No anyway paiskasin pellin kiinni ja sitten baanalle...1 tupiin kaasua 2.tupiin lisää kaasua 3.tupiin kaasua...mitäs nyt maisema katosi edestäni
ja vauhtia reilut 80 kymppiä..edessä ei näkynyt kuin vihreätä...mitä pirua
KONEPELTI oli läsähtänyt tuulilasia vasten...ei ku auto parkkiin.
Olin unohtanut tuulihakojen sokat auki kiu se oma lukkomekanismi oli rikki.
No minun piti hyppiä auton konepellin päällä että sain sen kiinni, saranat olivat aivan luokilla, onneksi ei sheriffit tulleet siihen juuri silloin kun hypin konepellin päällä...

Ja samalla kärryllä myöhemmin päästellessäni olin hiukan säätänyt sytytystä ja se pentele jostain kumman syystä iski painetta imusarjaan ja kyllästi ilmanputsarin bensiinillä, kunnes se poltti imusarjassa ja putsari syttyi tuleen, en ikinä ole liikkunut niin ripeästi kuin silloin, ette usko miten vaikeaa on irroittaa peltistä imusarjan suodattimen kotelon siipiruuvia kun se on tulikuuma.
Onneksi ei palanut koko kärry..( tai oikeastaan se olisi ollut parempi kun se olisikin palanut näin jälkeen päin ajateltuna )