Nisun MAXIMA

Kaikki autoiluun liittymätön, mutta muuten HYÖDYLLINEN keskustelu.
Sana on MELKEIN vapaa.
like_a_glove
"Hirsch"
Viestit: 944
Liittynyt: Pe Huhti 28, 2006 01:07
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja like_a_glove »

Aeroilia kirjoitti:
Ei serkku ollu kuulemma painanu pedaalia ihan pohjaan :lol: :lol: :lol:

EIPÄ!!!! :twisted:
900 2.3T -95 RE85, BMW 335da -07
NF Metals ,Tech Line kitka- ja lämmönhallinta pinnoiteet. esim.pakosarjat, männät, palotilat, laakerit jne.
Bob
"Hölösuu"
Viestit: 2222
Liittynyt: Ma Syys 20, 2004 19:56

Viesti Kirjoittaja Bob »

Aeroilia kirjoitti:Varmasti hyvä pirssi tuo Maxima, mutta on se jotenkin kolhon näköinen.
Kolho niin sisältä kuin varsinkin ulkoa, mutta hyvät kyydit antaa.
Serkku ties kertoo, että kone valittu useana vuonna peräkkäin luotettavammaksi kutoskoneeksi Jenkeissä?

30 heppaa on eroo mun Aeroon. Tuossa Maximassa on 200hv ja mulla 230. Väännöissä ollaan sit jo eri sataluvuissa :P

Leikkimielisesti tänään ajettiin peräkkäin ennen motaria 60kmh ja kun motari alko ja kumpikin löi pedaalin pohjaan niin kun mulla oli 130 mittarissa niin Nisu oli vähintään 100m perässä :lol:

Ei serkku ollu kuulemma painanu pedaalia ihan pohjaan :lol: :lol: :lol:
1-tiellä liikkuu noita Maximoita enemmänkin ja ei nuo motarin rampilta ainakaan juuri tunnu liikahtavan - kevyesti jäävät 60 - 120 välillä - päivästä päivään...
900T16
"Aero"
Viestit: 391
Liittynyt: Ti Heinä 13, 2004 18:59
Paikkakunta: Kemi

Viesti Kirjoittaja 900T16 »

Hyvä peli, joka tykkää.
#2691
9-5 Aero -01
900 CD T16 -85
9000 CDE 2.3TA -96 käyttöluottis
Aleksi
"Viggen"
Viestit: 564
Liittynyt: Su Kesä 05, 2005 14:47
Paikkakunta: Hellsinki

Viesti Kirjoittaja Aleksi »

Aeroilia kirjoitti: Leikkimielisesti tänään ajettiin peräkkäin ennen motaria 60kmh ja kun motari alko ja kumpikin löi pedaalin pohjaan niin kun mulla oli 130 mittarissa niin Nisu oli vähintään 100m perässä :lol:

Ei serkku ollu kuulemma painanu pedaalia ihan pohjaan :lol: :lol: :lol:
Eiks se aina mee niin et jälkeen jäävä auto ei vedä jalka tulipellissä jostain kumman syystä?? :lol:
Og 9-3 Turbo -98 projekti
#2605#
http://www.turbofriiks.com
I love my SAAB like fat kid love cake !!
9000CS...
"Hölösuu"
Viestit: 1762
Liittynyt: Pe Tammi 02, 2004 19:25
Paikkakunta: Kaarina
Viesti:

Viesti Kirjoittaja 9000CS... »

Mielestäni erittäin hieno auto, joka antaa miellyttävää ja hiljaista kyytiä. Useimmiten myös ihan mukavasti varusteltuja ja varusteet sekä auto myös toimivat luotettavasti 8)
Valitettavasti juuri tällainen "joustavuus" on yksi vaarallisimpia ilmiöitä.
Puistokemisti
"Hirsch"
Viestit: 801
Liittynyt: Ma Joulu 27, 2004 13:14
Paikkakunta: Lappeenranta

Viesti Kirjoittaja Puistokemisti »

9000CS... kirjoitti:Mielestäni erittäin hieno auto, joka antaa miellyttävää ja hiljaista kyytiä. Useimmiten myös ihan mukavasti varusteltuja ja varusteet sekä auto myös toimivat luotettavasti 8)

