Ajoi kuin euroopan omistaja
Itse näin Pasilan virastotalon edessä mazdan jonka rekkari EU-1.99 GL kirjoitti:Bemarin jonka rekkari oli pol-15![]()
Ajoi kuin euroopan omistaja
Eipä ollut känny korvalla, ellei sitten joku bluutuuth-kikkare ollut käytössä. Tosiaan sen verta hyvän tovin kerkesin kuskia tuijottamaan. No, ehkä mielessä pyöri jo tärkeämmät asiat kuin muuhun liikenteeseen keskittyminen, minkäs sille mahtaa...Mimmi kirjoitti:Ko. nuori naiskuski taisi juoruta känny korvalla.
http://www.youtube.com/watch?v=VCNDeMi2qdA Kohta 2. näistä, kenties?V.J.S kirjoitti:Eipä ollut känny korvalla, ellei sitten joku bluutuuth-kikkare ollut käytössä. Tosiaan sen verta hyvän tovin kerkesin kuskia tuijottamaan. No, ehkä mielessä pyöri jo tärkeämmät asiat kuin muuhun liikenteeseen keskittyminen, minkäs sille mahtaa...Mimmi kirjoitti:Ko. nuori naiskuski taisi juoruta känny korvalla.
Suunnista aluksi Varkauteen tielle 23, ei tarvii montaa kilometriä ajaa Joensuuhun päin. Jos pidät tätä jotenkin kummana, voit jatkaa matkaasi vielä Joensuuhun ja siitä Kiteelle. Takasin tullessa löytyy tuollaiset nopeusmittaustaulut vielä Kiteen ja Joensuun väliltä (tarkkaa paikkaa en muista) sekä Joensuun jälkeen Kuoringalta.Mimmi kirjoitti:Minä haluaisin nähdä nopeusmittaustaulun, joka näyttäisi oikein.
Aivan sama kävi ittelle kolme viikkoa sitten. Itse tosin lähdin seuraamaan tätä hullua ja kysymään syytä miksi koitti kiilata peltikontaktille ja esti omalle kaistalle pääsyt. Eihän sillä mitään syytä ollut, avohoitotapauksella vain sylki lensi suusta huudon seasta. Itseä jo nauratti siinä vaiheessahaffu kirjoitti:...
Itse en ole vielä löytänyt väärin näyttävää taulua. Isoin heitto on ollut käsittääkseni 1kmh. Tai sitten käytössä olleet gepsitkin ovat näyttäneet väärin, jota vähän epäilen.Mimmi kirjoitti:Taulut kyllä löytyy, muttei vieläkään OIKEINnäyttävää mallia.
Ihan mielenkiinnosta kysyn, mistä tiedät todellisen nopeuden?Mimmi kirjoitti:Minä en taasen ole vieläkään löytänyt yhtään taulua, joka näyttäisi nopeuden +/-1km/h verrattuna todelliseen nopeuteen. Tähän mennessä kaikki ovat näyttäneet 3...6km/h liikaa.