Aeroilia kirjoitti:
Ei serkku ollu kuulemma painanu pedaalia ihan pohjaan![]()
![]()
EIPÄ!!!!

Aeroilia kirjoitti:
![]()
1-tiellä liikkuu noita Maximoita enemmänkin ja ei nuo motarin rampilta ainakaan juuri tunnu liikahtavan - kevyesti jäävät 60 - 120 välillä - päivästä päivään...Aeroilia kirjoitti:Varmasti hyvä pirssi tuo Maxima, mutta on se jotenkin kolhon näköinen.
Kolho niin sisältä kuin varsinkin ulkoa, mutta hyvät kyydit antaa.
Serkku ties kertoo, että kone valittu useana vuonna peräkkäin luotettavammaksi kutoskoneeksi Jenkeissä?
30 heppaa on eroo mun Aeroon. Tuossa Maximassa on 200hv ja mulla 230. Väännöissä ollaan sit jo eri sataluvuissa![]()
Leikkimielisesti tänään ajettiin peräkkäin ennen motaria 60kmh ja kun motari alko ja kumpikin löi pedaalin pohjaan niin kun mulla oli 130 mittarissa niin Nisu oli vähintään 100m perässä![]()
![]()
Eiks se aina mee niin et jälkeen jäävä auto ei vedä jalka tulipellissä jostain kumman syystä??Aeroilia kirjoitti: Leikkimielisesti tänään ajettiin peräkkäin ennen motaria 60kmh ja kun motari alko ja kumpikin löi pedaalin pohjaan niin kun mulla oli 130 mittarissa niin Nisu oli vähintään 100m perässä![]()
![]()
Ei ja aika kestävän sytytysjärjestelmänkin ovat keksineetPuistokemisti kirjoitti:9000CS... kirjoitti:Mielestäni erittäin hieno auto, joka antaa miellyttävää ja hiljaista kyytiä. Useimmiten myös ihan mukavasti varusteltuja ja varusteet sekä auto myös toimivat luotettavasti
Eipä taia jaappanin ihmeissä olla huohotus ongelmia
Menee se ainakin joskus. Tänäänkin kehtasi ng 9-3 1.8t vetästä ohiAleksi kirjoitti:Eiks se aina mee niin et jälkeen jäävä auto ei vedä jalka tulipellissä jostain kumman syystä??Aeroilia kirjoitti: Leikkimielisesti tänään ajettiin peräkkäin ennen motaria 60kmh ja kun motari alko ja kumpikin löi pedaalin pohjaan niin kun mulla oli 130 mittarissa niin Nisu oli vähintään 100m perässä![]()
![]()
mut miks satasen alueella joittenki pitää körötellä 80... onko ne aina vaa miu eessä vai missä vika... aina o se 20km/h alinopeutta ku mie kärsivällisenä yritän jonku perässä ajaaTermos kirjoitti:Menee se ainakin joskus. Tänäänkin kehtasi ng 9-3 1.8t vetästä ohiAleksi kirjoitti:Eiks se aina mee niin et jälkeen jäävä auto ei vedä jalka tulipellissä jostain kumman syystä??Aeroilia kirjoitti: Leikkimielisesti tänään ajettiin peräkkäin ennen motaria 60kmh ja kun motari alko ja kumpikin löi pedaalin pohjaan niin kun mulla oli 130 mittarissa niin Nisu oli vähintään 100m perässä![]()
![]()
Mikäpä noissa ohituksissa yleensäkään, antaa kiireisempien mennä menojaan, ei pahemmin purista. Kun en itse ole tientukkona alinopeudella köröttelevä matkaaja, niin en myöskään harmittele sitä, että joku tikkuaskin kokoinen kinneri menee kiireessä ohi.
Ei ole siun vika, samaa olen itsekin ihmetellyt tänä keväänä. Mun ajelureiteille on kyllä juntattu noita pönttökameroita, mutta ei sekään oikein selitä tuota köröttelyäsaab87 kirjoitti:mut miks satasen alueella joittenki pitää körötellä 80... onko ne aina vaa miu eessä vai missä vika... aina o se 20km/h alinopeutta ku mie kärsivällisenä yritän jonku perässä ajaa
no mie ajelin eilen mersun perässä... varmaa pelkäs et se paskaantuu jos ajaa kovaa... alkaa vaa keittää ku ei saa ajaa rajotuste mukaa jos ei aina painele ohi ku hullu.. tai itseasias ei tarvii olla etes hullu ku paljoo kaasuukaa tarvii painaa ni on jo ohiTermos kirjoitti:Ei ole siun vika, samaa olen itsekin ihmetellyt tänä keväänä. Mun ajelureiteille on kyllä juntattu noita pönttökameroita, mutta ei sekään oikein selitä tuota köröttelyäsaab87 kirjoitti:mut miks satasen alueella joittenki pitää körötellä 80... onko ne aina vaa miu eessä vai missä vika... aina o se 20km/h alinopeutta ku mie kärsivällisenä yritän jonku perässä ajaa![]()
Tänäänkin tultiin tampereelta vaasaan, kolmen auton letka siinä edessä (1 taksimersu jopa siinä), niin matkavauhti oli satasen alueella 75-95km/h, eikä puhettakaan cruisen käytöstä, nopeudet heitteli ihan järjettömästi![]()
Ja uudehkoja autoja kaikki kolme.