"Your in for a surprise!"Rommitommi kirjoitti:lisää nieltävää bemaristeille![]()
![]()
http://videos.streetfire.net/Player.asp ... &kw=13&p=2
Mitäs yllättävää tossa oli


"Your in for a surprise!"Rommitommi kirjoitti:lisää nieltävää bemaristeille![]()
![]()
http://videos.streetfire.net/Player.asp ... &kw=13&p=2
Tästähän oli volvolandiassa kova kädenvääntö... sama asetelma ku btcf:llä, vakio vapari, ja "mutku se on viritetty"-turbo.Rommitommi kirjoitti:lisää nieltävää bemaristeille![]()
![]()
http://videos.streetfire.net/Player.asp ... &kw=13&p=2
...blondattuine hiuksineen. Kun katsot autoa takaapäin, kuski yleensä näyttää istuvan etupenkkien välissä. Joskus tullut repeiltyä noille; Ootko ihan peilin kanssa harjoitellu ajoasentoaDoomrider kirjoitti:Hee ihan oikein!!
mikäköhän siinä on että 80%(ainakin) bemari kuskeista on jotaa aurinkolaseja pitelevää kovis heeboja jotka ajaa pää tuulilasis kiinni!
ja yleensä niiden bemut on jotaa mattamustia pörinäkoppeja 1.6l "viri" koneel ja 4 tuumasella viemäriputkella...
Joo ei kyllä oikee mitää, paitsi tietenkin bemaristien mielestäHenkka #2283 kirjoitti: "Your in for a surprise!"
Mitäs yllättävää tossa oli![]()
JeahRommitommi kirjoitti:
Joo ei kyllä oikee mitää, paitsi tietenkin bemaristien mielestä![]()
Monella tuntuu ne puheet siirtyvän ne puheet aika nopeesti omasta 316i:stä M5:seen ja sitten puhutaan sillä tavalla kun kaikki bemut kulkis kuin M5![]()
![]()
![]()
Kai niiden on pakko vedota aina siihen femmaan tilanteesta riippumatta, kun noi peruskoneet on aika onnettomia (320i, 520i)
Joo oli tosissaan vähän vääntöä. Itse en pysty ymmärtämään, että itketään siitä, että toinen on viritetty.Money For Nothing kirjoitti:Tästähän oli volvolandiassa kova kädenvääntö... sama asetelma ku btcf:llä, vakio vapari, ja "mutku se on viritetty"-turbo.Rommitommi kirjoitti:lisää nieltävää bemaristeille![]()
![]()
http://videos.streetfire.net/Player.asp ... &kw=13&p=2
Joskus tuli kyllä pudotettua yhen penaristin alaleuka kun ne kiusotteli... oli näkemisen arvonen ilmeToisella kertaa tulikin sitten härnättyä isompia, mikä oli kyllä tiedossa...mutta kyllä poistu 325:n
![]()
Mikä VI*UN Bimmer tuuning club???
Rahalla rakennettu e30 325 Turbo. Niin kovaa se poistu että siinä vois olla tekemistä jo uudella m3:llakinRommitommi kirjoitti:Vakio 325i ei pärjää edes 2.5T:lle, on tainnu olla tunattu
Heh, tonnari oli tänään "täydellisessä sladissa", eli neljä pyörää vailla pitoa poikittain tiellä ja vieläpä vauhdissa, kyllä tuo oikeni, kun rauhallisesti käänsi ohjauspyörää ja painoi vähän kaasua.Money For Nothing kirjoitti:Kaveri tuossa juuri kehui käyneensä tutustumassa kyseiseen "mikä vi*un Bimmer" foorumiin. Siellä oli joku kysellyt M5:n soveltuvuutta talviajoon. Vastauksia ilmeisen runsaasti jotain malliin:
"ei sun kannata ekaks takavedoks noin tehokasta hankkia, osta ennemmin 316 ja harjottele sillä jonkin aikaa"
"täydellinen sladin hallinta vaatii takavedon, ei nelivedolla tai etuvedolla pysty siihen" öööh siis hä?....jotain tän suuntasta
jos meidän mamma osaa ajaa takavedolla/automaatti/kitkat (25v etuvedolla takana, ilman automaattia ja nastat alla), Niin MIKÄ V***U SIINÄ ON SITTEN NIIN IHMEELLISTÄ????