Nimim. taas hymy herkässä, kun pääsin kotimatkaa pimeässä painamaan, Night Panel ja 9-3:n xenonit, on se vaan mukavaa, kun tykkään muutenkin ajaa pimeällä .
Salaisen agentin työ on vaivalloisempaa kuin trigonometristen yhtälöiden soveltaminen käytännön höpsismiin. -Agentti Tuplanolla
Nimim. taas hymy herkässä, kun pääsin kotimatkaa pimeässä painamaan, Night Panel ja 9-3:n xenonit, on se vaan mukavaa, kun tykkään muutenkin ajaa pimeällä .
minkä vm. kolkki sulla on ? ja on se tosiaan hienoa, itsellä on vaan halot tossa femmassa mutta pärjään nilläkin
aero kirjoitti:MY09 tuo, eli toisiksi parhaat valot pitäisi oleman mitä kolkkiin on saanut (kääntyvät xenonit jäi vielä nykyisestä puuttumaan).
No mulla on vastapainoksi sukeimmat valot mitä 9-3 MY07 saatavilla
No kyllä pitkillä pärjää, mutta nuo lyhyet on hanurista.
Volvo V60 T5
Volvo v40 cc awd t5
Volvo v70 2,5 t
Ex:9-3 SC 1,9 Tid
Ex: 9-3 SC 2,8 turbo XWD
Ex:9-3 SC 1,9 Tid
Ex:9-3 sc 1,8t
Sähköiset viat ovat helppoja! Aina katkos virtapiirissä!
Tech 2 löytyy myös.
Sain vihdoin homattua talvirenkaat Nokian hakkapeliitta 7
Volvo V60 T5
Volvo v40 cc awd t5
Volvo v70 2,5 t
Ex:9-3 SC 1,9 Tid
Ex: 9-3 SC 2,8 turbo XWD
Ex:9-3 SC 1,9 Tid
Ex:9-3 sc 1,8t
Sähköiset viat ovat helppoja! Aina katkos virtapiirissä!
Tech 2 löytyy myös.
Pitkästä aikaa Saabin puikkoihin. Ahtimen laakerirempassakin taisi tulla jokunen kymmenen heppaa lisää, kun ei enää kompurasiipi jarruta kotelon seinään...
Ekassa kesätyöpaikassa tänään avointen ovien päivä ja tarjolla on kahvia ja makkaraa. Siellähän voisi käydä syömässä tänään niin et napa rutisee ja pääsee samalla katsastamaan kyseisen paikan sitten kesän -86 jälkeen kun sieltä pois jäin
Paljon vähemmän olis elämässä hubia ilman Saab klubia
9-5 2,0 4D sedan, aut/turbo 1998 ja 9-5 2,0 StW aut/turbo 2003