Eipä taia jaappanin ihmeissä olla huohotus ongelmia :wink:
Ei se mitn!
9000CS...
"Hölösuu"
Viestit: 1762
Liittynyt: Pe Tammi 02, 2004 19:25
Paikkakunta: Kaarina
Viesti:

Viesti Kirjoittaja 9000CS... »

Puistokemisti kirjoitti:
9000CS... kirjoitti:Mielestäni erittäin hieno auto, joka antaa miellyttävää ja hiljaista kyytiä. Useimmiten myös ihan mukavasti varusteltuja ja varusteet sekä auto myös toimivat luotettavasti 8)

Eipä taia jaappanin ihmeissä olla huohotus ongelmia :wink:
Ei ja aika kestävän sytytysjärjestelmänkin ovat keksineet :lol:
Valitettavasti juuri tällainen "joustavuus" on yksi vaarallisimpia ilmiöitä.
Aeroilia
"Turbo"
Viestit: 271
Liittynyt: Ti Huhti 11, 2006 17:57

Viesti Kirjoittaja Aeroilia »

Ja tota XL limited versiota möivät uutena vuonna 2004 alle 30 keuroon.
3 litran pannulla ja hyvillä vakiovarusteilla. (Xenonit, sähköpenkit, autoilmastointia yms yms.)

KOLHO se on silti.
Ekaks tulee mieleen iso Nissan Sunny!
Bob
"Hölösuu"
Viestit: 2222
Liittynyt: Ma Syys 20, 2004 19:56

Viesti Kirjoittaja Bob »

9000CS... kirjoitti:Ei ja aika kestävän sytytysjärjestelmänkin ovat keksineet :lol:
Harvemmassa autossa taitaa nykypäivänä olevan enää mitään ongelmia sytytyslaitteiden kanssa - omakohtaisesti on tullut ongelmia vain Opel Vectrassa, josta meni tulpanjohto poikki.
Avatar
Termos
"Hölösuu"
Viestit: 2583
Liittynyt: Su Maalis 06, 2005 21:01
Paikkakunta: Vaasa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Termos »

Aleksi kirjoitti:
Aeroilia kirjoitti: Leikkimielisesti tänään ajettiin peräkkäin ennen motaria 60kmh ja kun motari alko ja kumpikin löi pedaalin pohjaan niin kun mulla oli 130 mittarissa niin Nisu oli vähintään 100m perässä :lol:

Ei serkku ollu kuulemma painanu pedaalia ihan pohjaan :lol: :lol: :lol:
Eiks se aina mee niin et jälkeen jäävä auto ei vedä jalka tulipellissä jostain kumman syystä?? :lol:
Menee se ainakin joskus. Tänäänkin kehtasi ng 9-3 1.8t vetästä ohi :wink:

Mikäpä noissa ohituksissa yleensäkään, antaa kiireisempien mennä menojaan, ei pahemmin purista. Kun en itse ole tientukkona alinopeudella köröttelevä matkaaja, niin en myöskään harmittele sitä, että joku tikkuaskin kokoinen kinneri menee kiireessä ohi.
2009 9-5 Griffin biopower JC Stage 1 Tämmöinen tummanharmaa
2006 9-5 Aero biopower JC Stage 3-. Tämmöinen punainen
1998 9-5 2.3t Maptun Stage 4. Tämmöinen sininen
saab87
"Hölösuu"
Viestit: 3273
Liittynyt: Ma Elo 15, 2005 18:26
Paikkakunta: Rautjärvi

Viesti Kirjoittaja saab87 »

Termos kirjoitti:
Aleksi kirjoitti:
Aeroilia kirjoitti: Leikkimielisesti tänään ajettiin peräkkäin ennen motaria 60kmh ja kun motari alko ja kumpikin löi pedaalin pohjaan niin kun mulla oli 130 mittarissa niin Nisu oli vähintään 100m perässä :lol:

Ei serkku ollu kuulemma painanu pedaalia ihan pohjaan :lol: :lol: :lol:
Eiks se aina mee niin et jälkeen jäävä auto ei vedä jalka tulipellissä jostain kumman syystä?? :lol:
Menee se ainakin joskus. Tänäänkin kehtasi ng 9-3 1.8t vetästä ohi :wink:

