Bemaristien provosoituminen

Kaikki autoiluun liittymätön, mutta muuten HYÖDYLLINEN keskustelu.
Sana on MELKEIN vapaa.
Henkka #2283
"Hölösuu"
Viestit: 2909
Liittynyt: Ke Helmi 16, 2005 12:13
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Henkka #2283 »

Rommitommi kirjoitti:lisää nieltävää bemaristeille :lol: :lol:

http://videos.streetfire.net/Player.asp ... &kw=13&p=2
"Your in for a surprise!"

Mitäs yllättävää tossa oli :?: :lol:
SS-K Jäsen #2283
Nyt: M-B EQE 300 -23, M-B S 55 AMG L -04
Menneet: Ford Mondeo 1.8 stw -03, S 500 L 4matic -12, S 350 Bluetec -11, S 500 L -99, 9000 Aero -96, 9000 turbo -89, 900i -87
TeePee
"Hölösuu"
Viestit: 1007
Liittynyt: Pe Tammi 07, 2005 17:59
Paikkakunta: Vaasa

Viesti Kirjoittaja TeePee »

Tuossa loppu kesästä kun oltiin firman pakettiautolla (joku hiivatti 1,9td) hakemassa broidille skootteria niin alkoi tampereella liikennevaloissa joku punainen 316 bemari kaasuttelemaan vieressä, ja kuski sisällä tosi "coolin" näköisenä mustat aurinkolasit päässä näytteli jotain sormimerkkejä :lol: No ajattelin että perkele nyt on tilaisuus antaa kunnon kolaus bemaristin egolle. Valot vaihtui keltaseksi ja bemaristi lähti säälittävästi sutien matkaan kun itse odottelin vielä vihreän valon vaihtumista. No, seuraavissa valoissa bemaristin naamalla oli jo sellainen ylimielisen typerän näköinen hymy (se kaiketi leijaili jossain yläilmoissa, olihan se juuri jätellyt turbolla varustetun auton) :lol: :lol: :lol: Sitten valot vaihtui taas vihreiksi ja päästiin lähtemään yhtäaikaa liikkeelle, ja voi että kun olis saanut bemarikuskin naamasta kuvan kun se huomasi jäävänsä kakkoseksi PAKETTIAUTOLLE :D Tais kyllä äijää tosissaan vituttaa kun taas seuraavista valoista lähtiessä jäi kakkoseksi ja se yritti ja yritti joka liikennevaloissa mutta EI MILLÄÄN päässyt ohi. Jatkettiin siitä sitten isommalle tielle kohti vaasaa. Nopeusrajoius oli muistaakseni 100kmh ja katsoin peilistä että se SAMA bemari ajoi nyt aivan puskurissa kiinni. Huomasin kun se laittoi vilkun päälle ja lähti ohittamaan niin polkasin kaasun pohjaan ihan muuten vain härnätäkseni ja TAAS jäi bmw. :lol: Voi sitä riemua kun sai katsella erittäin vittuuntuneen ja pettyneen bemaristin naamataulua kun ei edes pakulle pärjännyt. :wink:
MacTurbo
"Hölösuu"
Viestit: 3125
Liittynyt: Ke Elo 04, 2004 04:18
Paikkakunta: Mikkeli

Viesti Kirjoittaja MacTurbo »

Nuo Bemarijutut on aina hauskaa luettavaa, mutta kyllä noi vanhat jenkkiraudatkin osaavat. Varsinkin nuo vanhat statewagonit :lol:
Muutenkin näkee sillointällöin hölmistyneitä ilmeitä kun antaa hanaa omalla 2.3 TA:lla, jossa ei tosin ole minkäänlaisia merkkejäKuva
"Ihmiset, jotka luulevat tietävänsä kaiken, ärsyttävät meitä, jotka tiedämme kaiken."
Money For Nothing
"Hölösuu"
Viestit: 2909
Liittynyt: Ke Joulu 15, 2004 13:55
Paikkakunta: Vaasa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Money For Nothing »

Rommitommi kirjoitti:lisää nieltävää bemaristeille :lol: :lol:

http://videos.streetfire.net/Player.asp ... &kw=13&p=2
Tästähän oli volvolandiassa kova kädenvääntö... sama asetelma ku btcf:llä, vakio vapari, ja "mutku se on viritetty"-turbo.
Joskus tuli kyllä pudotettua yhen penaristin alaleuka kun ne kiusotteli... oli näkemisen arvonen ilme 8) Toisella kertaa tulikin sitten härnättyä isompia, mikä oli kyllä tiedossa...mutta kyllä poistu 325:n :o

