liikennemerkistä....
Ei välttämättä olekaan lakipykälissä, vaan perustuu Tiehallinnon ohjeistoihin, mutta käytännössä pitää luitenkin paikkansa. 120->80 casessakin kai pitäisi käyttää porrastusta (eli ensin 100), mutta motarin loppukohta voi olla tästä joku poikkeus...Mäksä kirjoitti:ei mitään hajua lakipykälistä...tieturvakoulutuksessa tämä mulle on kerrottu
Saabisti #2397
Ei enää omaa Saabia, mutta silti:
"Saab is The Truth, The Whole Truth and nothing but The Truth."
Ei enää omaa Saabia, mutta silti:
"Saab is The Truth, The Whole Truth and nothing but The Truth."