Mikäpä noissa ohituksissa yleensäkään, antaa kiireisempien mennä menojaan, ei pahemmin purista. Kun en itse ole tientukkona alinopeudella köröttelevä matkaaja, niin en myöskään harmittele sitä, että joku tikkuaskin kokoinen kinneri menee kiireessä ohi.
mut miks satasen alueella joittenki pitää körötellä 80... onko ne aina vaa miu eessä vai missä vika... aina o se 20km/h alinopeutta ku mie kärsivällisenä yritän jonku perässä ajaa
Rouva JuAn
#2311
9-5 2.3t A -98 ja volvo xc70
Avatar
Termos
"Hölösuu"
Viestit: 2583
Liittynyt: Su Maalis 06, 2005 21:01
Paikkakunta: Vaasa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Termos »

saab87 kirjoitti:mut miks satasen alueella joittenki pitää körötellä 80... onko ne aina vaa miu eessä vai missä vika... aina o se 20km/h alinopeutta ku mie kärsivällisenä yritän jonku perässä ajaa
Ei ole siun vika, samaa olen itsekin ihmetellyt tänä keväänä. Mun ajelureiteille on kyllä juntattu noita pönttökameroita, mutta ei sekään oikein selitä tuota köröttelyä :(

Tänäänkin tultiin tampereelta vaasaan, kolmen auton letka siinä edessä (1 taksimersu jopa siinä), niin matkavauhti oli satasen alueella 75-95km/h, eikä puhettakaan cruisen käytöstä, nopeudet heitteli ihan järjettömästi :evil:

Ja uudehkoja autoja kaikki kolme.
2009 9-5 Griffin biopower JC Stage 1 Tämmöinen tummanharmaa
2006 9-5 Aero biopower JC Stage 3-. Tämmöinen punainen
1998 9-5 2.3t Maptun Stage 4. Tämmöinen sininen
saab87
"Hölösuu"
Viestit: 3273
Liittynyt: Ma Elo 15, 2005 18:26
Paikkakunta: Rautjärvi

Viesti Kirjoittaja saab87 »

Termos kirjoitti:
saab87 kirjoitti:mut miks satasen alueella joittenki pitää körötellä 80... onko ne aina vaa miu eessä vai missä vika... aina o se 20km/h alinopeutta ku mie kärsivällisenä yritän jonku perässä ajaa
Ei ole siun vika, samaa olen itsekin ihmetellyt tänä keväänä. Mun ajelureiteille on kyllä juntattu noita pönttökameroita, mutta ei sekään oikein selitä tuota köröttelyä :(

Tänäänkin tultiin tampereelta vaasaan, kolmen auton letka siinä edessä (1 taksimersu jopa siinä), niin matkavauhti oli satasen alueella 75-95km/h, eikä puhettakaan cruisen käytöstä, nopeudet heitteli ihan järjettömästi :evil:

Ja uudehkoja autoja kaikki kolme.
no mie ajelin eilen mersun perässä... varmaa pelkäs et se paskaantuu jos ajaa kovaa... alkaa vaa keittää ku ei saa ajaa rajotuste mukaa jos ei aina painele ohi ku hullu.. tai itseasias ei tarvii olla etes hullu ku paljoo kaasuukaa tarvii painaa ni on jo ohi
Rouva JuAn
#2311
9-5 2.3t A -98 ja volvo xc70
Avatar
Termos
"Hölösuu"
Viestit: 2583
Liittynyt: Su Maalis 06, 2005 21:01
Paikkakunta: Vaasa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Termos »

Löytyhän siinä hankalalla reitillä kuitenkin sopivasti suoraa, vähän turbo vinkasi ja taas oli latua edessä 8)

Eikä ehtinyt hullunkiilto edes silmiin syttymään :twisted:
2009 9-5 Griffin biopower JC Stage 1 Tämmöinen tummanharmaa
2006 9-5 Aero biopower JC Stage 3-. Tämmöinen punainen
1998 9-5 2.3t Maptun Stage 4. Tämmöinen sininen
Vastaa Viestiin