Mikä VI*UN Bimmer tuuning club??? 8O
9000 Aero -97, 9-5 2,0t - 01
Opel Six Cabriolet -35, KTM Super Duke Gt -16
#2244
"A conscience is like a boat or a car. If you feel you need one, rent it."
Doomrider
"Hirsch"
Viestit: 738
Liittynyt: Ma Heinä 04, 2005 19:08
Paikkakunta: Mikkeli

Viesti Kirjoittaja Doomrider »

Hee ihan oikein!!

mikäköhän siinä on että 80%(ainakin) bemari kuskeista on jotaa aurinkolaseja pitelevää kovis heeboja jotka ajaa pää tuulilasis kiinni!

ja yleensä niiden bemut on jotaa mattamustia pörinäkoppeja 1.6l "viri" koneel ja 4 tuumasella viemäriputkella...
#3769 - Janne Kirjavainen. 0414472687
(ex)-88 musta 900,(ex)-89 valkoinen 900iA Ex-poliisi,(ex)-91 met. harmaa 9000 CD, -91 punainen 900i 16v, -98 met. vihreä 9-5 2.3t, -05 punainen 9-5 2.3T "DIY Aero" Combi
Money For Nothing
"Hölösuu"
Viestit: 2909
Liittynyt: Ke Joulu 15, 2004 13:55
Paikkakunta: Vaasa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Money For Nothing »

Doomrider kirjoitti:Hee ihan oikein!!

mikäköhän siinä on että 80%(ainakin) bemari kuskeista on jotaa aurinkolaseja pitelevää kovis heeboja jotka ajaa pää tuulilasis kiinni!

ja yleensä niiden bemut on jotaa mattamustia pörinäkoppeja 1.6l "viri" koneel ja 4 tuumasella viemäriputkella...
...blondattuine hiuksineen. Kun katsot autoa takaapäin, kuski yleensä näyttää istuvan etupenkkien välissä. Joskus tullut repeiltyä noille; Ootko ihan peilin kanssa harjoitellu ajoasentoa :lol:

Edit: Sääli kun ei näe tuota keskustelua (en nyt viitsi tuonne kirjautua)

Siis mikä vi*un Bimmer tuuning club :?:
9000 Aero -97, 9-5 2,0t - 01
Opel Six Cabriolet -35, KTM Super Duke Gt -16
#2244
"A conscience is like a boat or a car. If you feel you need one, rent it."
Rommitommi
"Hölösuu"
Viestit: 2735
Liittynyt: Pe Syys 12, 2003 14:56
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja Rommitommi »

Henkka #2283 kirjoitti: "Your in for a surprise!"

Mitäs yllättävää tossa oli :?: :lol:
Joo ei kyllä oikee mitää, paitsi tietenkin bemaristien mielestä :)
Monella tuntuu ne puheet siirtyvän ne puheet aika nopeesti omasta 316i:stä M5:seen ja sitten puhutaan sillä tavalla kun kaikki bemut kulkis kuin M5 8O :roll: :lol:

Kai niiden on pakko vedota aina siihen femmaan tilanteesta riippumatta, kun noi peruskoneet on aika onnettomia (320i, 520i) :roll:
Tomppa & Saabit myyty :( & Volvo V70 2.5T
Henkka #2283
"Hölösuu"
Viestit: 2909
Liittynyt: Ke Helmi 16, 2005 12:13
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Henkka #2283 »

Rommitommi kirjoitti:
Joo ei kyllä oikee mitää, paitsi tietenkin bemaristien mielestä :)
Monella tuntuu ne puheet siirtyvän ne puheet aika nopeesti omasta 316i:stä M5:seen ja sitten puhutaan sillä tavalla kun kaikki bemut kulkis kuin M5 8O :roll: :lol:

Kai niiden on pakko vedota aina siihen femmaan tilanteesta riippumatta, kun noi peruskoneet on aika onnettomia (320i, 520i) :roll:
Jeah :wink:

Ja sitten toi hirmunen halu kiilata keskustelu vakio vs. viriviri -linjalle. Tietty puolustuspuheita pitää keksiä, ei siinä... En nyt väitäkään et Saabin 2.3 mist on kutitettu 500hp on mikään luottoihme, mut välil taitaa vesseleilt unohtuu et turboist oikeesti saa pienest koneest paljon ruutia, ja noista vireistä vaikkapa Volvon R tai Saabin Hirsch vielä tehtaan takuulla.

