Jenkit ratkaisseet turbon sijoitus- jäähdytysongelmat!

Kaikki autoiluun liittymätön, mutta muuten HYÖDYLLINEN keskustelu.
Sana on MELKEIN vapaa.
900aero-84
"Hirsch"
Viestit: 938
Liittynyt: La Loka 18, 2003 14:30
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja 900aero-84 »

Aika kovat tehon lisäykset 7psi:in painella yli 100heppaa, joka taitaa vastata noin 0.5baria.
900 Aero T16 -84 (projetkti)
9000 Aero 2.0T -94
9000 Aero -96 stage X RE85 (1mile@305km/h)
9-3 Avo Aero -01 BioPower (ex RHD)
9-3 Avo viggen -00
Ossi Koukka o4o4l9457o
Avatar
dimebak
"Hölösuu"
Viestit: 8221
Liittynyt: To Heinä 03, 2003 21:03

Viesti Kirjoittaja dimebak »

Mutta eikös tuo laitettu suoraan koneeseen? LS1-koneeseen joutu tekstin mukaan tekemään muutoksia, kun siinä on korkeammat puristukset.

Mutta on kaiken kaikkiaan hurja ratkaisu.
-dimebak-
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
ajn
"Hirsch"
Viestit: 904
Liittynyt: Ti Touko 06, 2003 08:58
Paikkakunta: Lempäälä

Viesti Kirjoittaja ajn »

Totanoinniin... eikös tuo harmaa möykky ole pensatankki siinä puhaltimen yläpuolella...
ja vaikka pakokasut on jäähtyneet tuolla kohtia jo melko hyvin, niin ilma kun puristetaan kasaan niin se kuumenee... eiköös vaan? Sitte ku pysähdytään, niin se turpo on melko lämmin ja se muovinen tankki siinä päällä.
Nyt mulle selvisi miksi ameriikanvaltakunnan action-elokuvien autot aina räjähtäen syttyy palamaan, kun niillä törmätään. Hyvää yleissivistystä oli tämä, kiitos.
:lol: :lol:
-------------------------8<----------->8--------
#1395
Vastaa Viestiin