin. Passati hidastaa edelleen oikealla, mutta ehdin juuri pois vastaantulevan auton alta.
Nyt oli siis takaisin tämän Sankarin perässä. Vilautin pitkiä hänelle merkiksi, etten tykännyt tästä lainkaan. Varsinkin, kun nyt ajettiin 30km/h tieosuudella jossa on se sama 100km/h rajoitus. Parin mutkan jälkeen aukeaa taas suora. Tällä kertaa hieman räväkämpi ohitukseen lähtö, mutta Passatti yrittää taas blokata sitä. Viime kerrasta oppineena painoin vasemmalla jalallani jarrua ja pykälsin vaihdetta pienemmälle. Vauhdit hidastui, mutta taisi Sankari häkeltyä miten Saabi ampaisikin viereltä ohitse. Aivan päinvastoin kuin hän olisi ajatellut.
Hetken aikaa tuo ajoi aivan perässä roikkuen vilkutellen pitkiä, mutta sen jälkeen alkoi taasen jäädä ja taisi pudottaa sen nopeutensa siihen 90km/h mitä ajeli ennen ensimmäistä ohitusyritystä. Rakoa oli päässyt kertymään jo noin kilometri verran kun vielä näin Passatin valojen vilkkuva takana.
Noin puolentoista tunnin päästä kotiin pääsyni jälkeen, eli noin 1:40 puhelimeni soi ja täysin vieras numero ruudussa. Päätin jättää vastaamatta ja naputtelin eniron hakuun samalla numeroa. Todennäköisyys, että tämä soittaja oli juurikin tämä sankari on kohtalaisen suuri, sillä asuinpaikka viittaisi tähän, vaikkakaan en tiedä mistä hän numeroni on saanut. Kyseinen auto, jolla liikkeessä olin on isäni nimissä ja puhelinliittymä omallani.
Harmi kun en itse huomannut ottaa rekisterinumeroa ylös, mutta tummanharmaa uusinta korimallia oleva farmarimalli oli tämä. Varustettuna todennäköisesti 2.0 TFSI -moottorilla. (Tai muulla, jolla pysyy hyvin T16 og:n vauhdissa.)