Kun oikein pitkälle ajatusta vie niin M3:kin on viritetty 316.
SS-K Jäsen #2283
Nyt: M-B EQE 300 -23, M-B S 55 AMG L -04
Menneet: Ford Mondeo 1.8 stw -03, S 500 L 4matic -12, S 350 Bluetec -11, S 500 L -99, 9000 Aero -96, 9000 turbo -89, 900i -87
Rommitommi
"Hölösuu"
Viestit: 2735
Liittynyt: Pe Syys 12, 2003 14:56
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja Rommitommi »

Money For Nothing kirjoitti:
Rommitommi kirjoitti:lisää nieltävää bemaristeille :lol: :lol:

http://videos.streetfire.net/Player.asp ... &kw=13&p=2
Tästähän oli volvolandiassa kova kädenvääntö... sama asetelma ku btcf:llä, vakio vapari, ja "mutku se on viritetty"-turbo.
Joskus tuli kyllä pudotettua yhen penaristin alaleuka kun ne kiusotteli... oli näkemisen arvonen ilme 8) Toisella kertaa tulikin sitten härnättyä isompia, mikä oli kyllä tiedossa...mutta kyllä poistu 325:n :o

Mikä VI*UN Bimmer tuuning club??? 8O
Joo oli tosissaan vähän vääntöä. Itse en pysty ymmärtämään, että itketään siitä, että toinen on viritetty.
Kuitenkin aina 2 autoa, jotka ovat "yksilöitä". Kai juuri niitä yksilöitä voidaan vertailla, eikä siitä sen suurempia herneitä tarvii nokkaan vetää, eikä myöskään tarvitse sen suurempia johtopäätöksiä vetää ko. mallien kulkemisesta yleensä :roll:
Tosin bemaristit olis dikit pystyssä kehumassa Bemua tällä hetkellä, jos se olisi voittanut, niin ei vaan käynyt tällä kertaa, iso kyynel bemaristeille :lol: :lol:
En tolle palstalle pääse, mutta uskoisin kuitenkin, että sielläkin löytyy ihan fiksuja mielipiteitä, ja niin kuin tiedetään, jokaisella merkkikohtaisella palstalla on merkkifanaatikkoja, jotka katselevat asioita vaan merkkinsä mainoslasien läpi :)


Vakio 325i ei pärjää edes 2.5T:lle, on tainnu olla tunattu :)
Tomppa & Saabit myyty :( & Volvo V70 2.5T
Money For Nothing
"Hölösuu"
Viestit: 2909
Liittynyt: Ke Joulu 15, 2004 13:55
Paikkakunta: Vaasa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Money For Nothing »

Kaveri tuossa juuri kehui käyneensä tutustumassa kyseiseen "mikä vi*un Bimmer" foorumiin. Siellä oli joku kysellyt M5:n soveltuvuutta talviajoon. Vastauksia ilmeisen runsaasti jotain malliin:
"ei sun kannata ekaks takavedoks noin tehokasta hankkia, osta ennemmin 316 ja harjottele sillä jonkin aikaa"
"täydellinen sladin hallinta vaatii takavedon, ei nelivedolla tai etuvedolla pysty siihen" öööh siis hä? :roll: ....jotain tän suuntasta

jos meidän mamma osaa ajaa takavedolla/automaatti/kitkat (25v etuvedolla takana, ilman automaattia ja nastat alla), Niin MIKÄ V***U SIINÄ ON SITTEN NIIN IHMEELLISTÄ????
9000 Aero -97, 9-5 2,0t - 01
Opel Six Cabriolet -35, KTM Super Duke Gt -16
#2244
"A conscience is like a boat or a car. If you feel you need one, rent it."
Money For Nothing
"Hölösuu"
Viestit: 2909
Liittynyt: Ke Joulu 15, 2004 13:55
Paikkakunta: Vaasa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Money For Nothing »

Rommitommi kirjoitti:Vakio 325i ei pärjää edes 2.5T:lle, on tainnu olla tunattu :)
Rahalla rakennettu e30 325 Turbo. Niin kovaa se poistu että siinä vois olla tekemistä jo uudella m3:llakin :lol:
Tiedettiin onneksi mitä härnättiin, joten osattiin pitää myös hauskaa :D
9000 Aero -97, 9-5 2,0t - 01
Opel Six Cabriolet -35, KTM Super Duke Gt -16
#2244
"A conscience is like a boat or a car. If you feel you need one, rent it."
lefa42
"Saabisti"
Viestit: 3757
Liittynyt: Ke Elo 18, 2004 21:20
Paikkakunta: Kiikka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja lefa42 »

