liikennemerkistä....

Kaikki autoiluun liittymätön, mutta muuten HYÖDYLLINEN keskustelu.
Sana on MELKEIN vapaa.
Mäksä
"Saabisti"
Viestit: 2334
Liittynyt: Su Tammi 11, 2004 16:06
Paikkakunta: Turun seutu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mäksä »

ei mitään hajua lakipykälistä...tieturvakoulutuksessa tämä mulle on kerrottu
BMW 525iA Touring Executive
Toby
"Hirsch"
Viestit: 763
Liittynyt: Ti Syys 16, 2003 11:25
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Toby »

Mäksä kirjoitti:ei mitään hajua lakipykälistä...tieturvakoulutuksessa tämä mulle on kerrottu
Ei välttämättä olekaan lakipykälissä, vaan perustuu Tiehallinnon ohjeistoihin, mutta käytännössä pitää luitenkin paikkansa. 120->80 casessakin kai pitäisi käyttää porrastusta (eli ensin 100), mutta motarin loppukohta voi olla tästä joku poikkeus...
Saabisti #2397
Ei enää omaa Saabia, mutta silti:
"Saab is The Truth, The Whole Truth and nothing but The Truth."
Vastaa Viestiin