Money For Nothing kirjoitti:Kaveri tuossa juuri kehui käyneensä tutustumassa kyseiseen "mikä vi*un Bimmer" foorumiin. Siellä oli joku kysellyt M5:n soveltuvuutta talviajoon. Vastauksia ilmeisen runsaasti jotain malliin:
"ei sun kannata ekaks takavedoks noin tehokasta hankkia, osta ennemmin 316 ja harjottele sillä jonkin aikaa"
"täydellinen sladin hallinta vaatii takavedon, ei nelivedolla tai etuvedolla pysty siihen" öööh siis hä? :roll: ....jotain tän suuntasta

jos meidän mamma osaa ajaa takavedolla/automaatti/kitkat (25v etuvedolla takana, ilman automaattia ja nastat alla), Niin MIKÄ V***U SIINÄ ON SITTEN NIIN IHMEELLISTÄ????
Heh, tonnari oli tänään "täydellisessä sladissa", eli neljä pyörää vailla pitoa poikittain tiellä ja vieläpä vauhdissa, kyllä tuo oikeni, kun rauhallisesti käänsi ohjauspyörää ja painoi vähän kaasua.

Täydellisessä sladissa takavedolla voi kyllä pitää hauskaa, mutta hallitseminen on jotain ihan muuta. Ja nelivedollahan ei taida pystyä liukkaalla pahaan sladiin (ainakin kaverin hilux meni jäällä kuin juna, turhia venkoilematta).

Sitäpaitsi lähden mieluummin liikkeelle rivakasti liukkaallakin, sensijaan, että kevytperäinen kardaanirotteloni sutisi etanavauhtia ja jäisi joka mäkeen jumiin. Kyllä, näitä takavetoisia on mäet tänäänkin ollut täynnä.
David Brown 990 '62 - Yleiskone
Tunturi CX700 - Työmatkakulkine
MB W203 '04 200 CDI
TeePee
"Hölösuu"
Viestit: 1007
Liittynyt: Pe Tammi 07, 2005 17:59
Paikkakunta: Vaasa

Viesti Kirjoittaja TeePee »

Oon tässä muutamana iltana käynyt faijan Volvo S80 2.5T AWD:llä (jossa bsr:n viritysohjelma) vähän rundilla ja täytyy sanoa että kyllä se neliveto vaan on mukava viedä sladissa :P paljon helpompi hallita kuin takavetonen.

Mutta ei siinä etteikö etuvetoisellakin pääse sladissa, eilen kaverin kans tultiin sen satkulla ja se siinä jotain pelleili jarrun ja kaasun kanssa niin lähti suoralla tiellä kunnon sladiin ja pyörähti lopuksi. Eikä tarvinnut edes käsijarrua :wink:
Avatar
nalleolut
"TosiSaabisti"
Viestit: 24615
Liittynyt: Ke Syys 10, 2003 19:21
Paikkakunta: Satakunnan Lappi

Viesti Kirjoittaja nalleolut »

asiaan mitenkään liittyen haluan kertoa tosi tarinaa lappeenrannan viikonloppu öistä! viime kesä ku oli kesäautoni maan mainio 1300cc kupla liikenteessä niin ei tarvinnu liikennevaloissa paljon härnätä ku sai paikalliset bemari kuskit kiihdyksiin... ja loppu tulos seuraavissa liikenne valoissa seistiin taas kiltisti odottamassa.... heh kyllä naurattaa!
#1171 klubin jäsen
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
Money For Nothing
"Hölösuu"
Viestit: 2909
Liittynyt: Ke Joulu 15, 2004 13:55
Paikkakunta: Vaasa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Money For Nothing »

Onhan se takaveto siinä mieles kiva, et sen saa kädetönkin sladiin pienellä vaivalla, mutta jos nyt puhutaan sladin hallitsemisesta, niin neliveto vie. Varsinkin ääritilannekäyttäytymisessä. Nelari vie, sille ei voi mitään :wink:
9000 Aero -97, 9-5 2,0t - 01
Opel Six Cabriolet -35, KTM Super Duke Gt -16
#2244
"A conscience is like a boat or a car. If you feel you need one, rent it."
Vastaa Viestiin